Számhordozás
Mi a számhordozás?
Hívószám és előhívó megtartásával járó szolgáltató váltás. A számhordozás során telefon előfizetésed a korábbi szolgáltatónál megszűnik, nem szükséges felmondanod a szerződést. Megszokott telefonszámod pedig átkerül az új szolgáltatóhoz.
- Vezetékes telefon számhordozásra körzethívószámon belül van lehetőséged. Telefonszámod változatlan marad.
- Mobil telefonszám esetén bármely szolgáltatótól áthozhatod telefonszámod, mely változatlan marad.
Mire jó?
- Változatlanul elérnek hívószámodon, melynek körzetszáma sem változik. Így ismerőseid és üzleti partnereid továbbra is elérnek anélkül, hogy újra meg kellene adnod részükre a telefonszámod. Szolgáltatói, kormányzati és banki kapcsolattartásra használt telefonszámok esetén sem kell frissítened elérhetőséged. Beszélgetőpartnereid és te sem fogsz semmit érzékelni a szolgáltatóváltásból.
Mire érdemes figyelni?
- ugyanazon az előfizetői néven tudunk
számhordozást indítani, mellyel az előző szolgáltatónál előfizetéssel
rendelkezel
- 30 napnál régebben lejárt számlatartozás esetén az átadó szolgáltató megtagadhatja a számhordozást
- személyes és címadataidnak meg kell egyeznie az átadó szolgáltatónál nyilvántartottakkal. Amennyiben adatváltozás történt (például: név, igazolvány szám vagy lakcím), kérünk, hogy frissítsd adataidat az előző szolgáltatónál.
- átadó szolgáltatónál ne mondd le a telefon előfizetésed, az a számhordozás során az előző szolgáltatónál megszűnik
- ne felejtsd el utolsó számlád is befizetni az előző szolgáltatónál
- amennyiben határozott idejű szerződéssel rendelkezel
az átadó szolgáltatónál, előfordulhat, hogy szerződésbontási díjat számolnak
fel, amennyiben a határozott idő lejárata előtt hordozod el telefonszámod.
Hűségidőd lejáratáról a számlalevélen vagy a szolgáltató online
ügyfélszolgálatán is megbizonyosodhatsz.
Mennyi időt vesz igénybe?
Számhordozást minden esetben egy előre leegyeztetett napon hajtjuk végre egy meghatározott számátadási időablakban.
- Vezetékes telefon szolgáltatás esetén a számhordozás napja a szerződéskötést követő negyedik munkanapra eshet, előre leegyeztetett időpontban.
- Mobil szolgáltatás esetén legkorábban a szerződéskötést követő második munkanapra eshet a hordozás napja munkanapon 16 óráig megkötött szerződés esetén, más esetben a szerződéskötés napját követő harmadik munkanapra eshet. Pénteki napra nem eshet számhordozás. A választott napon este 20 és 24 óra közt megy végbe a számhordozás, ebben az időszakban kell majd az átadó szolgáltató SIM kártyáját kicserélned a TARR Mobil SIM kártyára.
Előfordulhat, hogy a számhordozási időablakon belül egy kis ideig nem lesz elérhető a hívószámod.
Milyen költségei vannak a számhordozásnak?
A számhordozásnak nincs költsége.
Mobiltelefonom szolgáltató függő. Tudom használni a Tarr-os SIM kártyával?
Igen, készüléked fogod tudni használni a tőlünk kapott SIM kártyával is. Minden szolgáltató köteles díjmentesen függetleníteni a tőle vásárolt készüléket a hűségidő lejárata után. Kérünk, keresd fel előző mobil szolgáltatód ügyfélszolgálatát a hálózati zár feloldásához. Az elmúlt 2-3 évben vásárolt készülékek túlnyomó része a mobil szolgáltatók által is szolgáltató függetlenül lett értékesítve, így valószínűleg nem lesz szükséged készülék függetlenítésre.
Feltöltőkártyás telefonszámom is megtarthatom számhordozással?
Igen, áthordozhatod feltöltőkártyás
telefonszámod is.
Hol tudom igényelni a számhordozást?
Online, telefonos és személyes ügyfélszolgálati elérhetőségeinken is kérheted új szerződésed számhordozással történő megkötését.