Üzletpolitikai nyilatkozat 2022.
Nagyválllalati státuszú vállalkozásunk ügyfélorientált üzletpolitikája
Kedvezményes havi díj
{{ cart.shoppingCartDTO.monthlyFee | price }} Ft / hó
Átvételkor fizetendő:
{{ cart.shoppingCartDTO.fullPrice | price }} Ft
Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) TARR Építő, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. (székhely: 7100 Szekszárd, Kadarka u. 18.; cégjegyzékszám: 17-09-000720; adószám: 10401127-2-17; továbbiakban: TARR Kft.,
vagy Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokkal kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket szabályozza.
A szolgáltatót megilleti a jog, hogy az jelen Általános Szerződéses Feltételeket az Ügyfelek és a szolgáltatás biztonsága
érdekében egyoldalúan módosítsa, mely a honlapon történő közzététellel válik hatályossá, és mindaddig hatályban van, míg azt
a Szolgáltató vissza nem vonja.
A weboldalon keresztül történő vásárlás a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, elektronikus úton történő megrendeléssel lehetséges.
A megrendelés és szerződéskötés minden esetben magyar nyelven történi.
Az elektronikus megrendelési folyamat befejezésével megrendelő tudomásul veszi, hogy megrendelése ajánlattételnek, illetve
az oldalon szereplő, megrendelt szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF szerinti igénybejelentésnek minősül.
A termékek, szolgáltatások vételára minden esetben az adott termék mellett, magyar Forintban feltüntetett, bruttó vételár
(nettó ár + ÁFA). A Szolgáltató fenntartja a Weboldalon feltüntetett árak változtatásának jogát.. A Szolgáltató nem vállal
felelősséget a gondossága ellenére hibásan feltüntetett árért, így a honlapot karbantartó technikai személyzetnek, vagy az
informatikai rendszernek felróható adatrögzítési hibákért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű
árától jelentősen eltérő, irreális árra. Ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a terméket vagy szolgáltatást a weboldalon
feltüntetett hibás áron szolgáltatni, hanem a rendelés visszaigazolásában felajánlja a helyes áron történő szerződéskötést,
amelynek ismeretében a Megrendelő, döntése szerint vagy megrendeli a terméket/szolgáltatást a helyes áron, vagy minden hátrányos
jogkövetkezmény Szolgáltató felé való érvényesítése, illetve Megrendelőt terhelő bárminemű kötelezettség nélkül elállhat megrendelési
szándékától.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a Megrendelőt a megrendelt szolgáltatások igénybevételével kapcsolatosan
a megadott elérhetőségeken keresse, tájékoztatást nyújtson és amennyiben a kommunikáció során megrendelés bármely adata módosul
arról a Megrendelőtől írásbeli nyilatkozatot kérjen.
A Felek közötti szerződés létrejön, ha az alábbiak teljesülnek:
A felek közötti szerződés létrejöttének időpontja a Szolgáltató megrendelés fenti visszaigazolásának az időpontja. A felek
között ily módon, magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.
A Szolgáltató a megrendelés tényéről 48 órán belül visszaigazolást küld, valamint ezt követően a szerződés tényét, létrejöttét,
a megrendelés elküldését (a Szolgáltató számára hozzáférhetővé válását) követő 3 munkanapon belül a Megrendelő által megadott
email címre történő elektronikus levél küldésével visszaigazolja a hatályos jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően. Amennyiben
a Szolgáltató visszaigazolása a rendelés Megrendelő által történt elküldésétől számított legkésőbb 3 munkanapon belül a Megrendelőhöz
nem érkezik meg (számára nem válik hozzáférhetővé), úgy, a Megrendelő ezzel minden hátrányos jogkövetkezmény Szolgáltató felé
való érvényesítése, illetve Megrendelőt terhelő bárminemű kötelezettség nélkül mentesül az ajánlati kötöttség illetve a szerződéses
kötelezettség alól.
A Szolgáltató megrendelés visszaigazolása minden esetben tartalmazza a Megrendelő által megrendelt termék/szolgáltatás megnevezését,
mennyiségét.
A Szolgáltatót a Megrendelő által tévesen, hiányosan vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető késedelemért, illetve
egyéb kivitelezési problémáért semminemű felelősség nem terheli, tekintettel arra, hogy Szolgáltató a Megrendelő számára a megrendelés
során az adatok leellenőrzésére minden esetben lehetőséget biztosít.
A kiválasztott szolgáltatást a Szolgáltató a honlapján közzétett hatályos, a megrendelt szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF alapján
biztosítja.
Az elektronikus megrendelés 17/1999 sz. Kormányrendelet szerinti feltételekkel jön létre. Megrendelés az elektronikusan megküldött
rendelés-visszaigazolással együtt a Ptk. szerint távollévők között kötött adás-vételnek minősül. Termék, vagy szolgáltatás
megrendelés esetén szerződéstől a megrendelő a megkötésétől számított 8 munkanapon belül hátrányos jogkövetkezmények nélkül
elállhat. Az előfizető elállási jogát nem gyakorolhatja, amennyiben a szolgáltató az előfizetői szerződésnek megfelelően a
szolgáltatás nyújtását megkezdte. Kézhezvételi időpont a bolti átvétel esetében a rendelés bolti átvételének időpontja, házhoz
szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja.
A Szolgáltatás igénybevételét követően jelentkező problémák/hibák esetében a Szolgáltató a honlapján közzétett hatályos, a
megrendelt szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF alapján jár el.
A megrendelő felel az általa átadott személyes adatok helyességéért, valamint az adattovábbítás jogszerűségéért. megrendelő
köteles a személyes adatok továbbítása során a személyes adatok kezelésére vonatkozó jogszabály (Az információs önrendelkezési
jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv., továbbiakban „Infotörvény”) rendelkezéseinek betartására, ebből
következően megrendelő szavatol azért, hogy a TARR Kft. részére történő „személyes adat”-átadás során a jogszabályi rendelkezéseknek
az érintettek vonatkozásában, részükre megfelelő tájékoztatást adva, az ÁSZF rendelkezéseire és elérhetőségére való figyelemfelhívás
mellett eleget tett. Ennek elmaradásából eredő károkért megrendelő helytállni köteles a TARR Kft. felé.
A TARR Kft. adatkezelésének célja: a megrendelt termékek vonatkozásában a megrendelő kiszolgálása, valamint szolgáltatás megrendelése
esetén pedig a TARR Kft. egyes szolgáltatásai tekintetében mindenkor hatályos ÁSZF-ben megfogalmazott adatkezelési célok.
A Megrendelő ügyfélkapun keresztül történő megrendelése feltételezi, hogy a Megrendelő az elektronikus kereskedelemre vonatkozó
technikai valamint jogszabályi ismeretekkel rendelkezik. Ezen ismeretek hiányából a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel
egyidejűleg lép hatályba.
Amennyiben kötelező erejű jogszabályi rendelkezés, vagy bírósági döntés jelen Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezését
korlátozza vagy érvényteleníti, az nem érinti az ÁSZF többi rendelkezésének érvényességét.
Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdések tekintetében a Magyar Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV.
tv.) és az egyéb vonatkozó jogszabályi rendelkezések irányadók.
Egy címre nem adható le két ugyanolyan szolgáltatásra igény!
A most választott - {{ addedItem.name }}- csomag
szolgáltatástípusát már tartalmazza a kosarad.
Tartalma:
Ha a {{ addedItem.name }} csomagot választod, akkor a korábban választott azonos szolgáltatás a kosárból kikerül.
vagy
Kosárban:
Tartalma:
Szolgáltatás/igénybevétel helye: {{ displayedAddress }}
{{ addedElement.name }}
Telepítés helye: {{ displayedAddress }}
Ellenőrizd a kosár tartalmát!
Az új címen, bizonyos kosárba helyezett termék(ek) nem elérhető(k).