Összesen:

Kedvezményes havi díj

{{ basket.shoppingCart.monthlyFee | price }} Ft / hó

Átvételkor fizetendő:

{{ basket.shoppingCart.fullPrice | price }} Ft

Mobiltelefonokkal kapcsolatos kérdések


Hogy érem el a telefonomon az APN (hozzáférési pont) beállítást?

Új előfizetés megkötése esetén a SIM kártya készülékbe való behelyezése után az internet működéséhez elengedhetetlen a hozzáférési pont (APN) beállítása.
Meglévő előfizetés esetén, amennyiben másik készülékbe helyezed át a SIM kártyát, úgy az új készülékben szükséges a hozzáférési pont (APN) beállítása.

Beállítás Android operációs rendszerű telefonokon (a beállítás lépései készülék típusonként eltérhetnek):

1. lépés:
A hozzáférési pont beállításához nyisd meg a készülék Beállítások menüpontját. Ezen belül keresd meg a Kapcsolatok vagy Hálózati beállítások vagy SIM kártyák és mobilhálózatok menüpontot. Majd keresd meg a Hozzáférési pontok neve vagy APN beállítások menüpontot.

Samsung: Beállítások > Kapcsolatok > Mobilhálózatok > Hozzáférési pontok neve > Hozzáad vagy Beállítások > Mobilhálózatok > Hozzáférési pontok neve > Tarr Mobil SIM kiválasztása (dual simes készülék esetén) > Hozzáad

Huawei: Beállítások > Vezeték nélküli és egyéb hálózatok alatt résznél Egyebek > Mobilhálózat > Hozzáférési pontok nevei > Menü gomb (jobb felül vagy alul középen) > Új hozzáférési pont vagy Beállítások > Vezeték nélküli és egyéb hálózatok > Mobilhálózat > Hozzáférési pontok neve > Menü gomb (jobb felül vagy alul középen) > Új hozzáférési pont

Xiaomi: Beállítások > SIM-kártyák és mobil hálózatok > Tarr Mobil SIM kiválasztása (dual simes készülék esetén) > Hozzáférési pontok nevei > + jellel Új APNvagyBeállítások > Vezeték nélküli és egyéb hálózatok alatt Továbbiak… > Mobilhálózatok > Hozzáférési pontok nevei > Menü gomb (jobb felül vagy alul középen) > Új APN

Sony: Beállítások > Továbbiak… > Mobilhálózatok > Hozzáférési pont neve > Menü gomb > Új hozzáférési pont-név (vagy + jel)vagy Beállítások > Hálózat és internet > Mobilhálózat > Speciális > Hozzáférési pontok nevei > + jelel új hozzáadása

Nokia: Beállítások > Hálózat és internet > Mobilhálózat > Speciális > Hozzáférési pontok nevei > + jellel új hozzáadása vagy Beállítások > Vezeték nélküli és egyéb hálózatok alatt Továbbiak… > Mobilhálózatok > Hozzáférési pontok nevei > + jellel új hozzáadása

Dual sim-es készülékek esetén a Tarr Mobil sim kiválasztása szükséges.

Tipp: Ha a készüléked rendelkezik a beállításokon belül kereső mezővel, akkor a keresőbe beírva is rákereshetsz a Hozzáférési pontok neve vagy APN beállítások menüre.

2. lépés:
Hozz létre új hozzáférési pontot az Új APN vagy a Hozzáadás gomb segítségével. Az alábbi mezőket töltsd ki:
Név: Tarr
APN: internet.tarr.hu

A beállítás után ezeket az értékeket kell látnod:
Név: Tarr
APN: internet.tarr.hu
Proxy: nincs beállítva / nincs megadva
Port: nincs beállítva / nincs megadva
Felhasználónév: nincs beállítva / nincs megadva
Jelszó: nincs beállítva / nincs megadva
Szerver: nincs beállítva / nincs megadva
MMSC: nincs beállítva / nincs megadva
MMC proxy: nincs beállítva / nincs megadva
MMS port: nincs beállítva / nincs megadva
MCC: 216
MNC: 70
Azonosítás típusa: nincs beállítva / nincs megadva
APN típusa / Hozzáférési pont típusa / APN type: nincs beállítva / nincs megadva
Hozzáférési pont protokollja / APN protocol: IPv4 / IPv6
Hozzáférési pont barangolási protokollja / APN roaming protocol: IPv4 / IPv6
Tulajdonos (Bearer): nem meghatározott / Unspecified
MVNO type: nincs beállítva / nincs megadva
MVNO értéke: nincs beállítva / nincs megadva

3. lépés:
Mentés vagy Visszalépés gomb segítségével tárolhatod a beállított értékeket.

Beállítás iPhone telefonokon:

Beállítások > Mobilhálózat > Mobil adathálózat > APN (Mobil adatforgalom alatt) > APN: internet.tarr.hu vagy Beállítások > Mobilhálózat > Mobil adat lehetőségek > Mobil adathálózat > APN (Mobil adatforgalom alatt) > APN: internet.tarr.hu Beállítás a < gombbal menthető

Ha a beállítások során elakadsz és segítségre van szükséged, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz!

Segítség APN beállításhoz – nyomtatható verzió

Videós segítség APN beállításhoz

Mit tegyek, ha nem működik a telefonomon az internet, nincs adatforgalom?

Ellenőrizd, hogy a készüléken az APN (hozzáférési pont) beállítás megtörtént-e. Amennyiben a készüléken már beállításra került a hozzáférési pont (APN) és ennek ellenére még sincs internet adatforgalom, akkor az alábbi ellenőrzésekre van szükség:

  • Készülékeden ellenőrizd, hogy van-e térerő. Előfordulhat, hogy olyan helyen próbálsz csatlakozni az internethez, ahol nincs elérhető hálózat. Lefedettségünket ellenőrizheted lefedettségi térképünkön.
  • Ellenőrizd, hogy a készüléked repülőgép üzemmódban van-e.
  • Próbáld meg újraindítani a készüléket.
  • Bizonyosodj meg arról, hogy van-e még adatkereted, vagy elfogyott.

Ha az ellenőrzések során mindent rendben találtál, de továbbra sincs internet adatforgalmad, technikai segítségért fordulj ügyfélszolgálatunkhoz!

Elfogyott az adatkeretem, mikor indul újra?

A mobilinternet tartalmú előfizetéseinknél az adatkeret adott hónap 14-től következő hónap 13-ig használható fel. Tehát minden hónap 14. napján indul újra az előfizetésben foglalt adatkeret.
Amennyiben a fordulónap előtt elfogyott az adatkereted, de szeretnél tovább internetezni, válassz elérhető adatopcióink közül. A szolgáltatás megrendeléséhez keresd ügyfélszolgálatunkat.

Hol tudom ellenőrizni, hogy mennyi adatkeretem van még?

Ha arról szeretnél tájékozódni, hogy mekkora adatmennyiséget használhatsz még fel adatkeretedből a fordulónapig (minden hónap 14-én indul újra az előfizetésben foglalt adatmennyiség felhasználhatósága), információért keresd ügyfélszolgálatunkat.
Andorid rendszerű telefonokon lehetőséged van követni az általad forgalmazott adatmennyiséget. A készülék beállításaiban az előfizetésedben foglalt adatmennyiséget és a fordulónapot is beállíthatod.

Miért nem működik a mobil vásárlás, miért nem tudok telefonnal fizetni?

SMS-ben az előfizetéseddel fizethetsz például parkolást, autópálya matricát, szerencsejátékot. Amennyiben nem tudod igénybe venni a szolgáltatást, a mobil vásárlás szolgáltatás aktiválásához vagy a keret ellenőrzéséhez keresd ügyfélszolgálatunkat.

Miért nem tudok külföldön hívást indítani/fogadni?

1. Hívás indítás esetén ellenőrizd, hogy a tárcsázni kívánt telefonszám elé beírtad-e a nemzetközi forgalomválasztót (+ jel vagy 00). Amennyiben magyarországi telefonszámot szeretnél felhívni, akkor a belföldön használható 06 helyett +36 vagy 0036 előhívót kell írnod. A névjegyzékben érdemes minden telefonszámot a nemzetközi előhívóval elmenteni, így egy esetleges külföldi tartózkodás esetén is tudsz hívást indítani.
2. Előfordulhat, hogy az előfizetéseden nincs engedélyezve a Roaming alapszolgáltatás elérése. A szolgáltatás aktiválásához keresd ügyfélszolgálatunkat. Külföldről is hívható telefonszámunk: +36 31 700 1223

Miért nem tudok külföldön internetezni?

Első lépésként érdemes ellenőrizni, hogy a készülék beállításaiban engedélyezve legyen nemzetközi adatbarangolás valamint az automatikus hálózatválasztás.
Amennyiben engedélyezve van mindkettő, és továbbra sem működik az internet, keresd ügyfélszolgálatunkat. Külföldről is hívható telefonszámunk: +36 31 700 1223

Szeretném hordozni a telefonszámomat. Mire van szükségem hozzá?

Számhordozást olyan előfizető nevére tudunk indítani, akinek a nevén az átadó szolgáltatónál lévő előfizetés van. Ha más előfizetői néven szeretnéd nálunk használni a telefonszámot, akkor nálunk vagy az átadó szolgáltatónál átírási ügyintézésre lesz szükséged.Az igénylés benyújtásakor ugyanazokat az adatokat add meg, amikkel az átadó szolgáltatónál előfizető vagy. A számhordozás feltétele, hogy az átadó szolgáltatónál ne legyen 30 napon túl lejárt tartozásod.Érdemes meggyőződni arról, hogy az átadó szolgáltatónál biztosan lejárt a határozott idejű szerződésed (hűségidő). A hűségidő lejáratát megelőzően a legtöbb szolgáltató a számlalevélen értesít a hűségszerződés lejáratának dátumáról.

Számhordozást kértem, de nem tudok telefonálni. Mi lehet az oka?

A számhordozási időablak minden munkanap 20:00-24:00 közt van. A számhordozási időablak lejárta után a korábbi (előző szolgáltatótól kapott) SIM kártyát már nem tudod használni, helyette az új (Tarr Kft-től kapott) SIM kártyát kell használnod a szolgáltatás eléréséhez. A Tarr Kft. SIM kártyái kizárólag kártya független készülékben használhatók. Amennyiben a készülékeden hálózati zár van (a telefon szolgáltató függő), akkor keresd meg az előző szolgáltatódat, hiszen a hűségidő lejárta után minden szolgáltató köteles díjmentesen függetleníteni a készülékeket. Az általunk értékesített készülékek mindegyike kártya független.

Nincs térerő, nem tudok telefonálni

Ellenőrizd, hogy a SIM kártya jól van-e behelyezve a készülékbe. Próbáld meg újraindítani a készüléket. Ellenőrizd, hogy a készülékeden nincs-e bekapcsolva a repülőgép üzemmód. Lefedettségi térképünkön megnézheted, hogy elérhető-e a mobilhálózatunk. Ha úgy látod, hogy van lefedettségünk ott, ahol használni próbálod a szolgáltatást, de mégsem csatlakozik a készülék a hálózathoz, keresd ügyfélszolgálatunkat.

Mi lehet a probléma, ha SIM behelyezése után hálózati zár hibaüzenetet ír a telefon?

A Tarr Kft. SIM kártyái kizárólag kártya független készülékekben használhatók. Valószínűleg a készüléked egy olyan mobilszolgáltatótól vetted, ahol nem kártya független készüléket értékesítenek. Ilyen esetben kizárólag annak a szolgáltatónak a SIM kártyájával használható a telefon, amelytől a készüléket vetted. Amennyiben a készülékeden hálózati zár van (telefon szolgáltató függő), keresd meg az előző szolgáltatódat, hiszen a hűségidő lejárta után minden szolgáltató köteles díjmentesen függetleníteni a készülékeket. Az általunk értékesített készülékek mindegyike kártya független.

Szoftver frissítéssel elveszíthetem a készülék garanciát?

A készülékedet bármikor frissítheted interneten keresztül a Beállítások menüpontban. A készülékedhez elérhető legfrissebb szoftververziót a legtöbb gyártó oldaláról is letöltheted. Ha a készülékre olyan szoftvert telepítesz, amit nem a gyártó készített, vagy nem az adott telefonhoz készült, akkor a garanciát elveszítheted. Ilyenek különösen a készülék ún. „rootolására” alkalmas szoftverek. Ennek segítségével rendszergazda hozzáférést érsz el, mellyel módosíthatsz a rendszerfájlokon is, ezzel veszélyeztetve a telefon hibátlan működését.

Hogyan tudom átirányítani a bejövő hívásaimat egy másik telefonszámra?

Hívásátirányítás beállítására a készülék beállításaiban is van lehetőséged. Amennyiben nem sikerül végrehajtanod a beállítást, keresd ügyfélszolgálatunkat.

Mi a teendő, ha úgy gondolom, hogy meghibásodott a telefonom?

A készülék garanciaidőn belüli meghibásodása esetén a gyors ügyintézés érdekében érdemes felhívni a termék jótállási jegyén található telefonszámot, ahol részletes tájékoztatást kaphatsz a szervizelés folyamatáról. Vagy keresd ügyfélszolgálatunkat.
Készülékedet szervizelés céljából személyes ügyfélszolgálatainkon is leadhatod. A szervizbe juttatás előtt gondoskodj az alábbiakról:

  • a készülék mellé át kell adnod a vásárlást igazoló számlát és/vagy a jótállási jegyet
  • a készülék és minden tartozéka legyen becsomagolva (pl: töltő)
  • érdemes biztonsági mentést készíteni a készüléken található adatokról, hiszen a szervizelés során ezek elveszhetnek
  • javasoljuk, hogy adataid védelme érdekében jelentkezz ki minden fiókódból (Google, Facebook, iCloud, stb.)
  • a szerviz általi tesztelés érdekében a képernyőzárat és alkalmazás zárolásokat szüntesd meg
  • az elérhetőségedet és a hiba leírását is érdemes mellékelni a készülékhez.

A telefonom PIN/PUK kódot kér, mi a teendő?

A PIN és PUK kódokat megtalálhatod azon a plasztikkártyán (lekaparható felület alatt), amiből kitörted a SIM kártyát a készülékbe történő behelyezés előtt. Amennyiben nem találod a plasztikkártyát, keresd ügyfélszolgálatunkat.

Elvesztettem/ellopták a készülékemet. Hogyan tudom letiltatni?

A tőlünk vásárolt készülék letiltása érdekében keresd ügyfélszolgálatunkat. A készüléked letiltásához szükségünk lesz a telefon IMEI számára.
Lopás esetén javasoljuk, hogy a rendőrségen is tegyél feljelentést. A szolgáltatónak nincs lehetősége a készülék helyének meghatározására. A legtöbb okos telefon felhőszolgáltatásához elérhető készülékkeresési funkció is.

Elvesztettem/ellopták a SIM kártyámat. Hogyan tudom letiltatni?

A SIM kártya letiltása érdekében keresd ügyfélszolgálatunkat.

Elvesztettem/ellopták a SIM kártyámat. Hogyan kaphatok újat?

A SIM kártya pótlása érdekében keresd személyes ügyfélszolgálatunkat. A SIM kártya pótlására a Mobil ÁSZF 4. számú mellékletében meghatározott díj megfizetése ellenében van lehetőség.

Hogyan tudom lecserélni a hívószámomat?

Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérheted a hívószámod cseréjét, a Mobil ÁSZF 4. számú mellékletében meghatározott díj ellenében.

Hogyan tudom átmenteni a telefonszámaimat egy új készülékre vagy SIM kártyára?

A készülék beállításaiban a szolgáltató nem tud teljes körű támogatást adni. Javasoljuk, hogy a névjegyek átköltöztetéséhez használj Google fiókot Android rendszerű készülékek esetén, iCloud fiókot iPhone készülékek esetén. Lehetőséged van lementeni számítógépre is a névjegyeket, vagy létezik SIM kártyára másolási lehetőség is a legtöbb készüléknél a névjegyzék beállításaiban.

Nem tudok 4G hálózatra csatlakozni, mi a teendő?

A Tarr Kft. mobilhálózatán 3G hálózat elérésére van lehetőség, 4G elérésére jelenleg nincs.

EU-n belül hogyan tudom használni a mobil előfizetésemet?

A Roaming alapszolgáltatás aktiválásához keresd ügyfélszolgálatunkat. Külföldről is hívható telefonszámunk: +36 31 700 1223