Összesen:

Kedvezményes havi díj

{{ basket.shoppingCart.monthlyFee | price }} Ft / hó

Átvételkor fizetendő:

{{ basket.shoppingCart.fullPrice | price }} Ft

1223 telefonos ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk nyitva tartása:
munkanapokon és munkaszüneti napokon: 8:00 - 21:00 óra között

Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés:

  • szerződéshosszabbítás
  • csomagváltás, szerződés módosítása
  • szerződés megszüntetése
  • szolgáltatás szüneteltetése vagy visszakapcsolása
  • áthelyezés igénylése
  • előfizető vagy költségviselő adatainak módosítása
  • kapcsolattartó elérhetőségek módosítása
  • hívószám csere
  • híváskorlátozás és limitmódosítás

Számlázással kapcsolatos ügyek:

  • számlamásolat kérése
  • hívásrészletező igénylése
  • csekk pótlása
  • fizetési mód váltás

Egyéb ügyintézés:

  • díjköteles munkák megrendelése (plusz vételi hely kiépítés, ingatlanon belüli áthelyezés, televízió beállítás)
  • hiba- és panaszbejelentés

info@tarr.hu email címen keresztül intézhető ügyek:

  • ajánlatkérés magán és üzleti előfizetők esetén
  • új szerződéskötés
  • meglévő szerződés módosítása
  • szolgáltatás visszakapcsolásának kérése
  • szolgáltatás szüneteltetése
  • adatmódosítás (szerződéshez vagy előfizetőhöz kapcsolódóan)
  • számlareklamáció
  • érdeklődés, információkérés meglévő és leendő ügyfeleinknek
  • befizetés igazolások elküldése
  • átírási igény beküldése
  • áthelyezési igény beküldése

Ha már van nálunk szolgáltatásod, kérjük, írd meg az ügyfélszámodat és/vagy a szolgáltatás igénybevételének címét a munkánk megkönnyítése érdekében. E-mail megkeresés helyett javasoljuk, hogy használd ügyfélkapunk ügyintézés menüpontját.

Ügyfélkapunkon keresztül intézhető ügyek:

Az előfizetőink részére kidolgozott és a regisztráció után igénybe vehető ügyfélkapu számos hasznos szolgáltatással áll rendelkezésedre. A többi között megtekintheted számláidat, aktuális egyenlegedet, folyamatban levő ügyeidet, és akár új szolgáltatásokat is rendelhetsz. Bankkártyával kifizetheted számláidat sorban állás nélkül.

Segítség az online ügyintézéshez

Elektronikus üzenetedet abban az esetben tudjuk jogszabály által előírt módon, illetve az ÁSZF-ben vállaltak szerint kezelni, ha azt ügyfélkapunkon keresztül a megfelelő opciót kiválasztva juttatod el hozzánk. Így például az info@tarr.hu email címre küldött bejelentéseket a TARR Kft. nem tekinti hivatalos bejelentésnek. Az így érkezett megkereséseket munkatársaink feldolgozzák, de a feldolgozás során nem vállaljuk az ÁSZF-ben számunkra előírt, a bejelentések kezelésére vonatkozó kötelezettségeket, így többek közt a határidők tartását sem. Azonban az ügyfélkapun keresztül leadott bejelentések (hibajelentés, panasz bejelentés) feldolgozása az ÁSZF-ben vállalt határidő szerint történik. A küldött bejelentésre a választ az „Ügyfél bejelentései” pont alatt tekintheted meg.

Az ügyfélkaput elérheted az ugyfelkapu.tarr.hu  címen.

Személyes ügyfélszolgálat

Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés:

  • szerződéskötés
  • szerződéshosszabbítás
  • csomagváltás
  • szerződés megszüntetése
  • szolgáltatás szüneteltetése vagy visszakapcsolása
  • átírás ügyintézése
  • áthelyezés igénylése
  • előfizető vagy költségviselő adatainak módosítása
  • kapcsolattartó elérhetőségek módosítása
  • számhordozás ügyintézése
  • hívószám csere
  • híváskorlátozás és limitmódosítás

Számlázással kapcsolatos ügyek:

  • befizetés (bankkártyával vagy készpénzzel)
  • számlamásolat kérése
  • hívásrészletező igénylése
  • csekk pótlása
  • fizetési mód váltás
  • költségviselői szerződés megkötése
  • részletfizetési megállapodás

Egyéb ügyintézés:

  • kihelyezett hírközlési berendezések leadása
  • díjköteles munkák megrendelése (plusz vételi hely kiépítés, ingatlanon belüli áthelyezés, televízió beállítása)
  • hiba- és panasz bejelentés
  • készülékvásárlás (mobiltelefon, televízió, vezetékes telefon, CA-modul, set-top-boksz, mobil internet stick és hotspot)