Weboldalt fejlesztünk!

Weboldalunk fejlesztés alatt áll. Az okozott kellemetlenségekért elnézésedet kérjük! Észrevételeidet szívesen vesszük, kérlek ide küldd: info@tarr.hu

Telefonnal kapcsolatos kérdések


Idős, beteg ember vagyok, számomra létkérdés, hogy a telefon mindig működjön. Mit tehetek?

A kábeltv hálózaton nyújtott vezetékes telefonszolgáltatás működése olyan sok külső tényezőtől függ, hogy segélyhívó telefonként való használatát nem javasoljuk. Ha Önnél "életbevágóan fontos", hogy mindig el tudjon érni valakit, illetve Önt is mindig el tudják érni, érdemes biztonsági tartalékként egy másik (pl. mobil) szolgáltató által üzemeltetett telefont is kézközelben tartani.

Nem tudok telefonálni, mert a hívószám beütése után gyors foglalt jelzést kapok, ha engem próbálnak hívni, a hívónál úgy hallatszik, mintha kicsengne a telefonom, de a készülék nem cseng.

A telefonkészülék kábele valószínűleg a modemnek nem az 'élő' vonalába van bedugva. A Tarr Kft. által kihelyezett modemeken általában a TEL1 csatlakozó van aktiválva. Kérjük, ellenőrizze, hogy telefonkészülékéből a vezeték a TEL1 csatlakozóba van-e csatlakoztatva.

Nem tudok kifelé telefonálni. Vonalhang van, de tárcsázás után 'kattogó hangot' ad a készülék. A bejövő hívások működnek.

Ellenőrizze, hogy a telefonkészülék Pulse vagy Tone üzemmódban van. Hálózatunkban a tárcsázás csak Tone üzemmódban működik. (Vezetékes telefon)

Hogyan tudom megakadályozni, hogy túl sok legyen a telefon számlám?

A Tarr Kft.-nél lehetősége van akár 1000 Ft-os limit beállítatására is. Limit beállítása esetében a számlája csak kis mértékben lépheti túl a megadott értéket (kis mértékű számla túllépés lehetséges, mert hívást nem szakítunk meg illetve 5 percenként nézzük a limit összegét)

Nem tudok kifelé telefonálni. Tárcsázás után azt a szöveget kapom, hogy limit miatt tiltva.

Előfizetési szerződése fix összegre szól, az adott keretet a számlázási ciklusban túllépte!