Letölthető újrahangolási segédanyag
Televíziók és set-top-bokszok
Kedvezményes havi díj
{{ cart.shoppingCartDTO.monthlyFee | price }} Ft / hó
Átvételkor fizetendő:
{{ cart.shoppingCartDTO.fullPrice | price }} Ft
A készüléket abban az esetben szükséges újrahangolni, ha nem használsz beltéri egységet kábeltv szolgáltatásodhoz. Az alábbiakban lépésről lépésre követheted az újrahangolás folyamatát a Nálunk forgalmazott márkák esetében. Készüléked távirányítójának segítségével kapcsold be a televíziót és végezd el az alábbi lépéseket:
FONTOS! A hangolási folyamat akár több percig is eltarthat, eközben ne kapcsold ki/el a készüléked!
Menü > Beállítások > Automatikus hangolás >
Az alábbi opciókat állítsd be:
Tv csatlakozás módja: Kábel • Szolgáltató kiválasztása: További szolgáltató – ellenőrizd, hogy a megfelelő adatok szerepelnek-e (kezdő frekvencia, hálózati azonosító). Ha nem, állítsd be ezeket.
OK > Indítás > Következő > ha befejeződött a folyamat, válaszd ki a Kész lehetőséget.
Menü > Beállítások > Automatikus hangolás >
Az alábbi opciókat állítsd be:
Tv csatlakozás módja: Kábel • Szolgáltató kiválasztása: További szolgáltató– ellenőrizd, hogy a megfelelő adatok szerepelnek-e (kezdő frekvencia, hálózati azonosító). Ha nem, állítsd be ezeket.
OK > Indítás > Következő > ha befejeződött a folyamat, válaszd ki a Kész lehetőséget.
Menü > Beállítások > Beüzemelés > Automatikus keresés >
Az alábbi opciókat állítsd be:
Digitális kábel: Igen– ellenőrizd, hogy a megfelelő adatok szerepelnek-e (kezdő frekvencia, hálózati azonosító). Ha nem, állítsd be ezeket.
Következő > Ha befejeződött a folyamat, válaszd a Kilépés lehetőséget.
Menü > Beüzemelés > Automatikus keresés >
Az alábbi opciókat állítsa be:
Digitális kábel: Igen– ellenőrizd, hogy a megfelelő adatok szerepelnek-e (kezdő frekvencia, hálózati azonosító). Ha nem, állítsd be ezeket.
OK > Ha befejeződött a folyamat, válaszd ki az OK lehetőséget.
A bokszok maguktól újrahangolnak.
C36CX boksz esetén: Átállás után figyelmeztető üzenet jelenik meg és csak az OK gombot kell kiválasztanod.
C76CX boksz esetén: Nem jelenít meg figyelmeztető üzenetet. A háttérben hangolja újra magát, eközben nincs kép a televízión.
Mindkét típusú boksz készenléti módban újrahangol. Átállás után figyelmeztető üzenet jelenik meg, melyre csak az OK gombot kell kiválasztani. Ha nem Készenléti módban volt, a gyors keresési funkció (fast scan) a kék gombbal érhető el.
Magától újrahangol. Az átállás után figyelmeztető üzenet jelenik meg, melyet hagyj jóvá az OK gombbal.
Készenléti módban újrahangol, de a csatornák duplán fognak megjelenni, ezért a Gyári beállítások visszaállítása szükséges. (Lengyel nyelvvel indul, balra nyíllal váltható magyarra).
Ha a set-top-boksz nem a fent leírt módon viselkedik, állítsd vissza a készülék gyári beállításait. Ha továbbra is segítségre van szükséged készüléked újrahangolásához, keress minket elérhetőségeinken! A 1223-as gyorhívó számon kollégáink hétfőtől vasárnapig 08:00-21:00 között állnak rendelkezésre.
Nem alkalmas a HD csatornák vételére. Menü gombot keressük meg, az antenna ikont válasszuk ki. Kér egy jelszót, a jelszó 1234. A gyári beállítások következnek, igen gombra nyomunk. A boksz újraindul. Ha lefutott, kiválasztom a nyelvet. Figyelmeztető üzenet jelenik meg, hogy kívánjuk-e menteni a csatornákat- melyet hagyj jóvá az OK gombbal.
Digitális kártyaolvasó és dekódoló kártya segítségével láthatod a kódolt digitális adásokat, melyekre előfizettél. A CA-modul Előnye, hogy nincs szükség külön médiaeszközre (set-top-boksz), így nincs plusz távirányító és nincs további áramfogyasztás sem. A CA-modult a hozzá tartozó dekódoló kártyával együtt csak be kell helyezned az arra alkalmas televíziódba és pár perc múlva
a készüléked távirányítójával már kapcsolhatsz is a kódolt adások között.
A
kattints!
Egy címre nem adható le két ugyanolyan szolgáltatásra igény!
A most választott - {{ addedItem.name }}- csomag
szolgáltatástípusát már tartalmazza a kosarad.
Tartalma:
Ha a {{ addedItem.name }} csomagot választod, akkor a korábban választott azonos szolgáltatás a kosárból kikerül.
vagy
Kosárban:
Tartalma:
Szolgáltatás/igénybevétel helye: {{ displayedAddress }}
{{ addedElement.name }}
Telepítés helye: {{ displayedAddress }}
Ellenőrizd a kosár tartalmát!
Az új címen, bizonyos kosárba helyezett termék(ek) nem elérhető(k).