Rólunk
TARR Kft. - Élményt adunk egész évben!
A TARR Kft. 100%-ban magyar tulajdonú távközlési szolgáltató 9 megye több, mint 450 településén
, több , felkészült ügynökhálózattal és nyújt tartalmas szórakozást Előfizetőinek. A kezdeti szolgáltatási paletta mára egy korszerű, sokrétű előfizetői igényt kiszolgáló termékskálává fejlődött, amelyben helyi igényeket is kiszolgáló digitális kábeltévés csomagok és TARR MobilTV alkalmazás, vezetékes- és mobiltelefon szolgáltatások, televízió, tablet és mobiltelefon készülékek is megtalálhatók. Lakossági Előfizetők kombi csomagokban, kedvezőbb havidíjjal is előfizethetik a TARR Kft. szolgáltatásait.Üzleti Előfizetőinknek házhoz visszük az üzleti kommunikáció minden kellékét. Kifejezetten az üzleti szegmens igényeinek kiszolgálására alkalmas egyedi telefon és optikai internet ajánlatokat nyújtunk.
„Hálózatunkat a minőségi szolgáltatásért, ügyfélszolgálatainkat a minőségi kiszolgálásért folyamatosan fejlesztjük. Honlapunk megújult, mely arculatában, tartalmában, valamint funkcionalitásában is XXI. századi igényeket hivatott kiszolgálni. Ügyfélkapu rendszerünkben Ügyfeleink személyre szabva intézhetik ügyeiket. Győződj meg róla Te is!” – invitál Tarr János ügyvezető.
Integrált menedzsment rendszer
A Társaság értékteremtő folyamatainak, távközlési szolgáltatásainak színvonalát a magyar és a globális piac mindenkori igényéhez alakítja. Céljai elérésének elengedhetetlen feltétele a piacképességet meghatározó, a hatékony működést megalapozó és fenntartó integrált menedzsment rendszer.
A társaság vezetősége kinyilvánítja, hogy:
- a szolgáltatási képesség állandó fejlesztését igényes munkavégzéssel minden alkalmazottjától elvárja
- operatív és stratégiai szinten biztosítja az ügyfélközpontú minőséget és versenyképes szolgáltatást, mivel csak a nemzetközi előírásokra épített menedzsment rendszer működtetése, korszerű vezetési módszerek alkalmazása jelenthet eredményt
- az integrált irányítási rendszer működtetését, folyamatos fejlesztését és stratégiai menedzselését saját hatáskörbe rendeli, hogy ügyfélorientált működési filozófia megteremtésével szilárdítsa meg piaci pozícióját.