{{ cartIndex + 1 }}

{{ getLabelForAddress(cart.settlementResponse) }}

Ehhez a címhez rendelődik amit a kosárba tesz

Összesen: ({{ cartIndex + 1 }}. címre):

Kedvezményes havi díj

{{ cart.shoppingCartDTO.monthlyFee | price }} Ft / hó

Átvételkor fizetendő:

{{ cart.shoppingCartDTO.fullPrice | price }} Ft

202502_onlinetv_landing oldali kep - 1300x500

TARTS LÉPÉST TE IS A LEGKÉNYELMESEBB MEGOLDÁSAINKKAL!

  • Van neted és szeretnél mellé TV szolgáltatást?
  • Viszont nem szeretnéd, hogy végigfúrják és kábelezzék az ingatlanod?
  • Nem rendelkezel TARR otthoni TV szolgáltatással, esetleg nem elérhető címeden vezetékes szolgáltatásunk?

Akkor Online TV szolgáltatásunk Neked lett kitalálva!

202501_onilnetv_tablazat_1300x400.jpg

Ismerd meg a csomagok tartalmát, kattints a csatornakiosztásért!

Néhány egyszerű lépésben megrendelheted és már működik is!

  1. Rendeld meg a TARR Online TV szolgáltatást valamely ügyfélszolgálati elérhetőségünkön! Kérhetsz visszahívást ajánlatkérő űrlapunk kitöltésével is.
  2. Ha még nem rendelkezel TARR Ügyfélkapu regisztrációval, regisztrálj!
  3. A szolgáltatás aktiválását az ügyfélkapu-regisztrációt követően legkésőbb 72 órán belül elvégezzük.
  4. Töltsd le a TARR MobilTV applikációt okoseszközödre és jelentkezz be!
    A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges bejelentkezési azonosító a TARR Ügyfélkapu regisztráció során kapott felhasználónév/jelszó páros.
  5. TARR ügyfélkapudban kezelheted profilodat: hozz létre felhasználókat, kiskorú felhasználó esetén korlátozhatod a csatornákat. És még jó hír: az e-számlád is ide érkezik, nincs sorban állás, intézd ügyeidet könnyedén!

MŰSZAKI FELTÉTELEK:

  • A szolgáltatás igénybe vételéhez minimum 5/5 Mbit/sec le-/feltöltési sebességgel rendelkező internetszolgáltatás szükséges. Ez nem képezi a szolgáltatásunk részét..
  • Bárhol hozzáférhetsz a szolgáltatáshoz, ahol megfelelő sebességű internet hozzáféréssel rendelkezel.
  • A Szolgáltató kizárólag a médiaszolgáltatókkal kötött szerződésben garantált műsorok továbbítására jogosult- esetenként előfordulhat, hogy bizonyos műsorok nem láthatóak.
  • A szolgáltatás Magyarországon és az Európai Unió országaiban érhető el.
  • A TARR Online TV szolgáltatást a TARR MobilTV applikáción keresztül veheted igénybe.

A KÖVETKEZŐ ÁRUHÁZAKBÓL ÉS ESZKÖZÖKRE TÖLTHETED LE AZ TARR MOBILTV APPLIKÁCIÓT:

Okostelefon és Tablet:

  • Android operációs rendszer: Tablet és okostelefon
    Amely eszközökön legalább Android 7.1-es operációs rendszer fut.
    Alkalmazás letöltése az Play Store áruházból.
    Amennyiben az Androidos eszközödön lévő applikáció nem frissül, kérünk, keresd meg a Play Storeban és töltse le újból.
  • iOS operációs rendszer: iPad és iPhone
    Amely eszközökön legalább 10.0-ás iOS operációs rendszer fut.
    Alkalmazás letöltése az App Store-ból.

Okostelevízió

  • Samsung SMART TV: 2020, 2021, 2022, 2023, 2024-es modellek. Applikáció letöltése az alkalmazás áruházból.
  • LG SMART TV: UltraHD(4K) modellek, WebOS 5.0-tól. UltraHD(4K) modellek, WebOS 5.0-tól. Applikáció letöltése az alkalmazás áruházból.
  • Android/Google TV operációs rendszerű okostelevíziók. Alkalmazás letöltése az Play Store áruházból.

TV okosító

  • Apple TV: tvOS operációs rendszer. Alkalmazás letöltése az App Store-ból.
  • Android/Google TV operációs rendszerű tv okosítók. Alkalmazás letöltése az Play Store áruházból.

A szolgáltatást asztali számítógépről (PC) elérheted tarrmobiltv.hu weboldalról is.

A szolgáltatás használatához HTML5 kompatibilis böngésző szükséges.


Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

1. Mik a TARR OnlineTV használatának feltételei?

A TARR Online TV használatának feltétele, hogy előfizess az Online TV szolgáltatásra, rendelkezz TARR Ügyfélkapu regisztrációval, valamint az eszközödre töltsd le a TARR MobilTV applikációt. Az Ügyfélkapu regisztráció során kapott felhasználóneveddel/jelszavaddal tudsz a TARR MobilTV applikációba belépni.

A szolgáltatást csak TARR helyhez kötött televízió szolgáltatással nem rendelkező lakossági Előfizetők vehetik igénybe. Egy Előfizető egy Online TV előfizetéssel rendelkezhet. Azon ügyfeleink, akiknek a szolgáltatása szünetelésre, korlátozásra, felfüggesztésre került (pl.: díjtartozás miatt) a TARR Online TV szolgáltatást sem vehetik igénybe.

2. Hogyan tudom használni a szolgáltatást?

A szolgáltatás számítógépen, okostelevízión, táblagépen és mobil eszközökön is használható. Az alkalmazás legalább Android 7.1-es operációs rendszerrel rendelkező mobiltelefonokon és táblagépeken, valamint legalább 10.0-ás iOS szoftverrel rendelkező iPhone-on, iPaden és Apple tv-n, illetve a megfelelő típusú SMART TV készülékeken érhető el - iOS (iPhone, iPad) Windows (PC, telefon) Android (telefon, tablet) Okos (SMART) TV (Samsung Smart TV, LG Smart TV, Panasonic Smart TV). A szolgáltatás igénybevételére alkalmas eszközök körét folyamatosan bővítjük!
A szolgáltatásra regisztrálni belföldről (magyarországi IP címről és honos hálózatról) lehet.

3. Ki használhatja a TARR Mobil TV applikációt?

Bárki használhatja, aki előfizet a szolgáltatásra és regisztrál a TARR Ügyfélkapura, ahogy azt az 1. pontban leírtuk. Ezen kívül használhatják azok a családtagok, akikre az Előfizető kiterjeszti az igénybevétel jogát az Ügyfélkapu TARR MobilTV beállítások menüpontjában.

4. Hogyan történik a további jogosultságok kiadása?

Ezt úgy teheted meg, hogy családtagodat a saját TARR Ügyfélkapudban meghívod MobilTV felhasználónak. Ezzel lényegében a családtag is rendelkezni fog TARR Ügyfélkapu eléréssel, és a Te jogosításod alapján TARR MobilTV igénybevételi lehetőséget is kap. Ha 18 év alatti gyermekről van szó, akkor nincs szükség meghívásra, közvetlenül regisztrálhatod gyermekedet a saját TARR Ügyfélkapudban, így a gyermek saját TARR MobilTV fiókkal fog rendelkezni. A meghívást és a gyermek regisztrációját a saját Ügyfélkapud "Tarr MobilTV beállítások/Új felhasználó hozzáadása/Új jogosultság hozzáadása" alatt tudod elvégezni. A gyerek jogosultsághoz Magad tudod kiosztani a csatornákat.
Az Előfizetőként Neked járó TARR MobilTV igénybevételi jogot csak családtagodra, Veled egy háztartásban élőre terjesztheted ki, és ezt a Szolgáltató ellenőrizheti. A TARR MobilTV hozzáférésed adatait ne add meg idegennek! Ne feledd, ezzel egyben a TARR Ügyfélkapudhoz is hozzáférést szerez!

5. Hány készüléken használhatom egyszerre a TARR Mobil TV-t?

Egy TARR Online TV Előfizető alá sorolt felhasználók egy időben 3 eszközön jogosultak műsor nézésére. Ez azt jelenti, hogy maximum 3 különböző TV adást tudtok nézni és egyszerre maximum 3 felhasználó lehet bejelentkezve a TARR MobilTV alkalmazásban. Ha hárman már beléptek a TARR Ügyfélkapu felhasználóneveddel a TARR MobilTV-be és épp valamelyik műsort nézik, akkor a negyedik személy ugyanezzel a felhasználónévvel már nem lesz képes tartalom megtekintésére. Ha Te vagy hozzátartozóid egy időben (egyszerre) szeretnétek mobiltévézni, akkor a családtagok regisztrációja után mindenki a saját felhasználónevével lépjen be a TARR MobilTV-be.

Tarr Online TV szolgáltatást azon lakossági Előfizetők vehetik igénybe, akik nem rendelkeznek a Szolgáltatónál helyhez kötött műsorterjesztési (KábelTV vagy IPTV) előfizetéssel. A szolgáltatás igénybevételéhez Tarr Ügyfélkapu regisztrációra van szükség. Az akcióban csak elektronikus számlázási módot (e-számla) és elektronikus díjfizetési módot választó Előfizetők vehetnek részt. Egy Előfizető csak egy OnlineTV szolgáltatással rendelkezhet, az Online TV előfizetéssel egy időben egyszerre maximum 3 eszközön használható a szolgáltatás. A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges internetelérésről az Előfizetőnek kell gondoskodnia, a szolgáltatás használata adatforgalmat generál, melynek esetleges költségét az Előfizető vállalja. Az Online TV szolgáltatás a Tarr MobilTV alkalmazáson vagy a tarrmobiltv.hu weboldalon keresztül vehető igénybe. A Tarr MobilTV applikáció letölthető Android (Android 7.1 vagy újabb verzió) okostelefonra és tabletre, iOS (iOS 10 vagy újabb) okostelefonra és tabletre, Samsung Okos tévére (2020 vagy újabb), LG okostévére (WebOS 5 vagy újabb), Android / Google TV okostévére vagy tv okosítóra (ahol elérhető a Play Store-ból).