{{ cartIndex + 1 }}

{{ getLabelForAddress(cart.settlementResponse) }}

Ehhez a címhez rendelődik amit a kosárba tesz

Összesen: ({{ cartIndex + 1 }}. címre):

Kedvezményes havi díj

{{ cart.shoppingCartDTO.monthlyFee | price }} Ft / hó

Átvételkor fizetendő:

{{ cart.shoppingCartDTO.fullPrice | price }} Ft

A TARR Kft. kínálatában két olyan megoldást találhatsz, amin keresztül vezeték nélküli internetezési lehetőséged van.

A TARR Kft-től igénybe vehető mobiltelefon díjcsomaghoz kapcsolható mobiladat csomagok közül választhatsz. Tehát ebben az esetben a TARR Kft. mobiltelefon előfizetéshez választhatsz kiegészítő mobiladat opciót.

Választhatsz önálló MobilNET szolgáltatásaink közül is, több konstrukcióban és több adatmennyiséggel. A MobilNET szolgáltatás független attól, hogy melyik szolgáltatódtól veszel igénybe mobiltelefon előfizetést. Garantáltan megtalálhatod a számodra megfelelő csomagot!

Tekintsd meg mobil szolgáltatásaink lefedettségi térképét!

Beállítási segédlet

Tarr mobilinternet használatához hozzáférési pont (APN) beállítása szükséges eszközödön.
Tarr mobil APN (hozzáférési pont): internet.tarr.hu

Általunk értékesített mobilinternet WiFi hotspot beállítások

Van-e más módja, hogy vezérelni lehessen a Mobile WiFi-t a tpMiFi alkalmazáson kívül?

Vezérelheted a Mobile WiFi-t a webes felület használatával.

  1. Csatlakozz a WiFi-s készülékkel a Mobile WiFi hálózatához.
  2. Nyisd meg a böngészőt, gépeld be a http://tplinkmifi.net vagy http://192.168.0.1 elérhetőséget a címsávba, majd gépeld be az alapértelmezett admin jelszót, és kattints a Login gombra.

Mi a teendő, ha nem tudok belépni a webes kezelő felületre?

  • Ellenőrizd, hogy csatlakozik-e a Mobile WiFi hálózatához.
  • Ellenőrizd, hogy a http://tplinkmifi.net vagy http://192.168.0.1 címet helyesen gépelted-e be.
  • Ellenőrizd, hogy a készüléked automatikus IP-cím felvételére van-e beállítva.

Mi a teendő, ha nem tudok csatlakozni az internethez?

  1. Ellenőrizd a PIN lekérést: A K1 segítségével lépj be a webes kezelő felületre telefonodon keresztül. Ha az aktuális SIM-kártya állapota „PIN locked” (PIN kóddal zárolva), akkor a SIM-kártya PIN-kódját meg kell adnod.
  2. Ellenőrizd az internetszolgáltató paramétereit: A K1 segítségével lépj be a webes kezelő felületre telefonodon keresztül. Menj a Dial-up > View Profile Details lapra és ellenőrizd a megadott értékeket (pl. APN, felhasználó név és jelszó), amit a szolgáltatótól kaptál. Ha hibát találsz, térj vissza a Dial-up oldalra és hozz létre egy új felhasználói profilt a helyes adatokkal, majd válaszd ki az újonnan létrehozott profilt a Profile List-ből..
  3. Ellenőrizd a mobil adatforgalmat: A K1 segítségével lépj be a webes kezelő felületre telefonodon keresztül. Menj a Dial-up oldalra és ellenőrizd, hogy a Mobile Data (mobil adatszolgáltatás) be van-e kapcsolva. Ha nincs, kapcsold be.
  4. Ellenőrizd az adatforgalmi korlátot: A K1 segítségével lépj be a webes kezelő felületre telefonodon keresztül. Menj a Device > Data Usage Settings oldalra és ellenőrizd, hogy az adatforgalom elérte-e a Teljes/ Havi megengedett mennyiséget.