Weboldalt fejlesztünk!

Weboldalunk fejlesztés alatt áll. Az okozott kellemetlenségekért elnézésedet kérjük! Észrevételeidet szívesen vesszük, kérlek ide küldd: info@tarr.hu

1223 telefonos ügyfélszolgálat

Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés:

  • szerződés hosszabbítás
  • csomagváltás, szerződés módosítása
  • szerződés megszüntetése
  • szolgáltatás szüneteltetése vagy visszakapcsolása
  • átírás ügyintézése
  • áthelyezés igénylése
  • előfizető vagy költségviselő adatainak módosítása
  • kapcsolattartó elérhetőségek módosítása
  • hívószám csere
  • hívás korlátozás és limit módosítás

Számlázással kapcsolatos ügyek:

  • számlamásolat kérése
  • hívásrészletező igénylése
  • csekk pótlása
  • fizetési mód váltás
  • részletfizetési megállapodás kérés

Egyéb ügyintézés:

  • díjköteles munkák megrendelése (plusz vételi hely kiépítés, ingatlanon belüli áthelyezés, televízió beállítás)
  • hiba és panaszbejelentés

info@tarr.hu –n keresztül intézhető ügyek:

  • ajánlat kérés magán és üzleti előfizetők esetén
  • új szerződéskötés ( okmányok másolatának elküldésével)
  • meglévő szerződés módosítás
  • szolgáltatás visszakapcsolásának kérése
  • szolgáltatás szüneteltetése
  • adatmódosítás ( szerződéshez vagy előfizetőhöz kapcsolódóan )
  • számlareklamáció
  • érdeklődés, információ kérés meglévő és leendő ügyfeleinknek
  • Fax küldése ( befizetés igazolások elküldése) vagy e-mailben
  • átírási igény beküldése
  • áthelyezési igény beküldése

Ügyfélkapunkon keresztül intézhető ügyek:

Az előfizetőink részére kidolgozott és a regisztráció után igénybe vehető ügyfélkapu számos hasznos szolgáltatással áll rendelkezésedre. A többi között megtekintheted számláidat, aktuális egyenlegedet, folyamatban levő ügyeidet, és akár új szolgáltatásokat is rendelhetsz. Bankkártyával kifizetheted számláidat sorban állás nélkül.

Elektronikus üzenetedet abban az esetben tudjuk jogszabály által előírt módon, illetve az ÁSZF-ben vállaltak szerint kezelni, ha azt ügyfélkapunkon keresztül juttatod el hozzánk. Így például az info@tarr.hu email címre küldött bejelentéseket a TARR Kft. nem tekinti hivatalos bejelentésnek. Az így érkezett megkereséseket munkatársaink feldolgozzák, de a feldolgozás során nem vállaljuk az ÁSZF-ben számunkra előírt, a bejelentések kezelésére vonatkozó kötelezettségeket, így többek közt a határidők tartását sem. Azonban az ügyfélkapun keresztül leadott bejelentések (hibajelentés, panasz bejelentés) feldolgozása az ÁSZF-ben vállalt határidő szerint történik.

Az ügyfélkaput elérheti a https://ugyfelkapu.tarr.hu/ címen. Amennyiben regisztrálsz ügyfélkapunkon, egyszeri bruttó 300 Ft jóváírást kapsz.

Személyes ügyfélszolgálat

Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés:

  • szerződéskötés
  • szerződés hosszabbítás
  • csomagváltás
  • szerződés megszüntetése
  • szolgáltatás szüneteltetése vagy visszakapcsolása
  • átírás ügyintézése
  • áthelyezés igénylése
  • előfizető vagy költségviselő adatainak módosítása
  • kapcsolattartó elérhetőségek módosítása
  • számhordozás ügyintézése
  • hívószám csere
  • hívás korlátozás és limit módosítás

Számlázással kapcsolatos ügyek:

  • befizetés (bankkártyával vagy készpénzzel)
  • számlamásolat kérése
  • hívásrészletező igénylése
  • csekk pótlása
  • fizetési mód váltás
  • költségviselői szerződés megkötése
  • részletfizetési megállapodás

Egyéb ügyintézés:

  • kihelyezett hírközlési berendezések leadása
  • díjköteles munkák megrendelése (plusz vételi hely kiépítés, ingatlanon belüli áthelyezés, televízió beállítása)
  • hiba és panasz bejelentés
  • készülék vásárlás (mobiltelefon, vezetékes telefon, CI modul, set-top-boksz, mobilnet stick)