TARR Ügyfélkapu felhasználási feltételei és adatkezelési tájékoztató
Hatályba lépés napja: 2022. november 21.
A TARR Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) .) Ügyfelei gyors és korszerű kiszolgálása érdekében online ügyfélszolgálatot üzemeltet TARR Ügyfélkapu (a továbbiakban: TARR Ügyfélkapu vagy Szolgáltatás) néven. A TARR Ügyfélkapu a Szolgáltató tulajdona. Jelen felhasználási feltételek és adatvédelmi tájékoztató (továbbiakban: Ügyfélkapu Szabályzat) tartalmazza a TARR Ügyfélkapu működésének főbb jellemzőit, valamint az azon keresztül nyújtott online ügyintézési lehetőségeket igénybe vevő felhasználó (a továbbiakban: Felhasználó) jogait és kötelezettségeit.
1. Szolgáltató adatai:
Név: „TARR” Építő, Szolgáltató és
Kereskedelmi Kft.
Székhely: 7100, Szekszárd, Kadarka u. 18.
Telefonszám: 1223
E-mail elérhetőség: info@tarr.hu (nem hivatalos
ügyfél- és hibabejelentő szolgálati elérhetőség)
2. TARR Ügyfélkapu lényeges tulajdonságai:
2.1 Ügyfélkapu elérhetősége:
(továbbiakban TARR Ügyfélkapu)2.2 Szolgáltatás leírása:
A TARR
Ügyfélkapu a
oldalon elérhető, online ügyintézési felület, mely
igénybevételének tárgyi feltétele a legalább minimális szolgáltatási szintű
internet-hozzáférés szolgáltatás. A TARR Ügyfélkapu nyitóoldala bárki számára
elérhető, azonban annak használatához Felhasználói regisztráció szükséges. A
Szolgáltatás a hét minden napján 0-24 óráig elérhető. A Szolgáltató fenntartja
a jogot, hogy a TARR Ügyfélkapu felületen előzetes értesítés esetén, illetve sürgősségi
esetben akár előzetes bejelentés nélkül is esetenként karbantartási,
hibaelhárítási feladatokat végezzen, amely karbantartás időtartamára a Szolgáltatás
ideiglenesen szünetelhet.
2.3 Szolgáltatás igénybevevője:Felhasználónak minősül bármely természetes vagy jogi személy, szervezet, aki, vagy amely a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételei szerint meghatározott szolgáltatások valamelyikére érvényes és hatályos előfizetői szerződéssel rendelkezik, vagy ilyen Felhasználó által, a Felhasználó Ügyfélkapu fiókjához tartozóan a TARR Ügyfélkapu igénybevételére meghívást kapott és azt elfogadta.
2.4 TARR Ügyfélkapu regisztráció:A regisztrációval a Felhasználó
jogosulttá válik arra, hogy a TARR Ügyfélkaput használhassa. A regisztrációval
TARR Ügyfélkapu fiók hozható létre, mely alá tetszés szerinti számú TARR
Ügyfélszám, illetve előfizetői szerződés rendelhető hozzá. A regisztráció
teljes folyamata történhet a TARR Ügyfélkapun keresztül, vagy a Szolgáltató személyes,
illetve telefonos ügyfélszolgálatának segítségével, amely során kötelező és nem
kötelező adatok bevitelére van lehetőség. A kötelező adatok kitöltésének
hiányában a regisztráció nem hajtható végre. A regisztrációkor az alábbi adatokat
kötelező megadni:
1. Ügyfélszám
2. Előfizető neve
3. Anyja neve
4. Születési hely
5. Születési idő
6. Kapcsolattartási e-mail cím
7. Felhasználónév
8. Jelszó
A regisztráció további feltétele a jelen Ügyfélkapu Szabályzat elfogadása, és a személyes adatok kezeléshez történő önkéntes hozzájárulás. A regisztráció véglegesítéséhez a Szolgáltató által küldött e-mailben meghatározottak szerinti megerősítés szükséges. Amennyiben a Felhasználó által kitöltött adatok nem egyeznek a Szolgáltatónál meglévő adatokkal, úgy adategyeztetést követően van lehetőség a regisztráció véglegesítésére személyes vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül.
Szolgáltató ügyfélszolgálati segítséggel történő regisztráció esetén a regisztráció további feltétele a jelszó adat TARR Ügyfélkapun keresztül történő megadása, amelyhez szükséges linket az ügyfélszolgálat elektronikus levélben biztosítja a Felhasználó számára.
A Szolgáltató jogosult a
regisztrációt visszautasítani különösen, de nem kizárólagosan:
-valótlan, hiányos, érvénytelen adatok
megadása esetén,
-amennyiben a Szolgáltató más
felhasználók, előfizetők, személyek személyes adataival való visszaélését, a
Szolgáltató megtévesztését észleli,
-amennyiben a Szolgáltató a TARR
Ügyfélkapu rendszerrel kapcsolatos bármilyen visszaélést, illetve visszaélés
veszélyét észleli,
-amennyiben a regisztrációt
kezdeményező nem minősül Felhasználónak (Pl: nem rendelkezik előfizetéssel a
Szolgáltatónál)
Sikeres regisztrációt követően a Felhasználó TARR Ügyfélkapujába a felhasználónév és jelszó adatok megadásával jelentkezhet be.
2.5 TARR Ügyfélkapu használata, funkciói, felhasználás korlátai
A regisztrált Felhasználó felhasználónév
és jelszó azonosítókkal történő bejelentkezés után veheti igénybe a TARR
Ügyfélkapun keresztül nyújtott online ügyintézési lehetőségeket.
Amennyiben a Felhasználó elfelejti
jelszavát, a TARR Ügyfélkapun kialakított funkció segítségével ideiglenes
jelszót igényelhet, mellyel a felhasználó 24 órán belüli egyszeri belépésre
jogosult, kizárólag új jelszó beállítása céljából.
Az ügyintézési lehetőségek
jogosultságokhoz kapcsolódnak.
„Főadmin” jogosultsággal rendelkező
felhasználó: az ügyfélszámhoz elsőként regisztráló felhasználó, teljes körű
hozzáféréssel, jogosultságkezelési jogosultsággal
„Admin” jogosultsággal rendelkező
felhasználó: jogosultságkezelés, és hívásrészletező lekérdezésének kivételével valamennyi további funkcióhoz való
hozzáféréssel
„Gyerek” jogosultsággal rendelkező
felhasználó kizárólag a TarrMobil TV alkalmazást használhatja
„Admin” és „Gyerek” jogosultsággal
rendelkező jogosultat Főadmin jogosultsággal rendelkező Felhasználó hívhat meg.
„Admin” jogosult a meghívás elfogadásával az adott Ügyfélszámhoz tartozó
adatokhoz és ügykezelési lehetőségekhez férhet hozzá saját TARR Ügyfélkapu
fiókján keresztül.
Az Ügyfélkapu fiók funkciói:
-
Előfizetői
adatok lekérdezése, egyes adatok módosítása, hozzáadása
-
Számlázási
információk, egyes forgalmi adatok lekérdezése, számlázás, fizetés módjának
módosítása, számlák letöltése, számlák kifizetése
-
igénybe vett
szolgáltatás adatainak lekérdezése, adatok rendszerezése,
-
hibabejelentés,
panasztétel, egyéb bejelentés megtétele, áthelyezés kezdeményezése fájl
letöltési lehetőséggel
-
tárhely
szolgáltatás keretében
o
szerződéses
dokumentációk eltárolása megtekintési, letöltési lehetőséggel,
o Szolgáltató
által küldött értesítések, dokumentációk rendelkezésre bocsátása,
hozzáférhetővé tétele megtekintési és letöltési lehetőséggel
o előfizetői
szerződéshez kapcsolódó nyilatkozattételi, módosítási lehetőségek biztosítása,
- Beállítások
kezelése, módosítása keretében:
o TARR
ügyfélkapu jogosultságok lekérdezése, hozzáadása, törlése,
o
TARR
ügyfélkapu beállítások: ügyfélkapu jelszó módosítás és regisztráció törlése
Előfizetett szolgáltatások szerint:
o
online
szolgáltatások adatainak lekérdezése
o
szerződéshez
kapcsolódó e-mail címek adatainak lekérdezésre, rögzítése, jelszó módosítása
o
hívásbeállítások
megtekintése, módosítása
o
fizetési
beállításokkal kapcsolatos tudnivalók
o
IP cím
adatok lekérdezése, filter beállítás, FTP beállítások, NAT információk és
beállítás módosítások, domain beállítások
o
Tarr MobilTV
beállításainak kezelése
A Felhasználó nem jogosult a TARR Ügyfélkaput a fent felsorolt funkciókon kívül bármilyen más célra használni. A TARR Ügyfélkapu bármely részének nem engedélyezett módosítása, másolása, elemeire bontása, visszafejtése, újraformázása tilos. Tilos a felhasználói jelszó automatikus módszerekkel vagy csalárd módon történő megadása. Tilos a TARR Ügyfélkapu sebezhetőségének vizsgálata, tesztelése, a rendszer biztonságának megsértése..
3. Ellenszolgáltatás, költségek
A TARR Ügyfélkapu igénybevétele díjmentes. A TARR Ügyfélkapu internet-alapú szolgáltatás, ebből következően használata adatforgalommal jár, amelynek díja a Felhasználó internet-hozzáférés szolgáltatás igénybevételére vonatkozó előfizetése szerint tarifálódhat.
4. Szavatosság, felelősség, szellemi tulajdonjogok
4.1 Szavatosság
A Szolgáltató a
Szolgáltatást, mint jogtulajdonos adott állapotban, olyan tartalommal és
formában nyújtja, ahogyan az elérhető.
A Szolgáltató az alkalmazandó jog által biztosított lehetőségek szerint nem vállal szavatosságot, minőségi követelményeket az alkalmazás folyamatosan hibamentes és zavartalan működésére.
4.2 Felelősség
A Szolgáltató nem vállal
felelősséget az internet-hozzáféréssel, a Felhasználó belső hálózatával,
eszközeivel kapcsolatosan, vagy harmadik személynek felróhatóan keletkezett
hibáért és azok következményeiért, ide értve a vírusok és hacker tevékenységek
által okozott hibákat és következményeket is.
A regisztrációkor, illetve a
Szolgáltatás használata során megvalósuló adatközlés, végrehajtott módosítás
hiányosságaiért, illetve a hibásan megadott adatokból (pl: helytelen e-mail
cím) adódó bármilyen következményért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A
személyes adatok valódiságáért, pontosságáért, az adatközlés megfelelőségéért
és az adatok teljességéért kizárólag a Felhasználó tartozik felelősséggel.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a felhasználói jelszavak vagy fiókok a Felhasználók tudtával, vagy tudta nélküli illetéktelen használatából eredő károkért. A Felhasználó ugyanakkor felelősséggel tartozik azért, hogy hozzáférése adatait mások által nem hozzáférhető helyen tárolja, és azokat ne adja át. Felhasználó felel a saját jelszavának vagy fiókjának illetéktelen használatával a Szolgáltatónak vagy bármely harmadik személynek okozott károkért. Felhasználó köteles haladéktalanul bejelenteni a Szolgáltatónak, ha Ügyfélkapu fiókjával/adataival illetéktelenek visszaéltek vagy visszaélés gyanúja merült fel. Visszaélés/annak gyanúja esetén a Szolgáltató a Felhasználó egyidejű értesítése mellett jogosult a TARR Ügyfélkapu szolgáltatásainak letiltását kezdeményezni. Az ideiglenes letiltás ilyen esetben kizárólag a Felhasználó személyes ügyfélszolgálaton adott hozzájárulása mellett oldható fel.
A TARR Ügyfélkapu harmadik személyek által üzemeltetett weboldalakra mutató linkeket is tartalmaz (Pl: fizetéssel kapcsolatos oldal) A Szolgáltató az ilyen általa használt linkek, illetve az általuk lehívható weboldalak tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállal és azok tartalmát nem ellenőrzi, nem felel ezen oldalak használatából eredő kárért, az ilyen oldalakra a harmadik személy felhasználási feltételei vonatkoznak.
A Felhasználó az Ügyfélkapu fiókján keresztül - a funkcionális és technológiai korlátok figyelembevételével- azonos jogosultsággal bír és azonos felelősséggel tartozik, mintha ügyintézését bármelyik másik, rendelkezésre álló TARR ügyfélszolgálati elérhetőségen végezte volna. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy az Ügyfélkapu fiókba a jelen felhasználási feltételek szerint bejelentkezve végzett bármely tevékenységet a Szolgáltató a Felhasználó által végzett tevékenységnek tudja be.
4.3 Szellemi tulajdonjogok
A TARR Ügyfélkapu arculata, tartalmának elrendezése, tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. A Szolgáltatás rendeltetésszerű, a felhasználási feltételeknek megfelelő használatán túl a Szolgáltatás semmilyen egyéb formában nem használható fel vagy nem hasznosítható a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül.
5. Ügyfélkapu fiók használatának időtartama,
megszüntetése, regisztráció törlése
A TARR Ügyfélkapu igénybevételének lehetősége határozatlan idejű, a regisztráció (érvényesítését) megerősítését követően lép hatályba.
A TARR Ügyfélkapu igénybevételének lehetősége
megszűnik:
- a Felhasználó
előfizetői szerződésének bármilyen okból történő megszűnését követő egy év
elteltével,
- a Felhasználó
egyoldalú döntése alapján (regisztráció törlésével),amennyiben
a regisztrációt követően jut
- a Szolgáltató tudomására, vagy a regisztrációt
követően történik olyan körülmény, amely alapján a Szolgáltató jogosult
lett volna a regisztráció visszautasítására,
- Szolgáltató jogutód nélküli
megszűnésével.
A TARR
Ügyfélkapu igénybevételi lehetőségének megszűnésével az elektronikus számlázás
lehetősége,
valamint a TARR Mobil TV hozzáférés is megszűnik.
6. Kompatibilitás, műszaki védelem
A TARR Ügyfélkapu internet-alapú szolgáltatás, ezért
használatához és igénybevételéhez a Felhasználónak internet-hozzáféréssel és
emellett internetböngésző szoftvert futtató hardver eszközzel (pl: számítógép,
mobiltelenfon, tablet) kell rendelkeznie. A TARR Ügyfélkapu Windows, MacOS,
Linux operációs rendszerű készülékeken, az alábbi böngészőkben működik,
amennyiben a gyártó általi frissítéssel támogatott böngésző naprakészen
frissített.
Támogatott böngészők:
Chrome: 61.0.3163
Firefox: Firefox 56
Safari: 11.0
Microsoft
Edge: 41.16299.15.0
A TARR Kft. a TARR Ügyfélkapu felület működését biztosító és a TARR Kft. által üzemeltetett szerverek, berendezések, és hálózati infrastruktúra működtetése kapcsán a szükséges védelmi intézkedéseket elvégezte, az eszközök fizikai védelméről megfelelően gondoskodik, az adatok védelmét biztosítja, a védelmi intézkedéseket folyamatosan fenntartja, karbantartja, frissíti.
7. Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek
A Szolgáltató az Előfizetők és Felhasználók bejelentéseinek intézésére, panaszaik kivizsgálására és orvoslására, ügyfélszolgálatot működtet.
Ügyfélszolgálat telefonszáma: 1223
(TARR Mobil hálózatból díjazással hívható) vagy +36 31/ 700 1223 (TARR Mobil
hálózatból díjmentesen hívható)
Külföldről is hívható telefonszámok: +36 74/
416 000 vagy +36 31/ 700 1223
Központi nyitva tartó ügyfélszolgálat címe: 7100
Szekszárd, Bezerédj I. u. 2.
Központi ügyfélszolgálat internetes elérhetősége: https://tarr.hu/ugyfelkapu/bejelentkezes
(Ügyfélkapun keresztül panasz, ill. hibabejelentés a bejelentés megfelelő
kategóriába sorolása esetén lehetséges)
Az egyéb ügyfélszolgálatok elérhetőségei, nyitvatartása naprakészen
megismerhetők:
- a szolgáltató internetes oldalán (honlap): www.tarr.hu
- a központi ügyfélszolgálat elérhetőségein
A Felhasználó a Szolgáltatóval
szembeni jogvitája vagy jogvitás helyzete esetén jogosult peres és peren kívüli
eljárások kezdeményezésére, a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező
szervezetek és hatóságok megnevezéséről, elérhetőségeiről, jogköreiről a
Szolgáltató ügyfélszolgálatának működéséről a Szolgáltató
rendelkezik.
8. Adatkezelési Tájékoztató a TARR
Ügyfélkapu használatával kapcsolatban
8.1. Az Adatkezelő adatai:
Adatkezelő neve:
"TARR" Építő, Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű
Társaság
Székhely: 7100
Szekszárd, Kadarka u. 18.
Telefonszám: 1223
Telefax:+36 (74) 413 636
Honlap:
8.2. A kezelt adatok köre, adatkezelés jogalapja, célja, és időtartama
8.2.1. A
regisztrációhoz szükséges adatok: Név, anyja neve, születési hely és idő, e-mail cím,
felhasználónév, jelszó, ügyfélszám
Adatkezelés
jogalapja: a Rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontja alapján a Felhasználó hozzájárulása
Adatkezelés
időtartama: a TARR Ügyfélkapu regisztráció megszüntetéséig, hozzájárulás
visszavonásáig, de legfeljebb az előfizetői szerződés megszűnését követő egy év
elteltéig
Az
adatkezelés célja az Ügyfélkapun történő regisztráció és az ügyfélkapu
használatának biztosítása.
A
regisztrációs adatok kezeléséhez adott hozzájárulás visszavonásával a TARR
Ügyfélkapu nem használható.
8.2.2. Regisztrált
felhasználó számára a bejelentkezéshez szükséges adatok: felhasználónév, jelszó
Adatkezelés jogalapja:
a Rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontja alapján a Felhasználó hozzájárulása
Adatkezelés
időtartama: TARR Ügyfélkapu regisztráció megszüntetéséig, hozzájárulás
visszavonásáig, de legfeljebb az előfizetői szerződés megszűnését követő egy év
elteltéig
Az
adatkezelés célja az Ügyfélkapun történő regisztráció és az ügyfélkapu
használatának biztosítása.
8.3. A Felhasználót az adatkezeléssel kapcsolatban megillető jogok
Amennyiben a Felhasználó jogaival élni kíván, az a Felhasználó
azonosításával jár együtt, valamint a Szolgáltatónak a Felhasználóval
szükségszerűen kommunikálnia kell. Ezért az azonosítás érdekében személyes
adatok megadására lesz szükség (de az azonosítás csak olyan adaton alapulhat,
amelyet Szolgáltató egyébként is kezel Felhasználóról), valamint a Szolgáltató
email fiókjában elérhető lesz a Felhasználó adatkezeléssel kapcsolatos panasza
a jelen tájékoztatóban, a panaszokkal kapcsolatban megjelölt időtartamon belül.
Az adatkezeléssel kapcsolatos panaszokat/igényeket legkésőbb 30 napon belül válaszolja meg Szolgáltató.
Szolgáltató megfelelő technikai és szervező intézkedéseket tesz, hogy a joggyakorlás során biztosítsa az adatbiztonsági követelmények teljesülését. Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót a joggyakorlás során, hogy az adatbiztonsági követelmények betartása milyen intézkedések megtételét teszik szükségessé a részéről.
Tájékoztatjuk, hogy az egyes adatkezelések esetén az alábbi jogok illetik meg:
Hozzáféréshez való jog
A Felhasználó jogosult arra, hogy a Szolgáltatótól visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy:
a) a kezelt személyes adatokhoz hozzáférést kapjon és
b) a következő információkról a
Szolgáltató tájékoztassa:
-
az
adatkezelés céljai;
-
a Felhasználóról
kezelt személyes adatok kategóriái;
-
információ
azon címzettekről vagy címzettek kategóriáiról, akikkel, illetve amelyekkel a
személyes adatokat Szolgáltató közölte vagy közölni fogja;
-
a személyes
adatok tárolásának tervezett időtartama, vagy ha ez nem lehetséges, ezen
időtartam meghatározásának szempontjai;
-
a Felhasználó
azon joga, hogy kérelmezheti a Szolgáltatótól a rá vonatkozó személyes adatok
helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és jogos érdeken alapuló
adatkezelés esetén tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen;
-
a
felügyeleti hatósághoz címzett panasz benyújtásának joga;
-
ha az
adatokat nem a Felhasználótól gyűjtötték be, a forrásukra vonatkozó minden
elérhető információ;
-
az
automatizált döntéshozatal tényéről (ha alkalmazott ilyen eljárás), ideértve a
profilalkotást is, valamint legalább ezekben az esetekben az alkalmazott
logikára és arra vonatkozóan érthető információkat, hogy az ilyen adatkezelés
milyen jelentőséggel, és a Felhasználóra nézve milyen várható következményekkel
bír.
A jog gyakorlásának célja az adatkezelés jogszerűségének megállapítására és ellenőrzésére irányulhat, ezért többszöri tájékoztatás kérés esetén Szolgáltató méltányos költségtérítést számolhat fel a tájékoztatás teljesítéséért cserébe.
A személyes adatokhoz való hozzáférést Szolgáltató a Felhasználóval egyeztetett módon személyesen, vagy elektronikus formában biztosítja.
Kérjük, hogy kérelmében jelölje meg, hogy a személyes adatokhoz kér hozzáférést, vagy az adatkezeléssel kapcsolatos információkat kéri.
Az adatokhoz való hozzáférést a Szolgáltató nem biztosítja informatikai felületen keresztül.
Helyesbítéshez való jog
Felhasználó jogosult arra, hogy kérésére Szolgáltató késedelem nélkül helyesbítse a Felhasználóra vonatkozó pontatlan személyes adatokat.
Adatkezelés korlátozásához való jog
Felhasználó jogosult arra, hogy kérésére Szolgáltató
korlátozza az adatkezelést, ha az alábbiak valamelyike teljesül:
a) Felhasználó vitatja a személyes
adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik,
amely lehetővé teszi, hogy Szolgáltató ellenőrizze a személyes adatok
pontosságát;
b) az adatkezelés jogellenes, és Felhasználó
ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának
korlátozását;
c) Szolgáltatónak már nincs szüksége a
személyes adatokra a megjelölt adatkezelés céljából, de Felhasználó igényli
azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy
d) Felhasználó tiltakozott az
adatkezelés ellen, de Szolgáltató jogos érdeke is megalapozhatja az
adatkezelést, ez esetben amíg megállapításra nem kerül, hogy Szolgáltató jogos
indokai elsőbbséget élveznek-e a Felhasználó jogos indokaival szemben, az
adatkezelést korlátozni kell.
Ha az adatkezelés korlátozás alá esik, az ilyen személyes adatokat a tárolás kivételével csak a Felhasználó hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely tagállam fontos közérdekéből lehet kezelni.
Szolgáltató az adatkezelés korlátozásának feloldásáról előzetesen (legalább a korlátozás feloldását megelőző 3 munkanappal) tájékoztatja Értintettet.
Törléshez - elfeledtetéshez való jog
Felhasználó jogosult arra, hogy Szolgáltató indokolatlan késedelem nélkül törölje a Felhasználóra vonatkozó személyes adatokat, ha az alábbi indokok valamelyike fennáll:
a) a személyes adatokra már nincs
szükség abból a célból, amelyből azokat Szolgáltató gyűjtötte vagy más módon
kezelte;
b) Felhasználó visszavonja
hozzájárulását és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;
c) Felhasználó tiltakozik a jogos
érdeken alapuló adatkezelés ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok
(azaz jogos érdek) az adatkezelésre,
d) a személyes adatokat Szolgáltató
jogellenesen kezelte és ez a panasz alapján megállapítást nyert,
e) a személyes adatokat a Szolgáltatóra
alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség
teljesítéséhez törölni kell.
Ha a Szolgáltató bármely jogszerű oknál fogva
nyilvánosságra hozta a Felhasználóról kezelt személyes adatot, és bármely fent
megjelölt okból törölni köteles azt, az elérhető technológia és a megvalósítás
költségeinek figyelembevételével köteles megtenni az ésszerűen elvárható
lépéseket – ideértve technikai intézkedéseket – annak érdekében, hogy
tájékoztassa az adatokat kezelő más adatkezelőket, hogy Értintett kérelmezte a
szóban forgó személyes adatokra mutató linkek vagy e személyes adatok
másolatának, illetve másodpéldányának törlését.
A törlés nem alkalmazandó, amennyiben az adatkezelés szükséges:
a) a véleménynyilvánítás szabadságához
és a tájékozódáshoz való jog gyakorlása céljából;
b) a személyes adatok kezelését előíró,
az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jog szerinti kötelezettség
teljesítése (ilyen eset a számlázás keretében megvalósuló adatkezelés, mivel a
számla megőrzését jogszabály írja elő), illetve közérdekből vagy az
adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlása keretében végzett
feladat végrehajtása céljából;
c) jogi igények előterjesztéséhez,
érvényesítéséhez, illetve védelméhez (pl.: ha Szolgáltatónak Felhasználó felé
követelése áll fenn és azt még nem teljesítette, vagy fogyasztói, adatkezelési
panasz intézése van folyamatban).
A Szolgáltató a Felhasználó adatát nem törölheti, ha az adatkezelést törvény rendelte el.
Hordozhatósághoz való jog
Amennyiben az adatkezelés szerződés teljesítéséhez szükséges, vagy ha az adatkezelés a Felhasználó önkéntes hozzájárulásán alapul, Értintettnek joga van arra, hogy kérje Szolgáltatótól, hogy a Felhasználó által a Szolgáltató részére megadott gépileg értelmezhető formátumban bocsássa a Felhasználó rendelkezésére, ha ez technikailag megvalósítható, akkor kérheti, hogy a Szolgáltató az adatokat ebben a formában más adatkezelő számára továbbítsa.
A hordozhatóság jogát Szolgáltató a Felhasználóval egyeztetett módon xml, vagy csv formátumban biztosítja.
8.4. Jogérvényesítési, Jogorvoslati lehetőségek
A Felhasználó jogosult adatkezeléssel kapcsolatban bármikor az Adatkezelő Adatvédelmi tisztviselőjéhez fordulni.
A Felhasználó jogosult az adatkezeléssel kapcsolatos panaszával a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1055 Budapest Falk Miksa utca 9-11.; levelezési cím: 1363 Budapest, Pf. 9.
, Telefon: +36 (1) 391-1400, Telefax: +36 (1) 391-1410, E-mail: ) fordulni vagy a Polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező Bíróság előtt érvényesíteni személyes adatok kezelésével kapcsolatos jogait.A hozzájárulás visszavonásának joga
Felhasználó bármikor jogosult az adatkezeléshez adott hozzájárulást visszavonni, ilyen esetben a megadott adatokat Szolgáltató a rendszereiből törli, kivéve, ha az adatkezelésre más jogalapon lehetősége van. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló, a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét.
8.5. Adatfeldolgozók igénybevétele
Szolgáltató
a szolgáltatásai nyújtásához adatfeldolgozókat vesz igénybe. Az adatfeldolgozók
feladataikiterjednek
az alábbi tevékenységek elvégzésére:
a)
számlázással kapcsolatos kisegítő tevékenység (nyomtatás és postázás),
b)
informatikai rendszerüzemeltetés,
c) marketing
tevékenység,
d) ügyfélszolgálati
tevékenység,
e)
hibajavítási tevékenység,
f)
követeléskezelés.
Az adatfeldolgozók aktuális listája a TARR Kft. székhelyén érhető el.
A TARR Kft. által nyújtott valamennyi Ügyfélkapu szolgáltatáson is elérhető elektronikus hírközlési szolgáltatásokkal kapcsolatos adatkezelésekre a TARR Kft. előfizetői szerződésének részét képező Előzetes Tájékoztatásának 3. sz. melléklete szerinti
alkalmazandó.9. Egyéb rendelkezések
Jelen Ügyfélkapu Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre a TARR Kft. Általános Szerződési Feltételei és ahhoz kapcsolódó egyéb dokumentációk (pl: Előzetes Tájékoztatás), valamint a mindenkor hatályos és alkalmazandó magyar jogszabályok és hatósági előírások irányadóak.
A TARR Kft. jogosult a TARR Ügyfélkapu és jelen Ügyfélkapu Szabályzat egyoldalú módosítására, visszavonására. A Felhasználó ebből eredő káráért a Szolgáltató felelősségét kizárja. A módosítások annak élesítésekor/közzétételekor lépnek hatályba, a hatályba lépés dátumát a jelen Ügyfélkapu Szabályzat tartalmazza.
Szekszárd, 2022. november 21.