{{ cartIndex + 1 }}

{{ getLabelForAddress(cart.settlementResponse) }}

Ehhez a címhez rendelődik amit a kosárba tesz

Összesen: ({{ cartIndex + 1 }}. címre):

Kedvezményes havi díj

{{ cart.shoppingCartDTO.monthlyFee | price }} Ft / hó

Átvételkor fizetendő:

{{ cart.shoppingCartDTO.fullPrice | price }} Ft

Megkeresünk személyre szabott ajánlatunkkal

Az általad megadott címre nem találtunk pontos ajánlatot. Válaszd ki, mely szolgáltatások érdekelnek és kollégáink felveszik veled a kapcsolatot.

Mobil és Mobilinternet szolgáltatásunk cím megadása nélkül is megrendelheted, valamint válogathatsz Készülékeink közül.

Helyhez kötött internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata.

Tájékoztató

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

Jelen ajánlat kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők részére szól. A feltüntetett árak bruttó árak és a 27% áfát (vezetékes és mobilinternet esetén 5%) tartalmazzák. Az akciós csomagok igénybevételének feltételei az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁSZF "A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok" mellékletében találhatók.

Határozatlan időtartalmú szerződést az előfizető bármikor módosíthatja vagy felmondhatja.

Bizonyos helyhez kötött internet szolgáltatások műszaki felmérés függvényében biztosíthatóak. A szolgáltató az adott akciók területi elérhetőségét korlátozhatja, illetve bizonyos ügyfélköröket kizárhat belőle. Az akciókban való részvételből minden előfizető kizárásra kerül, akinek az igénylés pillanatában díjtartozása áll fenn a Szolgáltatóval szemben. A Szolgáltató jogosult az elérhető szolgáltatások nyújtását vagyoni biztosíték megfizetéséhez kötni. A TV szolgáltatás igénybevételéhez digitális vételre alkalmas CI+ CA-Modul illesztő felülettel ellátott MPEG4 DVB-C tunerrel rendelkező televízió szükséges.

Részletes akciós és szerződéskötési feltételek az adott szolgáltatástípusra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

Mobil internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata

Tájékoztató

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

Jelen ajánlat kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők részére szól. A feltüntetett árak bruttó árak és a 27% áfát (vezetékes és mobilinternet esetén 5%) tartalmazzák. Az akciós csomagok igénybevételének feltételei az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁSZF "A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok" mellékletében találhatók.

Határozatlan időtartalmú szerződést az előfizető bármikor módosíthatja vagy felmondhatja.

Mobil szolgáltatás esetén, a Szolgáltató rendszeréhez való csatlakoztatásáért a Szolgáltató az Előfizetőtől SIM kártyánként belépési díjat számolhat fel. Mobil szolgáltatáscsomag akcióban azon előfizetők vehetnek részt, akik legalább 3 hónapja rendelkeznek TARR helyhez kötött szolgáltatással, az igénylés pillanatában díjtartozásuk nem áll fenn a Szolgáltatóval szemben, valamint az igénylés napját megelőző 3 hónapban díjtartozás miatt felszólításra nem kerültek. Mobilinternet szolgáltatás becsült maximális le/feltöltési sebessége (Mbit/s) 2G/GSM 0,1/0,06, 3G/UMTS 12/1,5, 4G/LTE 100/20. A mobil szolgáltatás elérhetősége területileg eltérő lehet. Lefedettségi térkép elérhető: tarr.hu/lakossagi/mobil/lefedettseg. Hálózati lefedettség hiányában a szolgáltatás nem elérhető.

Részletes akciós és szerződéskötési feltételek az adott szolgáltatástípusra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

Helyhez kötött internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata.

Mobil internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata

Tájékoztató

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

Jelen ajánlat kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők részére szól. A feltüntetett árak bruttó árak és a 27% áfát (vezetékes és mobilinternet esetén 5%) tartalmazzák. Az akciós csomagok igénybevételének feltételei az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁSZF "A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok" mellékletében találhatók.

Határozatlan időtartalmú szerződést az előfizető bármikor módosíthatja vagy felmondhatja.

Bizonyos helyhez kötött internet szolgáltatások műszaki felmérés függvényében biztosíthatóak. A szolgáltató az adott akciók területi elérhetőségét korlátozhatja, illetve bizonyos ügyfélköröket kizárhat belőle. Az akciókban való részvételből minden előfizető kizárásra kerül, akinek az igénylés pillanatában díjtartozása áll fenn a Szolgáltatóval szemben. A Szolgáltató jogosult az elérhető szolgáltatások nyújtását vagyoni biztosíték megfizetéséhez kötni. A TV szolgáltatás igénybevételéhez digitális vételre alkalmas CI+ CA-Modul illesztő felülettel ellátott MPEG4 DVB-C tunerrel rendelkező televízió szükséges.

Mobil szolgáltatás esetén, a Szolgáltató rendszeréhez való csatlakoztatásáért a Szolgáltató az Előfizetőtől SIM kártyánként belépési díjat számolhat fel. Mobil szolgáltatáscsomag akcióban azon előfizetők vehetnek részt, akik legalább 3 hónapja rendelkeznek TARR helyhez kötött szolgáltatással, az igénylés pillanatában díjtartozásuk nem áll fenn a Szolgáltatóval szemben, valamint az igénylés napját megelőző 3 hónapban díjtartozás miatt felszólításra nem kerültek. Mobilinternet szolgáltatás becsült maximális le/feltöltési sebessége (Mbit/s) 2G/GSM 0,1/0,06, 3G/UMTS 12/1,5, 4G/LTE 100/20. A mobil szolgáltatás elérhetősége területileg eltérő lehet. Lefedettségi térkép elérhető: tarr.hu/lakossagi/mobil/lefedettseg. Hálózati lefedettség hiányában a szolgáltatás nem elérhető.

Részletes akciós és szerződéskötési feltételek az adott szolgáltatástípusra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

Helyhez kötött internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata

Tájékoztató

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

Jelen ajánlat kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők részére szól. A feltüntetett árak bruttó árak és a 27% áfát (vezetékes és mobilinternet esetén 5%) tartalmazzák. Az akciós csomagok igénybevételének feltételei az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁSZF "A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok" mellékletében találhatók.

A kedvezményes havidíjak 1 vagy 2 év határozott időre kötött szerződések esetén vehetők igénybe. Amennyiben az előfizető a határozott idejű szerződéssel megkötött szolgáltatáscsomagot határozott időn belül felmondással megszünteti, módosítja, vagy a szerződést a szolgáltató díjtartozás miatt a felmondja, úgy a Szolgáltató jogosult az akció igénybevételéből előfizetőt kizárni. Amennyiben ez bekövetkezik, előfizető vállalja az igénybe vett kedvezmények szerződés bontási díjként történő megfizetését. A szolgáltató ezt az előfizető részére kiszámlázza, melyet az előfizető köteles rendezni. A szerződés bontási díj mértéke az előfizető által igénybevett kedvezmény mértéke, mely a csomag kedvezményes és kedvezmény nélküli havidíjának különbözete. Az igénybe vett kedvezményt a szerződés megkötésétől a szerződés megszűnésének napjáig köteles az előfizető megfizetni.

Az akciós Helyhez kötött internet és Helyhez kötött internet tartalmú Kombi csomagok E-pack akcióval vehetők igénybe. Az akció igénybevétele esetén az előfizető vállalja, hogy a szerződéskötéstől számított 2. hónaptól elektronikus számlázást (e-számla) és elektronikus díjfizetési módot vesz igénybe. Az előfizető vállalja, hogy amennyiben az akció feltételeit nem teljesíti, a szolgáltató számára szolgáltatási végpontonként havi 500 Ft E-pack nem teljesítési díjat érvényesít a szerződéskötéstől számított 3. havi szolgáltatási havidíjat tartalmazó számláján. A feltételek teljesítését a szolgáltató utólag vizsgálja. Így a tárgyhavi számlán érvényesített E-pack nem teljesítési díj a tárgyhónapot megelőző hónap nem teljesítése alapján kerül kiszámlázásra. Elektronikus díjfizetésnek minősül: banki átutalás, csoportos beszedési megbízás, virtuális bankkártya tranzakció (ügyfélkapun keresztül).

Kombi csomag: Több szolgáltatás csomagot tartalmazó bundled szolgáltatáscsomag, amely megrendelése esetén az előfizető összességében kedvezőbb feltétekkel veheti igénybe az előfizetett szolgáltatásokat, mintha önálló termékként fizetne elő az egyes szolgáltatásokra.

Bizonyos helyhez kötött internet szolgáltatások műszaki felmérés függvényében biztosíthatóak. A szolgáltató az adott akciók területi elérhetőségét korlátozhatja, illetve bizonyos ügyfélköröket kizárhat belőle. Az akciókban való részvételből minden előfizető kizárásra kerül, akinek az igénylés pillanatában díjtartozása áll fenn a Szolgáltatóval szemben. A Szolgáltató jogosult az elérhető szolgáltatások nyújtását vagyoni biztosíték megfizetéséhez kötni. A TV szolgáltatás igénybevételéhez digitális vételre alkalmas CI+ CA-Modul illesztő felülettel ellátott MPEG4 DVB-C tunerrel rendelkező televízió szükséges.

Részletes akciós és szerződéskötési feltételek az adott szolgáltatástípusra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

Mobil internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata

Tájékoztató

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

Jelen ajánlat kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők részére szól. A feltüntetett árak bruttó árak és a 27% áfát (vezetékes és mobilinternet esetén 5%) tartalmazzák. Az akciós csomagok igénybevételének feltételei az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁSZF "A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok" mellékletében találhatók.

A kedvezményes havidíjak 1 vagy 2 év határozott időre kötött szerződések esetén vehetők igénybe. Amennyiben az előfizető a határozott idejű szerződéssel megkötött szolgáltatáscsomagot határozott időn belül felmondással megszünteti, módosítja, vagy a szerződést a szolgáltató díjtartozás miatt a felmondja, úgy a Szolgáltató jogosult az akció igénybevételéből előfizetőt kizárni. Amennyiben ez bekövetkezik, előfizető vállalja az igénybe vett kedvezmények szerződés bontási díjként történő megfizetését. A szolgáltató ezt az előfizető részére kiszámlázza, melyet az előfizető köteles rendezni. A szerződés bontási díj mértéke az előfizető által igénybevett kedvezmény mértéke, mely a csomag kedvezményes és kedvezmény nélküli havidíjának különbözete. Az igénybe vett kedvezményt a szerződés megkötésétől a szerződés megszűnésének napjáig köteles az előfizető megfizetni.

Az akciós Helyhez kötött internet és Helyhez kötött internet tartalmú Kombi csomagok E-pack akcióval vehetők igénybe. Az akció igénybevétele esetén az előfizető vállalja, hogy a szerződéskötéstől számított 2. hónaptól elektronikus számlázást (e-számla) és elektronikus díjfizetési módot vesz igénybe. Az előfizető vállalja, hogy amennyiben az akció feltételeit nem teljesíti, a szolgáltató számára szolgáltatási végpontonként havi 500 Ft E-pack nem teljesítési díjat érvényesít a szerződéskötéstől számított 3. havi szolgáltatási havidíjat tartalmazó számláján. A feltételek teljesítését a szolgáltató utólag vizsgálja. Így a tárgyhavi számlán érvényesített E-pack nem teljesítési díj a tárgyhónapot megelőző hónap nem teljesítése alapján kerül kiszámlázásra. Elektronikus díjfizetésnek minősül: banki átutalás, csoportos beszedési megbízás, virtuális bankkártya tranzakció (ügyfélkapun keresztül).

Mobil szolgáltatás esetén, a Szolgáltató rendszeréhez való csatlakoztatásáért a Szolgáltató az Előfizetőtől SIM kártyánként belépési díjat számolhat fel. Mobil szolgáltatáscsomag akcióban azon előfizetők vehetnek részt, akik legalább 3 hónapja rendelkeznek TARR helyhez kötött szolgáltatással, az igénylés pillanatában díjtartozásuk nem áll fenn a Szolgáltatóval szemben, valamint az igénylés napját megelőző 3 hónapban díjtartozás miatt felszólításra nem kerültek. Mobilinternet szolgáltatás becsült maximális le/feltöltési sebessége (Mbit/s) 2G/GSM 0,1/0,06, 3G/UMTS 12/1,5, 4G/LTE 100/20. A mobil szolgáltatás elérhetősége területileg eltérő lehet. Lefedettségi térkép elérhető: tarr.hu/lakossagi/mobil/lefedettseg. Hálózati lefedettség hiányában a szolgáltatás nem elérhető.

Részletes akciós és szerződéskötési feltételek az adott szolgáltatástípusra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

Helyhez kötött internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata

Mobil internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata

Tájékoztató

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

Jelen ajánlat kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők részére szól. A feltüntetett árak bruttó árak és a 27% áfát (vezetékes és mobilinternet esetén 5%) tartalmazzák. Az akciós csomagok igénybevételének feltételei az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁSZF "A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok" mellékletében találhatók.

A kedvezményes havidíjak 1 vagy 2 év határozott időre kötött szerződések esetén vehetők igénybe. Amennyiben az előfizető a határozott idejű szerződéssel megkötött szolgáltatáscsomagot határozott időn belül felmondással megszünteti, módosítja, vagy a szerződést a szolgáltató díjtartozás miatt a felmondja, úgy a Szolgáltató jogosult az akció igénybevételéből előfizetőt kizárni. Amennyiben ez bekövetkezik, előfizető vállalja az igénybe vett kedvezmények szerződés bontási díjként történő megfizetését. A szolgáltató ezt az előfizető részére kiszámlázza, melyet az előfizető köteles rendezni. A szerződés bontási díj mértéke az előfizető által igénybevett kedvezmény mértéke, mely a csomag kedvezményes és kedvezmény nélküli havidíjának különbözete. Az igénybe vett kedvezményt a szerződés megkötésétől a szerződés megszűnésének napjáig köteles az előfizető megfizetni.

Az akciós Helyhez kötött internet és Helyhez kötött internet tartalmú Kombi csomagok E-pack akcióval vehetők igénybe. Az akció igénybevétele esetén az előfizető vállalja, hogy a szerződéskötéstől számított 2. hónaptól elektronikus számlázást (e-számla) és elektronikus díjfizetési módot vesz igénybe. Az előfizető vállalja, hogy amennyiben az akció feltételeit nem teljesíti, a szolgáltató számára szolgáltatási végpontonként havi 500 Ft E-pack nem teljesítési díjat érvényesít a szerződéskötéstől számított 3. havi szolgáltatási havidíjat tartalmazó számláján. A feltételek teljesítését a szolgáltató utólag vizsgálja. Így a tárgyhavi számlán érvényesített E-pack nem teljesítési díj a tárgyhónapot megelőző hónap nem teljesítése alapján kerül kiszámlázásra. Elektronikus díjfizetésnek minősül: banki átutalás, csoportos beszedési megbízás, virtuális bankkártya tranzakció (ügyfélkapun keresztül).

Kombi csomag: Több szolgáltatás csomagot tartalmazó bundled szolgáltatáscsomag, amely megrendelése esetén az előfizető összességében kedvezőbb feltétekkel veheti igénybe az előfizetett szolgáltatásokat, mintha önálló termékként fizetne elő az egyes szolgáltatásokra.

Bizonyos helyhez kötött internet szolgáltatások műszaki felmérés függvényében biztosíthatóak. A szolgáltató az adott akciók területi elérhetőségét korlátozhatja, illetve bizonyos ügyfélköröket kizárhat belőle. Az akciókban való részvételből minden előfizető kizárásra kerül, akinek az igénylés pillanatában díjtartozása áll fenn a Szolgáltatóval szemben. A Szolgáltató jogosult az elérhető szolgáltatások nyújtását vagyoni biztosíték megfizetéséhez kötni. A TV szolgáltatás igénybevételéhez digitális vételre alkalmas CI+ CA-Modul illesztő felülettel ellátott MPEG4 DVB-C tunerrel rendelkező televízió szükséges.

Mobil szolgáltatás esetén, a Szolgáltató rendszeréhez való csatlakoztatásáért a Szolgáltató az Előfizetőtől SIM kártyánként belépési díjat számolhat fel. Mobil szolgáltatáscsomag akcióban azon előfizetők vehetnek részt, akik legalább 3 hónapja rendelkeznek TARR helyhez kötött szolgáltatással, az igénylés pillanatában díjtartozásuk nem áll fenn a Szolgáltatóval szemben, valamint az igénylés napját megelőző 3 hónapban díjtartozás miatt felszólításra nem kerültek. Mobilinternet szolgáltatás becsült maximális le/feltöltési sebessége (Mbit/s) 2G/GSM 0,1/0,06, 3G/UMTS 12/1,5, 4G/LTE 100/20. A mobil szolgáltatás elérhetősége területileg eltérő lehet. Lefedettségi térkép elérhető: tarr.hu/lakossagi/mobil/lefedettseg. Hálózati lefedettség hiányában a szolgáltatás nem elérhető.

Részletes akciós és szerződéskötési feltételek az adott szolgáltatástípusra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

Tájékoztató

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

A feltüntetett árak bruttó árak és a 27% áfát tartalmazzák. Az akciós csomagok igénybevételének feltételei az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁSZF "A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok" mellékletében találhatók.

Készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele Tarr helyzet kötött vagy mobil szolgáltatás megléte vagy új szerződés megkötése. Mobil telefon készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele 2 év határozott idejű szerződés megkötése valamely TARR mobil díjcsomagra. Készülékek házhoz szállítását a vételár megfizetéstől számított 5 munkanapon belül vállaljuk. Vételár megfizetése történhet virtuális bankkártya tranzakció útján (ügyfélkapun keresztül), Tarr ügyfélszolgálati irodában készpénzzel vagy bankkártyával, banki átutalással. Banki átutalással történő befizetést akkor tekintjük sikeres fizetésnek, amennyiben a pontos összeg a Tarr Kft. pénzforgalmi számlájára megérkezett és egyértelműen beazonosítható, azáltal, hogy a közlemény rovatban szerepel a Tarr ügyfélszám.

- Házhoz szállítás esetén, amennyiben sérült a csomagolás tartalma, kérjük haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunknak.

- Házhoz szállítás esetén amennyiben a megrendelt termék külső csomagolásán sérülés látszik (szakadt, nyomott, nedves, deformálódott, sérült a ragasztószalag), kárjegyzőkönyv felvételét kérheted a futártól.

Amennyiben bruttó 10.000 Ft feletti vételárú készülék meghibásodását a vásárlástól számított 3 munkanapon belül észleled úgy, csereigénnyel élhetsz ügyfélszolgálatunkon. Weboldalunkon rendelt termékek esetén 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, melyet ügyfélszolgálati csatornáinkon jelezhetsz. A termék visszajuttatásának költsége a fogyasztót terhelik. A termék teljes árát visszafizetjük számodra, amennyiben a kipróbálás a termék tulajdonságainak megvizsgálásához szükséges használatot nem haladta meg.

Kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei:
A kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei a jótállási időt sávosan, a tartós fogyasztási cikk bruttó eladási árához igazodva határozza meg. (Termékoldalainkon a bruttó eladási árat tüntettük fel.)
Az eladási ársávok és a kötelező jótállási idő az alábbiak szerint alakul:
A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás (100.001 Ft - 250.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás (10.000 Ft - 100.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.
A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet. Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein! (270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)

Tájékoztató

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

A feltüntetett árak bruttó árak és a 27% áfát tartalmazzák. Az akciós csomagok igénybevételének feltételei az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁSZF "A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok" mellékletében találhatók.

Készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele Tarr helyzet kötött vagy mobil szolgáltatás megléte vagy új szerződés megkötése. Mobil telefon készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele 2 év határozott idejű szerződés megkötése valamely TARR mobil díjcsomagra. Készülékek házhoz szállítását a vételár megfizetéstől számított 5 munkanapon belül vállaljuk. Vételár megfizetése történhet virtuális bankkártya tranzakció útján (ügyfélkapun keresztül), Tarr ügyfélszolgálati irodában készpénzzel vagy bankkártyával, banki átutalással. Banki átutalással történő befizetést akkor tekintjük sikeres fizetésnek, amennyiben a pontos összeg a Tarr Kft. pénzforgalmi számlájára megérkezett és egyértelműen beazonosítható, azáltal, hogy a közlemény rovatban szerepel a Tarr ügyfélszám.

- Házhoz szállítás esetén, amennyiben sérült a csomagolás tartalma, kérjük haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunknak.

- Házhoz szállítás esetén amennyiben a megrendelt termék külső csomagolásán sérülés látszik (szakadt, nyomott, nedves, deformálódott, sérült a ragasztószalag), kárjegyzőkönyv felvételét kérheted a futártól.

Amennyiben bruttó 10.000 Ft feletti vételárú készülék meghibásodását a vásárlástól számított 3 munkanapon belül észleled úgy, csereigénnyel élhetsz ügyfélszolgálatunkon. Weboldalunkon rendelt termékek esetén 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, melyet ügyfélszolgálati csatornáinkon jelezhetsz. A termék visszajuttatásának költsége a fogyasztót terhelik. A termék teljes árát visszafizetjük számodra, amennyiben a kipróbálás a termék tulajdonságainak megvizsgálásához szükséges használatot nem haladta meg.

Kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei:
A kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei a jótállási időt sávosan, a tartós fogyasztási cikk bruttó eladási árához igazodva határozza meg. (Termékoldalainkon a bruttó eladási árat tüntettük fel.)
Az eladási ársávok és a kötelező jótállási idő az alábbiak szerint alakul:
A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás (100.001 Ft - 250.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás (10.000 Ft - 100.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.
A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet. Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein! (270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)

Helyhez kötött internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata.

Tájékoztató

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

Jelen ajánlat kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők részére szól. A feltüntetett árak bruttó árak és a 27% áfát (vezetékes és mobilinternet esetén 5%) tartalmazzák. Az akciós csomagok igénybevételének feltételei az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁSZF "A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok" mellékletében találhatók.

A kedvezményes havidíjak 1 vagy 2 év határozott időre kötött szerződések esetén vehetők igénybe. Előfizetői szerződés 2 éves határozott időtartamra abban esetben köthető meg, ha az előfizetői szerződés megkötéséhez készülékvásárlás is kapcsolódik. Amennyiben az előfizető a határozott idejű szerződéssel megkötött szolgáltatáscsomagot határozott időn belül felmondással megszünteti, módosítja, vagy a szerződést a szolgáltató díjtartozás miatt a felmondja, úgy a Szolgáltató jogosult az akció igénybevételéből előfizetőt kizárni. Amennyiben ez bekövetkezik, előfizető vállalja az igénybe vett készülékvásárlási és havidíjkedvezmények (szerződés megkötésétől a szerződés megszűnésének napjáig) szerződés bontási díjként történő megfizetését.

Az akciós Helyhez kötött internet és Helyhez kötött internet tartalmú Kombi csomagok E-pack akcióval vehetők igénybe. Az akció igénybevétele esetén az előfizető vállalja, hogy a szerződéskötéstől számított 2. hónaptól elektronikus számlázást (e-számla) és elektronikus díjfizetési módot vesz igénybe. Az előfizető vállalja, hogy amennyiben az akció feltételeit nem teljesíti, a szolgáltató számára szolgáltatási végpontonként havi 500 Ft E-pack nem teljesítési díjat érvényesít a szerződéskötéstől számított 3. havi szolgáltatási havidíjat tartalmazó számláján. A feltételek teljesítését a szolgáltató utólag vizsgálja. Így a tárgyhavi számlán érvényesített E-pack nem teljesítési díj a tárgyhónapot megelőző hónap nem teljesítése alapján kerül kiszámlázásra. Elektronikus díjfizetésnek minősül: banki átutalás, csoportos beszedési megbízás, virtuális bankkártya tranzakció (ügyfélkapun keresztül).

Bizonyos helyhez kötött internet szolgáltatások műszaki felmérés függvényében biztosíthatóak. A szolgáltató az adott akciók területi elérhetőségét korlátozhatja, illetve bizonyos ügyfélköröket kizárhat belőle. Az akciókban való részvételből minden előfizető kizárásra kerül, akinek az igénylés pillanatában díjtartozása áll fenn a Szolgáltatóval szemben. A Szolgáltató jogosult az elérhető szolgáltatások nyújtását vagyoni biztosíték megfizetéséhez kötni. A TV szolgáltatás igénybevételéhez digitális vételre alkalmas CI+ CA-Modul illesztő felülettel ellátott MPEG4 DVB-C tunerrel rendelkező televízió szükséges.

Készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele Tarr helyzet kötött vagy mobil szolgáltatás megléte vagy új szerződés megkötése. Mobil telefon készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele 2 év határozott idejű szerződés megkötése valamely TARR mobil díjcsomagra. Készülékek házhoz szállítását a vételár megfizetéstől számított 5 munkanapon belül vállaljuk. Vételár megfizetése történhet virtuális bankkártya tranzakció útján (ügyfélkapun keresztül), Tarr ügyfélszolgálati irodában készpénzzel vagy bankkártyával, banki átutalással. Banki átutalással történő befizetést akkor tekintjük sikeres fizetésnek, amennyiben a pontos összeg a Tarr Kft. pénzforgalmi számlájára megérkezett és egyértelműen beazonosítható, azáltal, hogy a közlemény rovatban szerepel a Tarr ügyfélszám. Házhoz szállítás esetén, amennyiben sérült a csomagolás tartalma, kérjük haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunknak. Készülék futárszolgálattól történő átvételekor, amennyiben a megrendelt termék külső csomagolásán sérülés látszik (szakadt, nyomott, nedves, deformálódott, sérült a ragasztószalag), kárjegyzőkönyv felvételét kérheted a futártól.

Amennyiben bruttó 10.000 Ft feletti vételárú készülék meghibásodását a vásárlástól számított 3 munkanapon belül észleled úgy, csereigénnyel élhetsz ügyfélszolgálatunkon. Weboldalunkon rendelt termékek esetén 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, melyet ügyfélszolgálati csatornáinkon jelezhetsz. A termék visszajuttatásának költsége a fogyasztót terhelik. A termék teljes árát visszafizetjük számodra, amennyiben a kipróbálás a termék tulajdonságainak megvizsgálásához szükséges használatot nem haladta meg.

Részletes akciós és szerződéskötési feltételek az adott szolgáltatástípusra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

Kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei:
A kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei a jótállási időt sávosan, a tartós fogyasztási cikk bruttó eladási árához igazodva határozza meg. (Termékoldalainkon a bruttó eladási árat tüntettük fel.)
Az eladási ársávok és a kötelező jótállási idő az alábbiak szerint alakul:
A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás (100.001 Ft - 250.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás (10.000 Ft - 100.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.
A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet. Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein! (270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)

Mobil internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata

Tájékoztató

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

Jelen ajánlat kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők részére szól. A feltüntetett árak bruttó árak és a 27% áfát (vezetékes és mobilinternet esetén 5%) tartalmazzák. Az akciós csomagok igénybevételének feltételei az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁSZF "A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok" mellékletében találhatók.

A kedvezményes havidíjak 1 vagy 2 év határozott időre kötött szerződések esetén vehetők igénybe. Előfizetői szerződés 2 éves határozott időtartamra abban esetben köthető meg, ha az előfizetői szerződés megkötéséhez készülékvásárlás is kapcsolódik. Amennyiben az előfizető a határozott idejű szerződéssel megkötött szolgáltatáscsomagot határozott időn belül felmondással megszünteti, módosítja, vagy a szerződést a szolgáltató díjtartozás miatt a felmondja, úgy a Szolgáltató jogosult az akció igénybevételéből előfizetőt kizárni. Amennyiben ez bekövetkezik, előfizető vállalja az igénybe vett készülékvásárlási és havidíjkedvezmények (szerződés megkötésétől a szerződés megszűnésének napjáig) szerződés bontási díjként történő megfizetését.

Az akciós Helyhez kötött internet és Helyhez kötött internet tartalmú Kombi csomagok E-pack akcióval vehetők igénybe. Az akció igénybevétele esetén az előfizető vállalja, hogy a szerződéskötéstől számított 2. hónaptól elektronikus számlázást (e-számla) és elektronikus díjfizetési módot vesz igénybe. Az előfizető vállalja, hogy amennyiben az akció feltételeit nem teljesíti, a szolgáltató számára szolgáltatási végpontonként havi 500 Ft E-pack nem teljesítési díjat érvényesít a szerződéskötéstől számított 3. havi szolgáltatási havidíjat tartalmazó számláján. A feltételek teljesítését a szolgáltató utólag vizsgálja. Így a tárgyhavi számlán érvényesített E-pack nem teljesítési díj a tárgyhónapot megelőző hónap nem teljesítése alapján kerül kiszámlázásra. Elektronikus díjfizetésnek minősül: banki átutalás, csoportos beszedési megbízás, virtuális bankkártya tranzakció (ügyfélkapun keresztül).

Mobil szolgáltatás esetén, a Szolgáltató rendszeréhez való csatlakoztatásáért a Szolgáltató az Előfizetőtől SIM kártyánként belépési díjat számolhat fel. Mobil szolgáltatáscsomag akcióban azon előfizetők vehetnek részt, akik legalább 3 hónapja rendelkeznek TARR helyhez kötött szolgáltatással, az igénylés pillanatában díjtartozásuk nem áll fenn a Szolgáltatóval szemben, valamint az igénylés napját megelőző 3 hónapban díjtartozás miatt felszólításra nem kerültek. Mobilinternet szolgáltatás becsült maximális le/feltöltési sebessége (Mbit/s) 2G/GSM 0,1/0,06, 3G/UMTS 12/1,5, 4G/LTE 100/20. A mobil szolgáltatás elérhetősége területileg eltérő lehet. Lefedettségi térkép elérhető: tarr.hu/lakossagi/mobil/lefedettseg. Hálózati lefedettség hiányában a szolgáltatás nem elérhető.

Készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele Tarr helyzet kötött vagy mobil szolgáltatás megléte vagy új szerződés megkötése. Mobil telefon készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele 2 év határozott idejű szerződés megkötése valamely TARR mobil díjcsomagra. Készülékek házhoz szállítását a vételár megfizetéstől számított 5 munkanapon belül vállaljuk. Vételár megfizetése történhet virtuális bankkártya tranzakció útján (ügyfélkapun keresztül), Tarr ügyfélszolgálati irodában készpénzzel vagy bankkártyával, banki átutalással. Banki átutalással történő befizetést akkor tekintjük sikeres fizetésnek, amennyiben a pontos összeg a Tarr Kft. pénzforgalmi számlájára megérkezett és egyértelműen beazonosítható, azáltal, hogy a közlemény rovatban szerepel a Tarr ügyfélszám. Házhoz szállítás esetén, amennyiben sérült a csomagolás tartalma, kérjük haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunknak. Készülék futárszolgálattól történő átvételekor, amennyiben a megrendelt termék külső csomagolásán sérülés látszik (szakadt, nyomott, nedves, deformálódott, sérült a ragasztószalag), kárjegyzőkönyv felvételét kérheted a futártól.

Amennyiben bruttó 10.000 Ft feletti vételárú készülék meghibásodását a vásárlástól számított 3 munkanapon belül észleled úgy, csereigénnyel élhetsz ügyfélszolgálatunkon. Weboldalunkon rendelt termékek esetén 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, melyet ügyfélszolgálati csatornáinkon jelezhetsz. A termék visszajuttatásának költsége a fogyasztót terhelik. A termék teljes árát visszafizetjük számodra, amennyiben a kipróbálás a termék tulajdonságainak megvizsgálásához szükséges használatot nem haladta meg.

Részletes akciós és szerződéskötési feltételek az adott szolgáltatástípusra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

Kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei:
A kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei a jótállási időt sávosan, a tartós fogyasztási cikk bruttó eladási árához igazodva határozza meg. (Termékoldalainkon a bruttó eladási árat tüntettük fel.)
Az eladási ársávok és a kötelező jótállási idő az alábbiak szerint alakul:
A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás (100.001 Ft - 250.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás (10.000 Ft - 100.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.
A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet. Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein! (270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)

Helyhez kötött internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata.

Mobil internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata

Tájékoztató

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

Jelen ajánlat kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők részére szól. A feltüntetett árak bruttó árak és a 27% áfát (vezetékes és mobilinternet esetén 5%) tartalmazzák. Az akciós csomagok igénybevételének feltételei az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁSZF "A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok" mellékletében találhatók.

A kedvezményes havidíjak 1 vagy 2 év határozott időre kötött szerződések esetén vehetők igénybe. Előfizetői szerződés 2 éves határozott időtartamra abban esetben köthető meg, ha az előfizetői szerződés megkötéséhez készülékvásárlás is kapcsolódik. Amennyiben az előfizető a határozott idejű szerződéssel megkötött szolgáltatáscsomagot határozott időn belül felmondással megszünteti, módosítja, vagy a szerződést a szolgáltató díjtartozás miatt a felmondja, úgy a Szolgáltató jogosult az akció igénybevételéből előfizetőt kizárni. Amennyiben ez bekövetkezik, előfizető vállalja az igénybe vett készülékvásárlási és havidíjkedvezmények (szerződés megkötésétől a szerződés megszűnésének napjáig) szerződés bontási díjként történő megfizetését.

Az akciós Helyhez kötött internet és Helyhez kötött internet tartalmú Kombi csomagok E-pack akcióval vehetők igénybe. Az akció igénybevétele esetén az előfizető vállalja, hogy a szerződéskötéstől számított 2. hónaptól elektronikus számlázást (e-számla) és elektronikus díjfizetési módot vesz igénybe. Az előfizető vállalja, hogy amennyiben az akció feltételeit nem teljesíti, a szolgáltató számára szolgáltatási végpontonként havi 500 Ft E-pack nem teljesítési díjat érvényesít a szerződéskötéstől számított 3. havi szolgáltatási havidíjat tartalmazó számláján. A feltételek teljesítését a szolgáltató utólag vizsgálja. Így a tárgyhavi számlán érvényesített E-pack nem teljesítési díj a tárgyhónapot megelőző hónap nem teljesítése alapján kerül kiszámlázásra. Elektronikus díjfizetésnek minősül: banki átutalás, csoportos beszedési megbízás, virtuális bankkártya tranzakció (ügyfélkapun keresztül).

Bizonyos helyhez kötött internet szolgáltatások műszaki felmérés függvényében biztosíthatóak. A szolgáltató az adott akciók területi elérhetőségét korlátozhatja, illetve bizonyos ügyfélköröket kizárhat belőle. Az akciókban való részvételből minden előfizető kizárásra kerül, akinek az igénylés pillanatában díjtartozása áll fenn a Szolgáltatóval szemben. A Szolgáltató jogosult az elérhető szolgáltatások nyújtását vagyoni biztosíték megfizetéséhez kötni. A TV szolgáltatás igénybevételéhez digitális vételre alkalmas CI+ CA-Modul illesztő felülettel ellátott MPEG4 DVB-C tunerrel rendelkező televízió szükséges.

Mobil szolgáltatás esetén, a Szolgáltató rendszeréhez való csatlakoztatásáért a Szolgáltató az Előfizetőtől SIM kártyánként belépési díjat számolhat fel. Mobil szolgáltatáscsomag akcióban azon előfizetők vehetnek részt, akik legalább 3 hónapja rendelkeznek TARR helyhez kötött szolgáltatással, az igénylés pillanatában díjtartozásuk nem áll fenn a Szolgáltatóval szemben, valamint az igénylés napját megelőző 3 hónapban díjtartozás miatt felszólításra nem kerültek. Mobilinternet szolgáltatás becsült maximális le/feltöltési sebessége (Mbit/s) 2G/GSM 0,1/0,06, 3G/UMTS 12/1,5, 4G/LTE 100/20. A mobil szolgáltatás elérhetősége területileg eltérő lehet. Lefedettségi térkép elérhető: tarr.hu/lakossagi/mobil/lefedettseg. Hálózati lefedettség hiányában a szolgáltatás nem elérhető.

Készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele Tarr helyzet kötött vagy mobil szolgáltatás megléte vagy új szerződés megkötése. Mobil telefon készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele 2 év határozott idejű szerződés megkötése valamely TARR mobil díjcsomagra. Készülékek házhoz szállítását a vételár megfizetéstől számított 5 munkanapon belül vállaljuk. Vételár megfizetése történhet virtuális bankkártya tranzakció útján (ügyfélkapun keresztül), Tarr ügyfélszolgálati irodában készpénzzel vagy bankkártyával, banki átutalással. Banki átutalással történő befizetést akkor tekintjük sikeres fizetésnek, amennyiben a pontos összeg a Tarr Kft. pénzforgalmi számlájára megérkezett és egyértelműen beazonosítható, azáltal, hogy a közlemény rovatban szerepel a Tarr ügyfélszám. Házhoz szállítás esetén, amennyiben sérült a csomagolás tartalma, kérjük haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunknak. Készülék futárszolgálattól történő átvételekor, amennyiben a megrendelt termék külső csomagolásán sérülés látszik (szakadt, nyomott, nedves, deformálódott, sérült a ragasztószalag), kárjegyzőkönyv felvételét kérheted a futártól.

Amennyiben bruttó 10.000 Ft feletti vételárú készülék meghibásodását a vásárlástól számított 3 munkanapon belül észleled úgy, csereigénnyel élhetsz ügyfélszolgálatunkon. Weboldalunkon rendelt termékek esetén 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, melyet ügyfélszolgálati csatornáinkon jelezhetsz. A termék visszajuttatásának költsége a fogyasztót terhelik. A termék teljes árát visszafizetjük számodra, amennyiben a kipróbálás a termék tulajdonságainak megvizsgálásához szükséges használatot nem haladta meg.

Részletes akciós és szerződéskötési feltételek az adott szolgáltatástípusra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

Kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei:
A kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei a jótállási időt sávosan, a tartós fogyasztási cikk bruttó eladási árához igazodva határozza meg. (Termékoldalainkon a bruttó eladási árat tüntettük fel.)
Az eladási ársávok és a kötelező jótállási idő az alábbiak szerint alakul:
A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás (100.001 Ft - 250.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás (10.000 Ft - 100.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.
A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet. Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein! (270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)

Helyhez kötött internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata.

Tájékoztató

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

Jelen ajánlat kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők részére szól. A feltüntetett árak bruttó árak és a 27% áfát (vezetékes és mobilinternet esetén 5%) tartalmazzák. Az akciós csomagok igénybevételének feltételei az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁSZF "A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok" mellékletében találhatók.

A kedvezményes havidíjak 1 vagy 2 év határozott időre kötött szerződések esetén vehetők igénybe. Előfizetői szerződés 2 éves határozott időtartamra abban esetben köthető meg, ha az előfizetői szerződés megkötéséhez készülékvásárlás is kapcsolódik. Amennyiben az előfizető a határozott idejű szerződéssel megkötött szolgáltatáscsomagot határozott időn belül felmondással megszünteti, módosítja, vagy a szerződést a szolgáltató díjtartozás miatt a felmondja, úgy a Szolgáltató jogosult az akció igénybevételéből előfizetőt kizárni. Amennyiben ez bekövetkezik, előfizető vállalja az igénybe vett készülékvásárlási és havidíjkedvezmények (szerződés megkötésétől a szerződés megszűnésének napjáig) szerződés bontási díjként történő megfizetését.

Az akciós Helyhez kötött internet és Helyhez kötött internet tartalmú Kombi csomagok E-pack akcióval vehetők igénybe. Az akció igénybevétele esetén az előfizető vállalja, hogy a szerződéskötéstől számított 2. hónaptól elektronikus számlázást (e-számla) és elektronikus díjfizetési módot vesz igénybe. Az előfizető vállalja, hogy amennyiben az akció feltételeit nem teljesíti, a szolgáltató számára szolgáltatási végpontonként havi 500 Ft E-pack nem teljesítési díjat érvényesít a szerződéskötéstől számított 3. havi szolgáltatási havidíjat tartalmazó számláján. A feltételek teljesítését a szolgáltató utólag vizsgálja. Így a tárgyhavi számlán érvényesített E-pack nem teljesítési díj a tárgyhónapot megelőző hónap nem teljesítése alapján kerül kiszámlázásra. Elektronikus díjfizetésnek minősül: banki átutalás, csoportos beszedési megbízás, virtuális bankkártya tranzakció (ügyfélkapun keresztül).

Bizonyos helyhez kötött internet szolgáltatások műszaki felmérés függvényében biztosíthatóak. A szolgáltató az adott akciók területi elérhetőségét korlátozhatja, illetve bizonyos ügyfélköröket kizárhat belőle. Az akciókban való részvételből minden előfizető kizárásra kerül, akinek az igénylés pillanatában díjtartozása áll fenn a Szolgáltatóval szemben. A Szolgáltató jogosult az elérhető szolgáltatások nyújtását vagyoni biztosíték megfizetéséhez kötni. A TV szolgáltatás igénybevételéhez digitális vételre alkalmas CI+ CA-Modul illesztő felülettel ellátott MPEG4 DVB-C tunerrel rendelkező televízió szükséges.

Készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele Tarr helyzet kötött vagy mobil szolgáltatás megléte vagy új szerződés megkötése. Mobil telefon készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele 2 év határozott idejű szerződés megkötése valamely TARR mobil díjcsomagra. Készülékek házhoz szállítását a vételár megfizetéstől számított 5 munkanapon belül vállaljuk. Vételár megfizetése történhet virtuális bankkártya tranzakció útján (ügyfélkapun keresztül), Tarr ügyfélszolgálati irodában készpénzzel vagy bankkártyával, banki átutalással. Banki átutalással történő befizetést akkor tekintjük sikeres fizetésnek, amennyiben a pontos összeg a Tarr Kft. pénzforgalmi számlájára megérkezett és egyértelműen beazonosítható, azáltal, hogy a közlemény rovatban szerepel a Tarr ügyfélszám. Házhoz szállítás esetén, amennyiben sérült a csomagolás tartalma, kérjük haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunknak. Készülék futárszolgálattól történő átvételekor, amennyiben a megrendelt termék külső csomagolásán sérülés látszik (szakadt, nyomott, nedves, deformálódott, sérült a ragasztószalag), kárjegyzőkönyv felvételét kérheted a futártól.

Amennyiben bruttó 10.000 Ft feletti vételárú készülék meghibásodását a vásárlástól számított 3 munkanapon belül észleled úgy, csereigénnyel élhetsz ügyfélszolgálatunkon. Weboldalunkon rendelt termékek esetén 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, melyet ügyfélszolgálati csatornáinkon jelezhetsz. A termék visszajuttatásának költsége a fogyasztót terhelik. A termék teljes árát visszafizetjük számodra, amennyiben a kipróbálás a termék tulajdonságainak megvizsgálásához szükséges használatot nem haladta meg.

Részletes akciós és szerződéskötési feltételek az adott szolgáltatástípusra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

Kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei:
A kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei a jótállási időt sávosan, a tartós fogyasztási cikk bruttó eladási árához igazodva határozza meg. (Termékoldalainkon a bruttó eladási árat tüntettük fel.)
Az eladási ársávok és a kötelező jótállási idő az alábbiak szerint alakul:
A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás (100.001 Ft - 250.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás (10.000 Ft - 100.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.
A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet. Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein! (270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)

Mobil internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata

Tájékoztató

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

Jelen ajánlat kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők részére szól. A feltüntetett árak bruttó árak és a 27% áfát (vezetékes és mobilinternet esetén 5%) tartalmazzák. Az akciós csomagok igénybevételének feltételei az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁSZF "A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok" mellékletében találhatók.

A kedvezményes havidíjak 1 vagy 2 év határozott időre kötött szerződések esetén vehetők igénybe. Előfizetői szerződés 2 éves határozott időtartamra abban esetben köthető meg, ha az előfizetői szerződés megkötéséhez készülékvásárlás is kapcsolódik. Amennyiben az előfizető a határozott idejű szerződéssel megkötött szolgáltatáscsomagot határozott időn belül felmondással megszünteti, módosítja, vagy a szerződést a szolgáltató díjtartozás miatt a felmondja, úgy a Szolgáltató jogosult az akció igénybevételéből előfizetőt kizárni. Amennyiben ez bekövetkezik, előfizető vállalja az igénybe vett készülékvásárlási és havidíjkedvezmények (szerződés megkötésétől a szerződés megszűnésének napjáig) szerződés bontási díjként történő megfizetését.

Az akciós Helyhez kötött internet és Helyhez kötött internet tartalmú Kombi csomagok E-pack akcióval vehetők igénybe. Az akció igénybevétele esetén az előfizető vállalja, hogy a szerződéskötéstől számított 2. hónaptól elektronikus számlázást (e-számla) és elektronikus díjfizetési módot vesz igénybe. Az előfizető vállalja, hogy amennyiben az akció feltételeit nem teljesíti, a szolgáltató számára szolgáltatási végpontonként havi 500 Ft E-pack nem teljesítési díjat érvényesít a szerződéskötéstől számított 3. havi szolgáltatási havidíjat tartalmazó számláján. A feltételek teljesítését a szolgáltató utólag vizsgálja. Így a tárgyhavi számlán érvényesített E-pack nem teljesítési díj a tárgyhónapot megelőző hónap nem teljesítése alapján kerül kiszámlázásra. Elektronikus díjfizetésnek minősül: banki átutalás, csoportos beszedési megbízás, virtuális bankkártya tranzakció (ügyfélkapun keresztül).

Mobil szolgáltatás esetén, a Szolgáltató rendszeréhez való csatlakoztatásáért a Szolgáltató az Előfizetőtől SIM kártyánként belépési díjat számolhat fel. Mobil szolgáltatáscsomag akcióban azon előfizetők vehetnek részt, akik legalább 3 hónapja rendelkeznek TARR helyhez kötött szolgáltatással, az igénylés pillanatában díjtartozásuk nem áll fenn a Szolgáltatóval szemben, valamint az igénylés napját megelőző 3 hónapban díjtartozás miatt felszólításra nem kerültek. Mobilinternet szolgáltatás becsült maximális le/feltöltési sebessége (Mbit/s) 2G/GSM 0,1/0,06, 3G/UMTS 12/1,5, 4G/LTE 100/20. A mobil szolgáltatás elérhetősége területileg eltérő lehet. Lefedettségi térkép elérhető: tarr.hu/lakossagi/mobil/lefedettseg. Hálózati lefedettség hiányában a szolgáltatás nem elérhető.

Készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele Tarr helyzet kötött vagy mobil szolgáltatás megléte vagy új szerződés megkötése. Mobil telefon készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele 2 év határozott idejű szerződés megkötése valamely TARR mobil díjcsomagra. Készülékek házhoz szállítását a vételár megfizetéstől számított 5 munkanapon belül vállaljuk. Vételár megfizetése történhet virtuális bankkártya tranzakció útján (ügyfélkapun keresztül), Tarr ügyfélszolgálati irodában készpénzzel vagy bankkártyával, banki átutalással. Banki átutalással történő befizetést akkor tekintjük sikeres fizetésnek, amennyiben a pontos összeg a Tarr Kft. pénzforgalmi számlájára megérkezett és egyértelműen beazonosítható, azáltal, hogy a közlemény rovatban szerepel a Tarr ügyfélszám. Házhoz szállítás esetén, amennyiben sérült a csomagolás tartalma, kérjük haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunknak. Készülék futárszolgálattól történő átvételekor, amennyiben a megrendelt termék külső csomagolásán sérülés látszik (szakadt, nyomott, nedves, deformálódott, sérült a ragasztószalag), kárjegyzőkönyv felvételét kérheted a futártól.

Amennyiben bruttó 10.000 Ft feletti vételárú készülék meghibásodását a vásárlástól számított 3 munkanapon belül észleled úgy, csereigénnyel élhetsz ügyfélszolgálatunkon. Weboldalunkon rendelt termékek esetén 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, melyet ügyfélszolgálati csatornáinkon jelezhetsz. A termék visszajuttatásának költsége a fogyasztót terhelik. A termék teljes árát visszafizetjük számodra, amennyiben a kipróbálás a termék tulajdonságainak megvizsgálásához szükséges használatot nem haladta meg.

Részletes akciós és szerződéskötési feltételek az adott szolgáltatástípusra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

Kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei:
A kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei a jótállási időt sávosan, a tartós fogyasztási cikk bruttó eladási árához igazodva határozza meg. (Termékoldalainkon a bruttó eladási árat tüntettük fel.)
Az eladási ársávok és a kötelező jótállási idő az alábbiak szerint alakul:
A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás (100.001 Ft - 250.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás (10.000 Ft - 100.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.
A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet. Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein! (270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)

Helyhez kötött internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata.

Mobil internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata

Tájékoztató

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

Jelen ajánlat kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők részére szól. A feltüntetett árak bruttó árak és a 27% áfát (vezetékes és mobilinternet esetén 5%) tartalmazzák. Az akciós csomagok igénybevételének feltételei az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁSZF "A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok" mellékletében találhatók.

A kedvezményes havidíjak 1 vagy 2 év határozott időre kötött szerződések esetén vehetők igénybe. Előfizetői szerződés 2 éves határozott időtartamra abban esetben köthető meg, ha az előfizetői szerződés megkötéséhez készülékvásárlás is kapcsolódik. Amennyiben az előfizető a határozott idejű szerződéssel megkötött szolgáltatáscsomagot határozott időn belül felmondással megszünteti, módosítja, vagy a szerződést a szolgáltató díjtartozás miatt a felmondja, úgy a Szolgáltató jogosult az akció igénybevételéből előfizetőt kizárni. Amennyiben ez bekövetkezik, előfizető vállalja az igénybe vett készülékvásárlási és havidíjkedvezmények (szerződés megkötésétől a szerződés megszűnésének napjáig) szerződés bontási díjként történő megfizetését.

Az akciós Helyhez kötött internet és Helyhez kötött internet tartalmú Kombi csomagok E-pack akcióval vehetők igénybe. Az akció igénybevétele esetén az előfizető vállalja, hogy a szerződéskötéstől számított 2. hónaptól elektronikus számlázást (e-számla) és elektronikus díjfizetési módot vesz igénybe. Az előfizető vállalja, hogy amennyiben az akció feltételeit nem teljesíti, a szolgáltató számára szolgáltatási végpontonként havi 500 Ft E-pack nem teljesítési díjat érvényesít a szerződéskötéstől számított 3. havi szolgáltatási havidíjat tartalmazó számláján. A feltételek teljesítését a szolgáltató utólag vizsgálja. Így a tárgyhavi számlán érvényesített E-pack nem teljesítési díj a tárgyhónapot megelőző hónap nem teljesítése alapján kerül kiszámlázásra. Elektronikus díjfizetésnek minősül: banki átutalás, csoportos beszedési megbízás, virtuális bankkártya tranzakció (ügyfélkapun keresztül).

Bizonyos helyhez kötött internet szolgáltatások műszaki felmérés függvényében biztosíthatóak. A szolgáltató az adott akciók területi elérhetőségét korlátozhatja, illetve bizonyos ügyfélköröket kizárhat belőle. Az akciókban való részvételből minden előfizető kizárásra kerül, akinek az igénylés pillanatában díjtartozása áll fenn a Szolgáltatóval szemben. A Szolgáltató jogosult az elérhető szolgáltatások nyújtását vagyoni biztosíték megfizetéséhez kötni. A TV szolgáltatás igénybevételéhez digitális vételre alkalmas CI+ CA-Modul illesztő felülettel ellátott MPEG4 DVB-C tunerrel rendelkező televízió szükséges.

Mobil szolgáltatás esetén, a Szolgáltató rendszeréhez való csatlakoztatásáért a Szolgáltató az Előfizetőtől SIM kártyánként belépési díjat számolhat fel. Mobil szolgáltatáscsomag akcióban azon előfizetők vehetnek részt, akik legalább 3 hónapja rendelkeznek TARR helyhez kötött szolgáltatással, az igénylés pillanatában díjtartozásuk nem áll fenn a Szolgáltatóval szemben, valamint az igénylés napját megelőző 3 hónapban díjtartozás miatt felszólításra nem kerültek. Mobilinternet szolgáltatás becsült maximális le/feltöltési sebessége (Mbit/s) 2G/GSM 0,1/0,06, 3G/UMTS 12/1,5, 4G/LTE 100/20. A mobil szolgáltatás elérhetősége területileg eltérő lehet. Lefedettségi térkép elérhető: tarr.hu/lakossagi/mobil/lefedettseg. Hálózati lefedettség hiányában a szolgáltatás nem elérhető.

Készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele Tarr helyzet kötött vagy mobil szolgáltatás megléte vagy új szerződés megkötése. Mobil telefon készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele 2 év határozott idejű szerződés megkötése valamely TARR mobil díjcsomagra. Készülékek házhoz szállítását a vételár megfizetéstől számított 5 munkanapon belül vállaljuk. Vételár megfizetése történhet virtuális bankkártya tranzakció útján (ügyfélkapun keresztül), Tarr ügyfélszolgálati irodában készpénzzel vagy bankkártyával, banki átutalással. Banki átutalással történő befizetést akkor tekintjük sikeres fizetésnek, amennyiben a pontos összeg a Tarr Kft. pénzforgalmi számlájára megérkezett és egyértelműen beazonosítható, azáltal, hogy a közlemény rovatban szerepel a Tarr ügyfélszám. Házhoz szállítás esetén, amennyiben sérült a csomagolás tartalma, kérjük haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunknak. Készülék futárszolgálattól történő átvételekor, amennyiben a megrendelt termék külső csomagolásán sérülés látszik (szakadt, nyomott, nedves, deformálódott, sérült a ragasztószalag), kárjegyzőkönyv felvételét kérheted a futártól.

Amennyiben bruttó 10.000 Ft feletti vételárú készülék meghibásodását a vásárlástól számított 3 munkanapon belül észleled úgy, csereigénnyel élhetsz ügyfélszolgálatunkon. Weboldalunkon rendelt termékek esetén 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, melyet ügyfélszolgálati csatornáinkon jelezhetsz. A termék visszajuttatásának költsége a fogyasztót terhelik. A termék teljes árát visszafizetjük számodra, amennyiben a kipróbálás a termék tulajdonságainak megvizsgálásához szükséges használatot nem haladta meg.

Részletes akciós és szerződéskötési feltételek az adott szolgáltatástípusra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

Kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei:
A kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei a jótállási időt sávosan, a tartós fogyasztási cikk bruttó eladási árához igazodva határozza meg. (Termékoldalainkon a bruttó eladási árat tüntettük fel.)
Az eladási ársávok és a kötelező jótállási idő az alábbiak szerint alakul:
A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás (100.001 Ft - 250.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás (10.000 Ft - 100.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.
A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet. Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein! (270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)

Helyhez kötött internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata.

Tájékoztató

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

Jelen ajánlat kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők részére szól. A feltüntetett árak bruttó árak és a 27% áfát (vezetékes és mobilinternet esetén 5%) tartalmazzák. Az akciós csomagok igénybevételének feltételei az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁSZF "A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok" mellékletében találhatók.

A kedvezményes havidíjak 1 vagy 2 év határozott időre kötött szerződések esetén vehetők igénybe. Előfizetői szerződés 2 éves határozott időtartamra abban esetben köthető meg, ha az előfizetői szerződés megkötéséhez készülékvásárlás is kapcsolódik. Amennyiben az előfizető a határozott idejű szerződéssel megkötött szolgáltatáscsomagot határozott időn belül felmondással megszünteti, módosítja, vagy a szerződést a szolgáltató díjtartozás miatt a felmondja, úgy a Szolgáltató jogosult az akció igénybevételéből előfizetőt kizárni. Amennyiben ez bekövetkezik, előfizető vállalja az igénybe vett készülékvásárlási és havidíjkedvezmények (szerződés megkötésétől a szerződés megszűnésének napjáig) szerződés bontási díjként történő megfizetését.

Az akciós Helyhez kötött internet és Helyhez kötött internet tartalmú Kombi csomagok E-pack akcióval vehetők igénybe. Az akció igénybevétele esetén az előfizető vállalja, hogy a szerződéskötéstől számított 2. hónaptól elektronikus számlázást (e-számla) és elektronikus díjfizetési módot vesz igénybe. Az előfizető vállalja, hogy amennyiben az akció feltételeit nem teljesíti, a szolgáltató számára szolgáltatási végpontonként havi 500 Ft E-pack nem teljesítési díjat érvényesít a szerződéskötéstől számított 3. havi szolgáltatási havidíjat tartalmazó számláján. A feltételek teljesítését a szolgáltató utólag vizsgálja. Így a tárgyhavi számlán érvényesített E-pack nem teljesítési díj a tárgyhónapot megelőző hónap nem teljesítése alapján kerül kiszámlázásra. Elektronikus díjfizetésnek minősül: banki átutalás, csoportos beszedési megbízás, virtuális bankkártya tranzakció (ügyfélkapun keresztül).

Bizonyos helyhez kötött internet szolgáltatások műszaki felmérés függvényében biztosíthatóak. A szolgáltató az adott akciók területi elérhetőségét korlátozhatja, illetve bizonyos ügyfélköröket kizárhat belőle. Az akciókban való részvételből minden előfizető kizárásra kerül, akinek az igénylés pillanatában díjtartozása áll fenn a Szolgáltatóval szemben. A Szolgáltató jogosult az elérhető szolgáltatások nyújtását vagyoni biztosíték megfizetéséhez kötni. A TV szolgáltatás igénybevételéhez digitális vételre alkalmas CI+ CA-Modul illesztő felülettel ellátott MPEG4 DVB-C tunerrel rendelkező televízió szükséges.

Készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele Tarr helyzet kötött vagy mobil szolgáltatás megléte vagy új szerződés megkötése. Mobil telefon készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele 2 év határozott idejű szerződés megkötése valamely TARR mobil díjcsomagra. Készülékek házhoz szállítását a vételár megfizetéstől számított 5 munkanapon belül vállaljuk. Vételár megfizetése történhet virtuális bankkártya tranzakció útján (ügyfélkapun keresztül), Tarr ügyfélszolgálati irodában készpénzzel vagy bankkártyával, banki átutalással. Banki átutalással történő befizetést akkor tekintjük sikeres fizetésnek, amennyiben a pontos összeg a Tarr Kft. pénzforgalmi számlájára megérkezett és egyértelműen beazonosítható, azáltal, hogy a közlemény rovatban szerepel a Tarr ügyfélszám. Házhoz szállítás esetén, amennyiben sérült a csomagolás tartalma, kérjük haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunknak. Készülék futárszolgálattól történő átvételekor, amennyiben a megrendelt termék külső csomagolásán sérülés látszik (szakadt, nyomott, nedves, deformálódott, sérült a ragasztószalag), kárjegyzőkönyv felvételét kérheted a futártól.

Amennyiben bruttó 10.000 Ft feletti vételárú készülék meghibásodását a vásárlástól számított 3 munkanapon belül észleled úgy, csereigénnyel élhetsz ügyfélszolgálatunkon. Weboldalunkon rendelt termékek esetén 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, melyet ügyfélszolgálati csatornáinkon jelezhetsz. A termék visszajuttatásának költsége a fogyasztót terhelik. A termék teljes árát visszafizetjük számodra, amennyiben a kipróbálás a termék tulajdonságainak megvizsgálásához szükséges használatot nem haladta meg.

Részletes akciós és szerződéskötési feltételek az adott szolgáltatástípusra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

Kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei:
A kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei a jótállási időt sávosan, a tartós fogyasztási cikk bruttó eladási árához igazodva határozza meg. (Termékoldalainkon a bruttó eladási árat tüntettük fel.)
Az eladási ársávok és a kötelező jótállási idő az alábbiak szerint alakul:
A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás (100.001 Ft - 250.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás (10.000 Ft - 100.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.
A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet. Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein! (270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)

Mobil internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata

Tájékoztató

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

Jelen ajánlat kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők részére szól. A feltüntetett árak bruttó árak és a 27% áfát (vezetékes és mobilinternet esetén 5%) tartalmazzák. Az akciós csomagok igénybevételének feltételei az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁSZF "A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok" mellékletében találhatók.

A kedvezményes havidíjak 1 vagy 2 év határozott időre kötött szerződések esetén vehetők igénybe. Előfizetői szerződés 2 éves határozott időtartamra abban esetben köthető meg, ha az előfizetői szerződés megkötéséhez készülékvásárlás is kapcsolódik. Amennyiben az előfizető a határozott idejű szerződéssel megkötött szolgáltatáscsomagot határozott időn belül felmondással megszünteti, módosítja, vagy a szerződést a szolgáltató díjtartozás miatt a felmondja, úgy a Szolgáltató jogosult az akció igénybevételéből előfizetőt kizárni. Amennyiben ez bekövetkezik, előfizető vállalja az igénybe vett készülékvásárlási és havidíjkedvezmények (szerződés megkötésétől a szerződés megszűnésének napjáig) szerződés bontási díjként történő megfizetését.

Az akciós Helyhez kötött internet és Helyhez kötött internet tartalmú Kombi csomagok E-pack akcióval vehetők igénybe. Az akció igénybevétele esetén az előfizető vállalja, hogy a szerződéskötéstől számított 2. hónaptól elektronikus számlázást (e-számla) és elektronikus díjfizetési módot vesz igénybe. Az előfizető vállalja, hogy amennyiben az akció feltételeit nem teljesíti, a szolgáltató számára szolgáltatási végpontonként havi 500 Ft E-pack nem teljesítési díjat érvényesít a szerződéskötéstől számított 3. havi szolgáltatási havidíjat tartalmazó számláján. A feltételek teljesítését a szolgáltató utólag vizsgálja. Így a tárgyhavi számlán érvényesített E-pack nem teljesítési díj a tárgyhónapot megelőző hónap nem teljesítése alapján kerül kiszámlázásra. Elektronikus díjfizetésnek minősül: banki átutalás, csoportos beszedési megbízás, virtuális bankkártya tranzakció (ügyfélkapun keresztül).

Mobil szolgáltatás esetén, a Szolgáltató rendszeréhez való csatlakoztatásáért a Szolgáltató az Előfizetőtől SIM kártyánként belépési díjat számolhat fel. Mobil szolgáltatáscsomag akcióban azon előfizetők vehetnek részt, akik legalább 3 hónapja rendelkeznek TARR helyhez kötött szolgáltatással, az igénylés pillanatában díjtartozásuk nem áll fenn a Szolgáltatóval szemben, valamint az igénylés napját megelőző 3 hónapban díjtartozás miatt felszólításra nem kerültek. Mobilinternet szolgáltatás becsült maximális le/feltöltési sebessége (Mbit/s) 2G/GSM 0,1/0,06, 3G/UMTS 12/1,5, 4G/LTE 100/20. A mobil szolgáltatás elérhetősége területileg eltérő lehet. Lefedettségi térkép elérhető: tarr.hu/lakossagi/mobil/lefedettseg. Hálózati lefedettség hiányában a szolgáltatás nem elérhető.

Készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele Tarr helyzet kötött vagy mobil szolgáltatás megléte vagy új szerződés megkötése. Mobil telefon készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele 2 év határozott idejű szerződés megkötése valamely TARR mobil díjcsomagra. Készülékek házhoz szállítását a vételár megfizetéstől számított 5 munkanapon belül vállaljuk. Vételár megfizetése történhet virtuális bankkártya tranzakció útján (ügyfélkapun keresztül), Tarr ügyfélszolgálati irodában készpénzzel vagy bankkártyával, banki átutalással. Banki átutalással történő befizetést akkor tekintjük sikeres fizetésnek, amennyiben a pontos összeg a Tarr Kft. pénzforgalmi számlájára megérkezett és egyértelműen beazonosítható, azáltal, hogy a közlemény rovatban szerepel a Tarr ügyfélszám. Házhoz szállítás esetén, amennyiben sérült a csomagolás tartalma, kérjük haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunknak. Készülék futárszolgálattól történő átvételekor, amennyiben a megrendelt termék külső csomagolásán sérülés látszik (szakadt, nyomott, nedves, deformálódott, sérült a ragasztószalag), kárjegyzőkönyv felvételét kérheted a futártól.

Amennyiben bruttó 10.000 Ft feletti vételárú készülék meghibásodását a vásárlástól számított 3 munkanapon belül észleled úgy, csereigénnyel élhetsz ügyfélszolgálatunkon. Weboldalunkon rendelt termékek esetén 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, melyet ügyfélszolgálati csatornáinkon jelezhetsz. A termék visszajuttatásának költsége a fogyasztót terhelik. A termék teljes árát visszafizetjük számodra, amennyiben a kipróbálás a termék tulajdonságainak megvizsgálásához szükséges használatot nem haladta meg.

Részletes akciós és szerződéskötési feltételek az adott szolgáltatástípusra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

Kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei:
A kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei a jótállási időt sávosan, a tartós fogyasztási cikk bruttó eladási árához igazodva határozza meg. (Termékoldalainkon a bruttó eladási árat tüntettük fel.)
Az eladási ársávok és a kötelező jótállási idő az alábbiak szerint alakul:
A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás (100.001 Ft - 250.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás (10.000 Ft - 100.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.
A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet. Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein! (270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)

Helyhez kötött internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata.

Mobil internet-hozzáférési szolgáltatások leíró „A” táblázata és a szolgáltatások sebességét befolyásoló tényezők „B” táblázata

Tájékoztató

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

Jelen ajánlat kizárólag lakossági (egyéni) előfizetők részére szól. A feltüntetett árak bruttó árak és a 27% áfát (vezetékes és mobilinternet esetén 5%) tartalmazzák. Az akciós csomagok igénybevételének feltételei az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁSZF "A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok" mellékletében találhatók.

A kedvezményes havidíjak 1 vagy 2 év határozott időre kötött szerződések esetén vehetők igénybe. Előfizetői szerződés 2 éves határozott időtartamra abban esetben köthető meg, ha az előfizetői szerződés megkötéséhez készülékvásárlás is kapcsolódik. Amennyiben az előfizető a határozott idejű szerződéssel megkötött szolgáltatáscsomagot határozott időn belül felmondással megszünteti, módosítja, vagy a szerződést a szolgáltató díjtartozás miatt a felmondja, úgy a Szolgáltató jogosult az akció igénybevételéből előfizetőt kizárni. Amennyiben ez bekövetkezik, előfizető vállalja az igénybe vett készülékvásárlási és havidíjkedvezmények (szerződés megkötésétől a szerződés megszűnésének napjáig) szerződés bontási díjként történő megfizetését.

Az akciós Helyhez kötött internet és Helyhez kötött internet tartalmú Kombi csomagok E-pack akcióval vehetők igénybe. Az akció igénybevétele esetén az előfizető vállalja, hogy a szerződéskötéstől számított 2. hónaptól elektronikus számlázást (e-számla) és elektronikus díjfizetési módot vesz igénybe. Az előfizető vállalja, hogy amennyiben az akció feltételeit nem teljesíti, a szolgáltató számára szolgáltatási végpontonként havi 500 Ft E-pack nem teljesítési díjat érvényesít a szerződéskötéstől számított 3. havi szolgáltatási havidíjat tartalmazó számláján. A feltételek teljesítését a szolgáltató utólag vizsgálja. Így a tárgyhavi számlán érvényesített E-pack nem teljesítési díj a tárgyhónapot megelőző hónap nem teljesítése alapján kerül kiszámlázásra. Elektronikus díjfizetésnek minősül: banki átutalás, csoportos beszedési megbízás, virtuális bankkártya tranzakció (ügyfélkapun keresztül).

Bizonyos helyhez kötött internet szolgáltatások műszaki felmérés függvényében biztosíthatóak. A szolgáltató az adott akciók területi elérhetőségét korlátozhatja, illetve bizonyos ügyfélköröket kizárhat belőle. Az akciókban való részvételből minden előfizető kizárásra kerül, akinek az igénylés pillanatában díjtartozása áll fenn a Szolgáltatóval szemben. A Szolgáltató jogosult az elérhető szolgáltatások nyújtását vagyoni biztosíték megfizetéséhez kötni. A TV szolgáltatás igénybevételéhez digitális vételre alkalmas CI+ CA-Modul illesztő felülettel ellátott MPEG4 DVB-C tunerrel rendelkező televízió szükséges.

Mobil szolgáltatás esetén, a Szolgáltató rendszeréhez való csatlakoztatásáért a Szolgáltató az Előfizetőtől SIM kártyánként belépési díjat számolhat fel. Mobil szolgáltatáscsomag akcióban azon előfizetők vehetnek részt, akik legalább 3 hónapja rendelkeznek TARR helyhez kötött szolgáltatással, az igénylés pillanatában díjtartozásuk nem áll fenn a Szolgáltatóval szemben, valamint az igénylés napját megelőző 3 hónapban díjtartozás miatt felszólításra nem kerültek. Mobilinternet szolgáltatás becsült maximális le/feltöltési sebessége (Mbit/s) 2G/GSM 0,1/0,06, 3G/UMTS 12/1,5, 4G/LTE 100/20. A mobil szolgáltatás elérhetősége területileg eltérő lehet. Lefedettségi térkép elérhető: tarr.hu/lakossagi/mobil/lefedettseg. Hálózati lefedettség hiányában a szolgáltatás nem elérhető.

Készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele Tarr helyzet kötött vagy mobil szolgáltatás megléte vagy új szerződés megkötése. Mobil telefon készülékek kedvezményes áron történő megvásárlásának feltétele 2 év határozott idejű szerződés megkötése valamely TARR mobil díjcsomagra. Készülékek házhoz szállítását a vételár megfizetéstől számított 5 munkanapon belül vállaljuk. Vételár megfizetése történhet virtuális bankkártya tranzakció útján (ügyfélkapun keresztül), Tarr ügyfélszolgálati irodában készpénzzel vagy bankkártyával, banki átutalással. Banki átutalással történő befizetést akkor tekintjük sikeres fizetésnek, amennyiben a pontos összeg a Tarr Kft. pénzforgalmi számlájára megérkezett és egyértelműen beazonosítható, azáltal, hogy a közlemény rovatban szerepel a Tarr ügyfélszám. Házhoz szállítás esetén, amennyiben sérült a csomagolás tartalma, kérjük haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunknak. Készülék futárszolgálattól történő átvételekor, amennyiben a megrendelt termék külső csomagolásán sérülés látszik (szakadt, nyomott, nedves, deformálódott, sérült a ragasztószalag), kárjegyzőkönyv felvételét kérheted a futártól.

Amennyiben bruttó 10.000 Ft feletti vételárú készülék meghibásodását a vásárlástól számított 3 munkanapon belül észleled úgy, csereigénnyel élhetsz ügyfélszolgálatunkon. Weboldalunkon rendelt termékek esetén 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, melyet ügyfélszolgálati csatornáinkon jelezhetsz. A termék visszajuttatásának költsége a fogyasztót terhelik. A termék teljes árát visszafizetjük számodra, amennyiben a kipróbálás a termék tulajdonságainak megvizsgálásához szükséges használatot nem haladta meg.

Részletes akciós és szerződéskötési feltételek az adott szolgáltatástípusra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

Kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei:
A kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei a jótállási időt sávosan, a tartós fogyasztási cikk bruttó eladási árához igazodva határozza meg. (Termékoldalainkon a bruttó eladási árat tüntettük fel.)
Az eladási ársávok és a kötelező jótállási idő az alábbiak szerint alakul:
A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás (100.001 Ft - 250.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás (10.000 Ft - 100.000 Ft-ig).
A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.
A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet. Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein! (270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)