{{ cartIndex + 1 }}

{{ getLabelForAddress(cart.settlementResponse) }}

Ehhez a címhez rendelődik amit a kosárba tesz

Összesen: ({{ cartIndex + 1 }}. címre):

Kedvezményes havi díj

{{ cart.shoppingCartDTO.monthlyFee | price }} Ft / hó

Átvételkor fizetendő:

{{ cart.shoppingCartDTO.fullPrice | price }} Ft

Számhordozás

Mi a számhordozás?

Hívószám és előhívó megtartásával járó szolgáltató váltás. A számhordozás során telefon előfizetésed a korábbi szolgáltatónál megszűnik, nem szükséges felmondanod a szerződést. Megszokott telefonszámod pedig átkerül az új szolgáltatóhoz.

  • Vezetékes telefon számhordozásra körzethívószámon belül van lehetőséged. Telefonszámod változatlan marad.
  • Mobil telefonszám esetén bármely szolgáltatótól áthozhatod telefonszámod, mely változatlan marad.

Mire jó?

  • Változatlanul elérnek hívószámodon, melynek körzetszáma sem változik. Így ismerőseid és üzleti partnereid továbbra is elérnek anélkül, hogy újra meg kellene adnod részükre a telefonszámod. Szolgáltatói, kormányzati és banki kapcsolattartásra használt telefonszámok esetén sem kell frissítened elérhetőséged. Beszélgetőpartnereid és te sem fogsz semmit érzékelni a szolgáltatóváltásból.

Mire érdemes figyelni?

  • ugyanazon az előfizetői néven tudunk számhordozást indítani, mellyel az előző szolgáltatónál előfizetéssel rendelkezel
  • 30 napnál régebben lejárt számlatartozás esetén az átadó szolgáltató megtagadhatja a számhordozást
  • személyes és címadataidnak meg kell egyeznie az átadó szolgáltatónál nyilvántartottakkal. Amennyiben adatváltozás történt (például: név, igazolvány szám vagy lakcím), kérünk, hogy frissítsd adataidat az előző szolgáltatónál.
  • átadó szolgáltatónál ne mondd le a telefon előfizetésed, az a számhordozás során az előző szolgáltatónál megszűnik
  • ne felejtsd el utolsó számlád is befizetni az előző szolgáltatónál
  • amennyiben határozott idejű szerződéssel rendelkezel az átadó szolgáltatónál, előfordulhat, hogy szerződésbontási díjat számolnak fel, amennyiben a határozott idő lejárata előtt hordozod el telefonszámod. Hűségidőd lejáratáról a számlalevélen vagy a szolgáltató online ügyfélszolgálatán is megbizonyosodhatsz.

Mennyi időt vesz igénybe?

Számhordozást minden esetben egy előre leegyeztetett napon hajtjuk végre egy meghatározott számátadási időablakban.

  • Vezetékes telefon szolgáltatás esetén a számhordozás napja a szerződéskötést követő negyedik munkanapra eshet, előre leegyeztetett időpontban.
  • Mobil szolgáltatás esetén legkorábban a szerződéskötést követő második munkanapra eshet a hordozás napja munkanapon 16 óráig megkötött szerződés esetén, más esetben a szerződéskötés napját követő harmadik munkanapra eshet. Pénteki napra nem eshet számhordozás. A választott napon este 20 és 24 óra közt megy végbe a számhordozás, ebben az időszakban kell majd az átadó szolgáltató SIM kártyáját kicserélned a TARR Mobil SIM kártyára.

Előfordulhat, hogy a számhordozási időablakon belül egy kis ideig nem lesz elérhető a hívószámod.

Milyen költségei vannak a számhordozásnak?

A számhordozásnak nincs költsége.

Mobiltelefonom szolgáltató függő. Tudom használni a Tarr-os SIM kártyával?

Igen, készüléked fogod tudni használni a tőlünk kapott SIM kártyával is. Minden szolgáltató köteles díjmentesen függetleníteni a tőle vásárolt készüléket a hűségidő lejárata után. Kérünk, keresd fel előző mobil szolgáltatód ügyfélszolgálatát a hálózati zár feloldásához. Az elmúlt 2-3 évben vásárolt készülékek túlnyomó része a mobil szolgáltatók által is szolgáltató függetlenül lett értékesítve, így valószínűleg nem lesz szükséged készülék függetlenítésre.

Feltöltőkártyás telefonszámom is megtarthatom számhordozással?

Igen, áthordozhatod feltöltőkártyás telefonszámod is.

Hol tudom igényelni a számhordozást?

Online, telefonos és személyes ügyfélszolgálati elérhetőségeinken is kérheted új szerződésed számhordozással történő megkötését.