Weboldalt fejlesztünk!

Weboldalunk fejlesztés alatt áll. Az okozott kellemetlenségekért elnézésedet kérjük! Észrevételeidet szívesen vesszük, kérlek ide küldd: info@tarr.hu

MobilTV alkalmazás

TARR MobilTV - bárhol, bármikor több képernyőn!

A TARR MobilTV alkalmazás segítségével a TARR Kft. csatornakínálatának legnépszerűbb csatornái érhetőek el mobil eszközökről. Az elérhető csatornák az előfizetett kábeltv csomagtól függenek.

mobiltv-banner-uj

A szolgáltatás asztali és hordozható számítógépen a tarrmobiltv.hu oldalon érhető el.

A szolgáltatás használatához HTML5 kompatibilis böngésző szükséges.


A következő áruházakból és eszközökre töltheted le a MobilTV applikációt:

  • Android operációs rendszer: Tablet és telefon.
    Amely eszközökön legalább Android 5.0-ás operációs rendszer fut. Alkalmazás letöltése a Play Áruház-ból.
  • iOS operációs rendszer: iPad és iPhone.
    Amely eszközökön legalább 10.0-ás iOS operációs rendszer fut. Alkalmazás letöltése az App Store-ból.
  • tvOS operációs rendszer: Apple TV.
    Alkalmazás letöltése az App Store-ból.
  • Windows Phone operációs rendszer: Tablet és telefon.
    Amely eszközökön legalább Windows Phone 8.0-ás operációs rendszer fut. Windows Phone áruház .

Okostelevízió applikációként elérhető az alábbi gyártók áruházaiban:

  • Panasonic SMART TV: 2011, 2012, 2013, 2015-ös modell. 2015 februárjától már a store-ban! A TARR MobilTV az első magyar nyelvű alkalmazás Panasonic SMART TV-re. Fontos megemlítni, hogy kizárólag magyar területi beállítással tölthető le egyelőre.
  • Samsung SMART TV: 2012, 2013, 2014 és 2015-ös modell.
  • LG SMART TV: 2014-es modelltől.

Kik vehetik igénybe?

A szolgáltatást lakossági TARR kábeltévé előfizetők díjmentesen vehetik igénybe. Az ajánlat visszavonásig érvényes. Üzleti előfizetők részére egyelőre nem elérhető a szolgáltatás.

További fontos információk
  • Tartalomvédelmi okokból a „feltört” (rootolt) készülékeken a szolgáltatatás nem vehető igénybe!
  • A televízió csatornák élő műsora a TARR Kft. lakossági kábeltévé előfizetői számára érhetőek el, külön díj fizetése nélkül.
  • A szolgáltatás magyarországi szélessávú internet-kapcsolattal rendelkező felhasználók számára vehető igénybe.
  • A szolgáltatás igénybevételéhez regisztráció szükséges, amely során mobiltelefonszámot szükséges megadni. A telefonszámnak aktívnak kell lennie, mert a regisztrálót adategyeztetés céljából megkeressük.

Szűrés:

{{ channelKey }}

{{ channelValue.length }} csatorna

Csatorna

Analóg csatornaszám

Analóg frekvencia

Digitális programhely

default-alt

{{ channel.channelName }}

{{ channel.jelleg }}

Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

1. Mik a regisztráció feltételei?

A szolgáltatásra bárki regisztrálhat, aki 18. életévet betöltötte és a TARR Kft. kábeltv szolgáltatással rendelkezik, valamint elfogadja a szolgáltatás feltételeit. A regisztrációhoz TARR Kft. előfizetőként a szolgáltatás feltételeinek elfogadásán kívül mobil telefonszám megadása szükséges. Azon ügyfeleink, akiknek a kábeltévé szolgáltatása korlátozásra került (pl.: díjtartozás miatt) a TARR MobilTV szolgáltatást nem vehetik igénybe.

2. Hogyan regisztrálhatok a szolgáltatásra?

Letöltés után az alkalmazást automatikusan telepíti az eszköz. Az applikáció elindítása után a regisztráció lehetőséget kell kiválasztani. A regisztrációhoz aktív mobiltelefonszám megadása szükséges, amelyet a TARR Kft. nyilvántartásba vesz.

A regisztrációt követően a TARR Kft. munkatársai az adott telefonszámon megkeresnek és véglegesítik a regisztrációt. A sikeres azonosítást követően SMS-ben kiküldünk neked egy jelszót, amely segítségével el tudod indítani a TARR MobilTV alkalmazást. Amennyiben 08:00 és 20:00 között regisztrálsz, kollégáink 1 órán belül megkeresnek. Amennyiben 20:00 és 08:00 között, a regisztrációt véglegesítő hívás (verifikációs hívás) csak másnap reggel jöhet létre. Amennyiben a regisztrációt életbe léptető verifikációs hívás 24 órán belül (egymást követő 3 alkalommal) nem jön létre a TARR MobilTV szolgáltatás regisztrációja törlésre kerül és ugyanazon telefonszámról 90 napig újabb regisztráció nem jöhet létre. A szolgáltatást az összes eszközödön ezzel a telefonszámmal és az erre a számra SMS-ben küldött jelszóval tudod igénybe venni. Jelszó módosítását bejelentkezés után, bármely eszközén elvégezheted a Beállítások/Jelszó változtatás menüpontban.

A szolgáltatás használata során ezt a telefonszámot nem terheljük meg semmilyen költséggel, a számra csupán a szolgáltatás regisztrációja és a TARR Kft.-vel történő kapcsolattartás miatt van szükség.

3. Hogyan tudom használni a szolgáltatást?

A szolgáltatás számítógépen, okostelevízión, táblagépen és mobil eszközökön is használható. Az alkalmazás legalább Android 5.0-ás operációs rendszerrel rendelkező mobiltelefonokon és táblagépeken, valamint legalább 10.0-ás iOS szoftverrel rendelkező iPhone-on, iPaden és Apple tv-n, illetve a megfelelő típusú SMART TV készülékeken érhető el. A szolgáltatás igénybevételére alkalmas eszközök körét folyamatosan bővítjük!A szolgáltatásra regisztrálni magyarországi IP címről és honos hálózatról van lehetőség.

4. Hány készüléken használhatom egyszerre a TARR MobilTV-t?

Egy felhasználóhoz (1 telefonszám, 1 jelszó, 1 előfizető), összesen 5 különböző eszköz regisztrálható az alábbiak közül:

iOS (iPhone, iPad) Windows (PC, telefon) Android (telefon, tablet) Okos (SMART) TV (Samsung Smart TV, LG Smart TV)
Az 5 eszköz közül egyidejűleg, csak 2 eszközön nézhető a TV csatornák élő adása. Ha egy új készüléket szeretnél használni, akkor az applikáció vagy a TARR MobilTV portálon (regisztrált eszközök menüpont) keresztül törölhető a régi eszköz és regisztrálható az új eszköz.

5. Milyen díja van a szolgáltatásnak?
A TARR Kft. kábeltévé előfizetők számára a szolgáltatás díjmentes.

6. Milyen csatornákat láthatunk?
Az alkalmazás használata során azon csatornákat nézheted, amely csatornák az előfizetett csomag kínálatban is elérhetőek a számodra, és amelyek elosztáshoz a csatorna tulajdonosa is hozzájárult.

7. AVG Internet Security programot vagy UBlock programot használok és nem működik a MobilTV alkalmazás. Mit tegyek?Tapasztalataink szerint az AVG Internet Security-be/UBlock-ba integrált tűzfal blokkolta a TARR MobilTV használatát. Ezt kikapcsolva működik az alkalmazás. Amennyiben a TARR MobilTV alkalmazás használata során bármilyen problémát tapasztalsz, vagy kérésed, észrevételed lenne, kérjük, küldd el számunkra az info@tarr.hu e-mail címre.

Az alkalmazás használatához folyamatos szélessávú internetkapcsolat szükséges. A hálózati adatforgalmazásból származó költségek az alkalmazás felhasználóját terhelik. A generált adatforgalom az internet-előfizető díjcsomagja és mobil szolgáltatójának mindenkor hatályos díjszabása szerint számlázódik. A TARR Kft. a TV csatornákkal kötött szerződések alapján bizonyos műsorszámokat időszakosan nem továbbíthat (tehát adott műsorszám nem nézhető a MobilTV alkalmazáson keresztül), helyette fekete képernyő vagy rendszerüzenet látható, illetve bizonyos eszközökön (pl: okostévéken) korlátozhatja bizonyos csatornák teljes vagy időszakos elérését. A fenti okok miatt a TV csatornához történő időszakos vagy teljes hozzáférés korlátozása nem minősül műszaki hibának.