Weboldalt fejlesztünk!

Weboldalunk fejlesztés alatt áll. Az okozott kellemetlenségekért elnézésedet kérjük! Észrevételeidet szívesen vesszük, kérlek ide küldd: info@tarr.hu

Zárva tartás áramszünet miatt

Áramszünet miatt 2018. november 6-án Szekszárd, Bezerédj u. 2. alatt lévő Ügyfélszolgálatunk ZÁRVA tart.

Rólunk

eloszto-rolunkszol-rolunk1140

A TARR Kft. 100%-ban magyar tulajdonú távközlési szolgáltató 8 megye több, mint 300 településén 19 ügyfélszolgálattal, több értékesítési ponttal, felkészült ügynökhálózattal és telefonos értékesítési csapattal nyújt tartalmas szórakozást Előfizetőinek. A kezdeti szolgáltatási paletta mára egy korszerű, sokrétű előfizetői igényt kiszolgáló termékskálává fejlődött, amelyben helyi igényeket is kiszolgáló digitális kábeltévés csomagok és TARR MobilTV alkalmazás, vezetékes- és mobiltelefon szolgáltatások, televízió és mobiltelefon készülékek is megtalálhatók. Lakossági Előfizetők kombi csomagokban, kedvezőbb havidíjjal is előfizethetik a TARR Kft. szolgáltatásait.

Üzleti Előfizetőinknek házhoz visszük az üzleti kommunikáció minden kellékét. Kifejezetten az üzleti szegmens igényeinek kiszolgálására alkalmas egyedi telefon és optikai internet ajánlatokat nyújtunk.

„Hálózatunkat a minőségi szolgáltatásért, ügyfélszolgálatainkat a minőségi kiszolgálásért folyamatosan fejlesztjük. Honlapunk megújult, mely arculatában, tartalmában, valamint funkcionalitásában is XXI. századi igényeket hivatott kiszolgálni. Ügyfélkapu rendszerünkben Ügyfeleink személyre szabva intézhetik ügyeiket. Győződj meg róla Te is!” – invitál Tarr János ügyvezető.

Integrált menedzsment rendszer

A Társaság értékteremtő folyamatainak, távközlési szolgáltatásainak színvonalát a magyar és a globális piac mindenkori igényéhez alakítja. Céljai elérésének elengedhetetlen feltétele a piacképességet meghatározó, a hatékony működést megalapozó és fenntartó integrált menedzsment rendszer.

A társaság vezetősége kinyilvánítja, hogy:

  • a szolgáltatási képesség állandó fejlesztését igényes munkavégzéssel minden alkalmazottjától elvárja
  • operatív és stratégiai szinten biztosítja az ügyfélközpontú minőséget és versenyképes szolgáltatást, mivel csak a nemzetközi előírásokra épített menedzsment rendszer működtetése, korszerű vezetési módszerek alkalmazása jelenthet eredményt
  • az integrált irányítási rendszer működtetését, folyamatos fejlesztését és stratégiai menedzselését saját hatáskörbe rendeli, hogy ügyfélorientált működési filozófia megteremtésével szilárdítsa meg piaci pozícióját.