{{ cartIndex + 1 }}

{{ getLabelForAddress(cart.settlementResponse) }}

Ehhez a címhez rendelődik amit a kosárba tesz

Összesen: ({{ cartIndex + 1 }}. címre):

Kedvezményes havi díj

{{ cart.shoppingCartDTO.monthlyFee | price }} Ft / hó

Átvételkor fizetendő:

{{ cart.shoppingCartDTO.fullPrice | price }} Ft

Online ügyintézés

Ismerd meg online ügyfélkapunk működését, amin keresztül kényelmes ügyintézési lehetőséget biztosítunk otthonról. A jelzett igényekre kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak.

Ügyfélkapunkon az alábbi ügyeket intézheted:

  • új szolgáltatás megrendelése
  • hűséghosszabbítás
  • csomagmódosítás
  • számla befizetés bankkártyával
  • hibabejelentés
  • számla magyarázat
  • panasz bejelentés
  • áthelyezési igény
  • szolgáltatás szüneteltetése és visszakapcsolása
  • tv kiscsomag megrendelés
  • egyéb ügyfélszolgálati kérdések

Segítség a gyorsabb ügyintézéshez

Ügyintézés menüpont alatt megnézheted korábbi bejelentéseidet, valamint új bejelentést rögzíthetsz. Új bejelentés felvitele gombra nyomva a rögzítő felületre kerülsz.

Első lépés

Ellenőrizd a telefonszámod helyességét, amit módosíthatsz is, amennyiben szükséges.

Második lépés
a bejelentés jellegének kiválasztása

A megnevezés mezőben röviden add meg bejelentésed tárgyát. A bejelentés szövege mezőben a fentiek alapján írd le kérésed vagy kérdésed, mellyel kapcsolatban kollégáink segítségét kéred.

Új szolgáltatás megrendelése: kérjük add meg, hogy milyen szolgáltatást szeretnél megrendelni meglévő csomagod mellé.

Hűséghosszabbítás: kérjük írd le, hogy mely szolgáltatás hűségidejét szeretnéd meghosszabbítani.

Csomagmódosítás: kérjük, add meg, hogy mely szolgáltatásod módosítását kéred és milyen csomagra.

Hibabejelentés: Szolgáltatáshoz kapcsolódó műszaki hibák bejelentése. Például teljes szolgáltatás kiesés vagy minőségi probléma esetén. Fontos, hogy műszaki hiba esetén ezt a lehetőséged válaszd, hiszen így tudjuk vállalni bejelentésed leggyorsabb kezelését.
Hibabejelentés esetén szükség lesz a végpont megadására is, ahol a problémát tapasztalod.
A végpont megadása után válaszd ki a szolgáltatástípust, melyre a bejelentést rögzíteni szeretnéd. Mobil vagy Mobil Internet szolgáltatás hibánál válaszd a Nem végponthoz kötött lehetőséget.

Számla magyarázat: kérjük, pontosan írd le, mely tételekkel kapcsolatban van kérdésed.

Panaszbejelentés: Kérünk, részletesen írd le a panaszolni kívánt problémát, így kollégáink gyorsabban találhatnak megoldást annak kezelésére.
Előfizetői panasz: az előfizető által tett olyan bejelentés, amely az igénybe vett elektronikus hírközlési szolgáltatásra vonatkozó, az előfizetői jogviszonyt érintő egyéni jogsérelem vagy érdeksérelem megszüntetésére irányul és nem minősül hibabejelentésnek.

Áthelyezési igény: Ingatlanon belül is kérhetsz áthelyezést vagy akár másik címre is. Amennyiben másik címre kéred szolgáltatásod áthelyezését, kérjük írd le, hogy mely szolgáltatások áthelyezését kéred, és honnan hová (régi cím és új cím). Hasznos információ még kollégáink számára az is, hogy tulajdonosként vagy bérlőként használod-e az új ingatlant. Ezen felül, ha egy általad meghatározott napra szeretnéd kérni az áthelyezést, akkor azt is megadhatod, hogy melyik napon valósítsuk meg.

Szolgáltatás szüneteltetése és visszakapcsolása: az érintett szolgáltatás megadásán felül a dátum is szükséges, amikortól kéred a módosítás elvégzését.

Egyéb ügyfélszolgálati kérdések: Ezen a kategórián belül bármilyen kérdést feltehetsz ügyintézőinknek. Kérünk, hogy a kérdésedet vagy kérésedet konkrétan és részletesen írd le, hogy kollégánk gyors segítséget tudjon nyújtani.

További menüpontok

Főoldal

Összefoglalva láthatod előfizettet szolgáltatásaidat, azok díjaival és hűségidejével, valamint megtekintheted aktuális egyenlegedet.

Személyes adatok

Láthatod rendszerünkben rögzített adataidat, valamint módosíthatod kapcsolattartásra alkalmas elérhetőségeidet és új kapcsolattartót rögzíthetsz.

Szolgáltatások

Megtekintheted előfizetett szolgáltatásaid adatait.
Internet előfizetés esetén e-mail és FTP fiókod jelszavát módosíthatod, átállíthatod IP címed privátról publikusra, Home Gateway-edet Bridge üzemmódba állíthatod.
HBO GO és RTL+ Active szolgáltatáshoz aktiváló kódot kérhetsz.

Számlázás

Megtekintheted és letöltheted korábbi számláidat, illetve befizetheted bankkártyával.
Segítség az online fizetéshez

Események

Itt ellenőrizheted korábbi bankkártyás fizetéseid sikerességét.

Beállítások

E-mail és FTP fiókod jelszavát módosíthatod, megváltoztathatod számlázási módodat, valamint ügyfélkapu jelszavadat.