Számlázással kapcsolatos kérdések
Hogyan kapom meg a számlámat?
Papír számla esetén postai-, e-számla esetén elektronikus úton ügyfélkapuba feltöltve, ezen kívül e-mail értesítést is küldünk a számla elkészültéről.
Nem kaptam meg a számlámat, mit tegyek?
Ha az
elektronikus számlát, számlaértesítő elektronikus levelet tárgyhó 5. napjáig
vagy a postai úton megküldött számlát a tárgyhó 14. napjáig nem kapod meg, vagy
a számlán szereplő összeg nem helyes, kérjük jelezd haladéktalanul
ügyfélszolgálatunknak.
Elektronikus
számlázás esetén egyes e-mail kliensek levélszemétbe tehetik a számlaértesítőt.
Kérjük, ellenőrizd a levélszemét vagy spam mappádat levelezőprogramodban.
Amennyiben itt sem találod, tekintsd meg ügyfélkapunkon a számlák menüpontot.
Mi a fizetési határidő?
A fizetési határidő az esedékes hónap 15. napja és 25. napja közé eshet, a fizetési határidő eltérhet az egyes fizetési formák esetében.
Magasabb összegű lett a számlám, mint vártam. Mi az oka ennek?
Új
szolgáltatás megrendelése esetén a havidíjakat utólag számlázzuk. Előfordulhat
például, hogy egy csomagot aktiválunk 05.04-én, melynek a díja csak az
aktiválás hónapját követő számlán szerepel majd. Így a 06.01-én elkészült
számla tartalmazni fogja a 05. hónapra vonatkozó törthavi díjat, valamint a 06.
hónapi teljes havidíjat.
Amennyiben nem módosítottál csomagodon vagy rendeltél új szolgáltatást, részletes
számlamagyarázatért keresd ügyfélszolgálatunkat.
Új előfizetés esetén mikor kapom meg az első számlámat?
A szolgáltatás bekötését és aktiválását követő hónapban állítjuk ki első havi számlád, mely tartalmazni fogja a bekötés hónapjára és a számla kiállítását követő hónapra esedékes díjakat. Emiatt az első számla magasabb lehet. Előfordulhat például, hogy egy szolgáltatást aktiválunk 05.04-én, melynek a díja csak az aktiválás hónapját követő számlán szerepel majd. Így a 06.01-én elkészült számla tartalmazni fogja a 05. hónapra vonatkozó törthavidíjat, valamint a 06. havi teljes havidíjat.
Milyen módon fizethetem a számláimat?
- Virtuális bankkártya tranzakció útján (Ügyfélkapun keresztül).
- Előfizetői
felhatalmazás alapján csoportos beszedési megbízás útján
Csoportos beszedési megbízáshoz szükséges adatok:
Szolgáltatói beszedési azonosító: A10401127
Bankszámlaszám: OTP BANK 11746005-20097842
Csoportos beszedés esetén kérjük, hogy a felhatalmazás banknak történő megadásakor figyelj arra, hogy a csoportos beszedési azonosító nem azonos az ügyfélszámmal! A helyes csoportos beszedési azonosítót minden esetben feltüntetjük a számlán. Papír számla esetén a fizetési mód rovatban „Azon.:” kezdettel, az itt megadott számsor az azonosító. Elektronikus számla esetén a számla jobb felső részén az „ELŐFIZETŐI CSOPORTOS BESZEDÉSI AZONOSÍTÓ” felirat után. - Szolgáltató által biztosított készpénz átutalási megbízással (postai csekken)
- Banki átutalással
Átutalás esetén a közlemény rovatban kérlek tüntesd fel Tarr ügyfélszámodat
Bankszámlaszám: OTP BANK 11746005-20097842
Közlemény: a befizetni kívánt számla száma (formátuma jellemzően: 2021/12345678)
Külföldi bankszámláról utalás esetén IBAN: HU50 11746005 20097842 00000000
OTP Bank SWIFT kódja: OTPVHUHB - Személyes ügyfélszolgálati irodákban készpénzzel vagy bankkártyával
Csoportos beszedésnél mikor emeljük le az összeget a számláról?
Az aktuális számlán szereplő fizetési határidő a leemelés napja.
Hátralékos értesítőt kaptam, pedig befizettem a számlákat. Mi történhetett?
Abban
az esetben fordulhat elő ilyen, ha a számla kiállításának napját követően
fizetted be előző havi számládat, így a számla elkészültekor rendszerünk még
tartozást érzékelt.
Példa: Az 05. havi számládat, melynek fizetési határideje
05.21. volt, 06.05-én rendezted. A 06. havi számlád viszont már 06.01-jén
elkészült és a posta 06.10-én kézbesítette. Így 10-én már nem aktuális az
értesítés, viszont a számla elkészültekor még tartozásod állt fenn.
Amennyiben a tartozás összege és az általad befizetett összeg megegyezik,
tekintsd tárgytalannak értesítésünket, viszont a késedelmes fizetés miatt a
"Fizetési késedelemmel rendelkező előfizető tájékoztatási díja" is
megfizetendő.
Hogyan tudom módosítani a számlaküldési posta vagy e-mail címet?
Számla postázási cím vagy elektronikus számla értesítő esetén az e-mail cím módosítását kérheted ügyfélkapun keresztül, e-mailben vagy személyes, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon. A módosítás elvégzésének szolgáltató általi visszaigazolását követően elkészülő havi számlák már az általad kért új címre fognak érkezni.
Elveszítettem a számlámat, hogyan tudom kérni a pótlását?
Ügyfélkapudon
megtekintheted a korábban elkészült számláidat. Amennyiben szeretnéd, letöltés
után ki is nyomtathatod.
Személyes ügyfélszolgálatainkon papír alapon tudunk másolatot adni.
Ha postai úton szeretnéd megkapni a számlamásolatot, ezt kérheted ügyfélkapun
keresztül, e-mailben vagy személyes, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon.
Késedelmes fizetés esetén milyen többletköltségek adódhatnak?
A fizetési kötelezettségét határidőn belül nem teljesítő Előfizető részére megalapozottan küldött fizetési felszólítást tartalmazó ajánlott levél díja bruttó 2.400 Ft.
Hogyan tudok hívásrészletezőt (híváslistát) kérni?
Rendszeres hívásrészletező beállítását és egyszeri hívásrészletezőt kérhetsz ügyfélkapun keresztül, e-mailben vagy személyes-, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon.
Felmondtam a szolgáltatást, mégis kaptam számlát. Mi lehet az oka ennek?
Mobil és vezetékes telefon forgalmi díjakat utólag számlázzuk, így a felmondást követő két hónapban még kaphatsz forgalmi díjakat tartalmazó számlát. Amennyiben a számla előfizetési díjakat is tartalmaz, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Vezetékes telefon forgalmi díjakat mikor számlázza a TARR Kft.?
Vezetékes telefon forgalmi díjakat utólag számlázzuk. Tárgyhónapban elkészült számládon vezetékes telefon forgalmi díjak a tárgyhó előtti 2. hónap 16. napjától a tárgyhó előtti 1. hónap 15. napjáig számlázzuk. Példa: Júniusban megkapott számládon Április 16 és Május 15 közti telefon forgalmi díjakat számlázzuk.
Mobil telefon forgalmi díjakat mikor számlázza a TARR Kft.?
Mobil telefon forgalmi díjakat utólag számlázzuk. Tárgyhónapban elkészült számládon mobiltelefon forgalmi díjak a tárgyhó előtti 2. hónap 14. napjától a tárgyhó előtti 1. hónap 13. napjáig számlázzuk. Példa: Júniusban megkapott számládon Április 14 és Május 13 közti telefon forgalmi díjakat számlázzuk.
Mobil adatmennyiségem mikor indul újra?
Mobil adatforgalom újraindulásának napja minden hónap 14. napján van. Az előfizetett adatmennyiséged ezen a napon indul újra.
Korlátozták/felfüggesztették a szolgáltatásomat. Befizettem a tartozásomat, mégsem kapcsolták vissza a szolgáltatásomat. Mi történhetett ?
Ha a
lejárt fizetési határidejű számláidat rendezed és erről hitelt érdemlő módon
tudomást szerzünk, a tudomásszerzéstől számított 72 órán belül a korlátozást
megszüntetjük. Postai csekken vagy banki átutalással történő befizetés esetén a
befizetés elkönyvelésétől számítjuk a 72 órás visszakapcsolási időt. Ez az
elkönyvelési folyamat a postától és a számlavezető banktól függően akár 1-5
munkanap is lehet. Emiatt javasoljuk, hogy személyes ügyfélszolgálatainkon vagy
ügyfélkapunkon keresztül bankkártyával rendezd tartozásodat a mihamarabbi
visszakapcsolás érdekében. Banki átutalás esetén az átutalási igazolás, postai
csekkes fizetés esetén a feladóvevény másolatának vagy fotójának
ügyfélszolgálatunk részére történő bemutatása után (e-mailben vagy személyesen)
is el tudjuk indítani a visszakapcsolási folyamatot.
Amennyiben bármilyen kérdésed van a korlátozás feloldásával kapcsolatban,
keresd ügyfélszolgálatainkat.