Adatkezelési tájékoztató (TARR MobilTV)
A TARR Kft. tájékoztatása a weboldalon leadható készülékigénylés során megvalósuló adatkezeléssel kapcsolatban.
Weboldalunk fejlesztés alatt áll. Az okozott kellemetlenségekért elnézésedet kérjük! Észrevételeidet szívesen vesszük, kérlek ide küldd: info@tarr.hu
A TARR MobilTV alkalmazás segítségével a TARR Kft. csatornakínálatának legnépszerűbb csatornái érhetőek el mobil eszközökről. Az elérhető csatornák az előfizetett kábeltv csomagtól függenek.
A szolgáltatás használatához HTML5 kompatibilis böngésző szükséges.
Kik vehetik igénybe?
A szolgáltatást lakossági TARR kábeltévé előfizetők díjmentesen vehetik igénybe. Az ajánlat visszavonásig érvényes. Üzleti előfizetők részére egyelőre nem elérhető a szolgáltatás.
Megmutatjuk az elérhető csatornákat!
Kiválasztott település
Csatorna
Analóg csatornaszám
Analóg frekvencia
Digitális programhely
{{ channel.jelleg }}
Analóg csatornaszám
{{ channel.csatornaHely }}
Analóg frekvencia
{{ channel.frekvencia }} MHz
Digitális programhely
{{ channel.epgPozicio }}
A szolgáltatásra bárki regisztrálhat, aki 18. életévet betöltötte és a TARR Kft. kábeltv szolgáltatással rendelkezik, valamint elfogadja a szolgáltatás feltételeit. A regisztrációhoz TARR Kft. előfizetőként a szolgáltatás feltételeinek elfogadásán kívül mobil telefonszám megadása szükséges. Azon ügyfeleink, akiknek a kábeltévé szolgáltatása korlátozásra került (pl.: díjtartozás miatt) a TARR MobilTV szolgáltatást nem vehetik igénybe.
Letöltés után az alkalmazást automatikusan telepíti az eszköz. Az applikáció elindítása után a regisztráció lehetőséget kell kiválasztani. A regisztrációhoz aktív mobiltelefonszám megadása szükséges, amelyet a TARR Kft. nyilvántartásba vesz.
A regisztrációt követően a TARR Kft. munkatársai az adott telefonszámon megkeresnek és véglegesítik a regisztrációt. A sikeres azonosítást követően SMS-ben kiküldünk neked egy jelszót, amely segítségével el tudod indítani a TARR MobilTV alkalmazást. Amennyiben 08:00 és 20:00 között regisztrálsz, kollégáink 1 órán belül megkeresnek. Amennyiben 20:00 és 08:00 között, a regisztrációt véglegesítő hívás (verifikációs hívás) csak másnap reggel jöhet létre. Amennyiben a regisztrációt életbe léptető verifikációs hívás 24 órán belül (egymást követő 3 alkalommal) nem jön létre a TARR MobilTV szolgáltatás regisztrációja törlésre kerül és ugyanazon telefonszámról 90 napig újabb regisztráció nem jöhet létre. A szolgáltatást az összes eszközödön ezzel a telefonszámmal és az erre a számra SMS-ben küldött jelszóval tudod igénybe venni. Jelszó módosítását bejelentkezés után, bármely eszközén elvégezheted a Beállítások/Jelszó változtatás menüpontban.
A szolgáltatás használata során ezt a telefonszámot nem terheljük meg semmilyen költséggel, a számra csupán a szolgáltatás regisztrációja és a TARR Kft.-vel történő kapcsolattartás miatt van szükség.
A szolgáltatás számítógépen, okostelevízión, táblagépen és mobil eszközökön is használható. Az alkalmazás legalább Android 5.0-ás operációs rendszerrel rendelkező mobiltelefonokon és táblagépeken, valamint legalább 10.0-ás iOS szoftverrel rendelkező iPhone-on, iPaden és Apple tv-n, illetve a megfelelő típusú SMART TV készülékeken érhető el. A szolgáltatás igénybevételére alkalmas eszközök körét folyamatosan bővítjük!A szolgáltatásra regisztrálni magyarországi IP címről és honos hálózatról van lehetőség.
4. Hány készüléken használhatom egyszerre a TARR MobilTV-t?
Egy felhasználóhoz (1 telefonszám, 1 jelszó, 1 előfizető), összesen 5 különböző eszköz regisztrálható az alábbiak közül:
iOS (iPhone, iPad) Windows (PC, telefon) Android (telefon, tablet) Okos (SMART) TV (Samsung Smart TV, LG Smart TV)
Az 5 eszköz közül egyidejűleg, csak 2 eszközön nézhető a TV csatornák élő adása. Ha egy új készüléket szeretnél használni,
akkor az applikáció vagy a TARR MobilTV portálon (regisztrált eszközök menüpont) keresztül törölhető a régi eszköz és regisztrálható
az új eszköz.
5. Milyen díja van a szolgáltatásnak?
A TARR Kft. kábeltévé előfizetők számára a szolgáltatás díjmentes.
6. Milyen csatornákat láthatunk?
Az alkalmazás használata során azon csatornákat nézheted, amely csatornák az előfizetett csomag kínálatban is elérhetőek a
számodra, és amelyek elosztáshoz a csatorna tulajdonosa is hozzájárult.
7. AVG Internet Security programot vagy UBlock programot használok és nem működik a MobilTV alkalmazás. Mit tegyek?Tapasztalataink szerint az AVG Internet Security-be/UBlock-ba integrált tűzfal blokkolta a TARR MobilTV használatát. Ezt kikapcsolva működik az alkalmazás. Amennyiben a TARR MobilTV alkalmazás használata során bármilyen problémát tapasztalsz, vagy kérésed, észrevételed lenne, kérjük, küldd el számunkra az info@tarr.hu e-mail címre.
Az alkalmazás használatához folyamatos szélessávú internetkapcsolat szükséges. A hálózati adatforgalmazásból származó költségek az alkalmazás felhasználóját terhelik. A generált adatforgalom az internet-előfizető díjcsomagja és mobil szolgáltatójának mindenkor hatályos díjszabása szerint számlázódik. A TARR Kft. a TV csatornákkal kötött szerződések alapján bizonyos műsorszámokat időszakosan nem továbbíthat (tehát adott műsorszám nem nézhető a MobilTV alkalmazáson keresztül), helyette fekete képernyő vagy rendszerüzenet látható, illetve bizonyos eszközökön (pl: okostévéken) korlátozhatja bizonyos csatornák teljes vagy időszakos elérését. A fenti okok miatt a TV csatornához történő időszakos vagy teljes hozzáférés korlátozása nem minősül műszaki hibának.
{{ params.text }}
{{ params.price }} {{ params.unit || 'Ft / hó' }}
Köszönjük, igényedet rögzítettük a rendszerünkben, kollégánk hamarosan keresni fog a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Valami gond van a szerverrel.