Összesen:

Kedvezményes havi díj

{{ basket.shoppingCart.monthlyFee | price }} Ft / hó

Átvételkor fizetendő:

{{ basket.shoppingCart.fullPrice | price }} Ft

Számlázással kapcsolatos kérdések


Hogyan kapom meg a számlámat?

Papír számla esetén postai-, e-számla esetén elektronikus úton ügyfélkapuba feltöltve, ezen kívül e-mail értesítést is küldünk a számla elkészültéről.

Nem kaptam meg a számlámat, mit tegyek?

Ha az elektronikus számlát, számlaértesítő elektronikus levelet tárgyhó 5. napjáig vagy a postai úton megküldött számlát a tárgyhó 14. napjáig nem kapod meg, vagy a számlán szereplő összeg nem helyes, kérjük jelezd haladéktalanul ügyfélszolgálatunknak.
Elektronikus számlázás esetén egyes e-mail kliensek levélszemétbe tehetik a számlaértesítőt. Kérjük, ellenőrizd a levélszemét vagy spam mappádat levelezőprogramodban. Amennyiben itt sem találod, tekintsd meg ügyfélkapunkon a számlák menüpontot.

Mi a fizetési határidő?

A fizetési határidő az esedékes hónap 15. napja és 25. napja közé eshet, a fizetési határidő eltérhet az egyes fizetési formák esetében.

Magasabb összegű lett a számlám, mint vártam. Mi az oka ennek?

Új szolgáltatás megrendelése esetén a havidíjakat utólag számlázzuk. Előfordulhat például, hogy egy csomagot aktiválunk 05.04-én, melynek a díja csak az aktiválás hónapját követő számlán szerepel majd. Így a 06.01-én elkészült számla tartalmazni fogja a 05. hónapra vonatkozó törthavi díjat, valamint a 06. hónapi teljes havidíjat.
Amennyiben nem módosítottál csomagodon vagy rendeltél új szolgáltatást, részletes számlamagyarázatért keresd ügyfélszolgálatunkat.

Új előfizetés esetén mikor kapom meg az első számlámat?

A szolgáltatás bekötését és aktiválását követő hónapban állítjuk ki első havi számlád, mely tartalmazni fogja a bekötés hónapjára és a számla kiállítását követő hónapra esedékes díjakat. Emiatt az első számla magasabb lehet. Előfordulhat például, hogy egy szolgáltatást aktiválunk 05.04-én, melynek a díja csak az aktiválás hónapját követő számlán szerepel majd. Így a 06.01-én elkészült számla tartalmazni fogja a 05. hónapra vonatkozó törthavidíjat, valamint a 06. havi teljes havidíjat.

Milyen módon fizethetem a számláimat?

  • Virtuális bankkártya tranzakció útján (Ügyfélkapun keresztül).
  • Előfizetői felhatalmazás alapján csoportos beszedési megbízás útján
    Csoportos beszedési megbízáshoz szükséges adatok:
    Szolgáltatói beszedési azonosító: A10401127
    Bankszámlaszám: OTP BANK 11746005-20097842
    Csoportos beszedés esetén a közleménybe írd: 8 számjegyű szám, melynek utolsó számjegyei az ügyfélszámod, és elé 0 számjegyeket írsz, amíg 8 számjegy lesz. (Ha pl: 12345 az ügyfélszámod, akkor a közleménybe ezt írd: 00012345.)
  • Szolgáltató által biztosított készpénz átutalási megbízással (postai csekken)
  • Banki átutalással
    Átutalás esetén a közlemény rovatban kérlek tüntesd fel Tarr ügyfélszámodat
    Bankszámlaszám: OTP BANK 11746005-20097842
    Közlemény: ügyfélszám
    Külföldi bankszámláról utalás esetén IBAN: HU50 11746005 20097842 00000000
    OTP Bank SWIFT kódja: OTPVHUHB
  • Személyes ügyfélszolgálati irodákban készpénzzel vagy bankkártyával

Csoportos beszedésnél mikor emeljük le az összeget a számláról?

Az aktuális számlán szereplő fizetési határidő a leemelés napja.

Hátralékos értesítőt kaptam, pedig befizettem a számlákat. Mi történhetett?

Abban az esetben fordulhat elő ilyen, ha a számla kiállításának napját követően fizetted be előző havi számládat, így a számla elkészültekor rendszerünk még tartozást érzékelt.
Példa:
Az 05. havi számládat, melynek fizetési határideje 05.21. volt, 06.05-én rendezted. A 06. havi számlád viszont már 06.01-jén elkészült és a posta 06.10-én kézbesítette. Így 10-én már nem aktuális az értesítés, viszont a számla elkészültekor még tartozásod állt fenn.
Amennyiben a tartozás összege és az általad befizetett összeg megegyezik, tekintsd tárgytalannak értesítésünket, viszont a késedelmes fizetés miatt a "Fizetési késedelemmel rendelkező előfizető tájékoztatási díja" is megfizetendő.

Hogyan tudom módosítani a számlaküldési posta vagy e-mail címet?

Számla postázási cím vagy elektronikus számla értesítő esetén az e-mail cím módosítását kérheted ügyfélkapun keresztül, e-mailben vagy személyes, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon. A módosítás elvégzésének szolgáltató általi visszaigazolását követően elkészülő havi számlák már az általad kért új címre fognak érkezni.

Elveszítettem a számlámat, hogyan tudom kérni a pótlását?

Ügyfélkapudon megtekintheted a korábban elkészült számláidat. Amennyiben szeretnéd, letöltés után ki is nyomtathatod.
Személyes ügyfélszolgálatainkon papír alapon tudunk másolatot adni.
Ha postai úton szeretnéd megkapni a számlamásolatot, ezt kérheted ügyfélkapun keresztül, e-mailben vagy személyes, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon.

Késedelmes fizetés esetén milyen többletköltségek adódhatnak?

Amennyiben Előfizető fizetési késedelemmel rendelkezik, és a Szolgáltató írásban értesíti annak tényéről, ekkor az előfizető írásbeli tájékoztatásának díja bruttó 510 Ft.
A fizetési kötelezettségét határidőn belül nem teljesítő Előfizető részére megalapozottan küldött fizetési felszólítást tartalmazó ajánlott levél díja bruttó 1.000 Ft.

Nem kaptam meg az e-számla kedvezményemet. MI lehet az oka?

A havi bruttó 400 Ft jóváírást (E-számla és elektronikus fizetési mód kedvezmény) abban az esetben biztosítjuk lakossági Ügyfeleinknek, ha az adott hónapban csak elektronikus úton fizetett a TARR Kft. felé és az adott hónap során az egyenlege nem mutatott tartozást, volt esedékes számlája és számláit határidőre teljesítette. Továbbá, ha az adott hónapban nem állítottunk ki számára papír alapú számlát. Elektronikus úton történő fizetésnek számít: átutalás, csoportos beszedés, ügyfélkapun keresztül bankkártyás fizetés, ügyfélszolgálatainkon bankkártyával történő fizetés. A jóváírást először a feltételek teljesülését követő hónap számlázásakor érvényesítjük.

Hogyan tudok hívásrészletezőt (híváslistát) kérni?

Rendszeres hívásrészletező beállítását és egyszeri hívásrészletezőt kérhetsz ügyfélkapun keresztül, e-mailben vagy személyes-, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon.

Felmondtam a szolgáltatást, mégis kaptam számlát. Mi lehet az oka ennek?

Mobil és vezetékes telefon forgalmi díjakat utólag számlázzuk, így a felmondást követő két hónapban még kaphatsz forgalmi díjakat tartalmazó számlát. Amennyiben a számla előfizetési díjakat is tartalmaz, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Vezetékes telefon forgalmi díjakat mikor számlázza a TARR Kft.?

Vezetékes telefon forgalmi díjakat utólag számlázzuk. Tárgyhónapban elkészült számládon vezetékes telefon forgalmi díjak a tárgyhó előtti 2. hónap 16. napjától a tárgyhó előtti 1. hónap 15. napjáig számlázzuk. Példa: Júniusban megkapott számládon Április 16 és Május 15 közti telefon forgalmi díjakat számlázzuk.

Mobil telefon forgalmi díjakat mikor számlázza a TARR Kft.?

Mobil telefon forgalmi díjakat utólag számlázzuk. Tárgyhónapban elkészült számládon vezetékes telefon forgalmi díjak a tárgyhó előtti 2. hónap 14. napjától a tárgyhó előtti 1. hónap 13. napjáig számlázzuk. Példa: Júniusban megkapott számládon Április 14 és Május 13 közti telefon forgalmi díjakat számlázzuk.

Mobil adatmennyiségem mikor indul újra?

Mobil adatforgalom újraindulásának napja minden hónap 14. napján van. Az előfizetett adatmennyiséged ezen a napon indul újra.

Korlátozták/felfüggesztették a szolgáltatásomat. Befizettem a tartozásomat, mégsem kapcsolták vissza a szolgáltatásomat. Mi történhetett ?

Ha a lejárt fizetési határidejű számláidat rendezed és erről hitelt érdemlő módon tudomást szerzünk, a tudomásszerzéstől számított 72 órán belül a korlátozást megszüntetjük. Postai csekken vagy banki átutalással történő befizetés esetén a befizetés elkönyvelésétől számítjuk a 72 órás visszakapcsolási időt. Ez az elkönyvelési folyamat a postától és a számlavezető banktól függően akár 1-5 munkanap is lehet. Emiatt javasoljuk, hogy személyes ügyfélszolgálatainkon vagy ügyfélkapunkon keresztül bankkártyával rendezd tartozásodat a mihamarabbi visszakapcsolás érdekében. Banki átutalás esetén az átutalási igazolás, postai csekkes fizetés esetén a feladóvevény másolatának vagy fotójának ügyfélszolgálatunk részére történő bemutatása után (e-mailben vagy személyesen) is el tudjuk indítani a visszakapcsolási folyamatot.
Amennyiben bármilyen kérdésed van a korlátozás feloldásával kapcsolatban, keresd ügyfélszolgálatainkat.