{{ cartIndex + 1 }}

{{ getLabelForAddress(cart.settlementResponse) }}

Ehhez a címhez rendelődik amit a kosárba tesz

Összesen: ({{ cartIndex + 1 }}. címre):

Kedvezményes havi díj

{{ cart.shoppingCartDTO.monthlyFee | price }} Ft / hó

Átvételkor fizetendő:

{{ cart.shoppingCartDTO.fullPrice | price }} Ft

Általános kérdések


Számlázás:

Csoportos beszedésnél mikor emeljük le az összeget a számláról?

Az aktuális számlán szereplő fizetési határidő az emelés napja.

Mi a TARR Kft. beszedési azonosítója?

A10401127

Hátralékos értesítőt kaptam, pedig befizettem a számlákat.

Időben elkerülte egymást a számlában küldött értesítő és a befizetés.

Amennyiben időközben befizetted számládat, kérlek, vedd tárgytalannak felszólításunkat.

Miért előre számlázunk?

Mert az előfizetéseket, ahogy a neve is mutatja, előre történő fizetéssel kell kiegyenlíteni. Az előfizetési díj kiegyenlítésével a tárgyhavi díjat fizeted ki. A fizetési határidő tárgyhó 21-e, csoportos beszedési megbízás esetén tárgyhó 14-19. között van.

Mikor kapom az első számlát?

A szolgáltatás beüzemelését követő hónapban.

Bérlő, tulajdonos:

Albérlőnek miért kell 2 havi kauciót fizetni?

Ez egy biztosíték arra az esetre, ha a bérlő tartozást halmozna fel, amit nem fizet ki. Amennyiben minden számla rendezése megtörtént, és a szerződés felmondásakor nincs tartozás, az összeget befizető ügyfél részére a kaució visszafizetésre kerül.

Bekötés, létesítés:

Miért van szükség a felmérésre?

Mert fel kell mérni, hogy adott végpont bekötése jár-e plusz kiépítéssel, vagy már az adott végponton van kiépített hálózatunk. Ugyanakkor a felmérés biztosítja azt is, hogy a megrendelés helyén biztosan megfelelő minőségben tudjunk szolgáltatást nyújtani.

Lakossági előfizetés esetén nincs felmérési folyamat, azaz a szolgáltatás vagy beköthető, vagy nem.

Üzleti előfizetők esetén felmérést kell indítani, hogy adott szolgáltatás jár-e plusz kiépítési költséggel vagy sem, ennek a folyamata 15 munkanap.

Miért kerül plusz pénzbe a további vételi hely kiépítése?

Az ajánlatainkban egy vételi hely kiépítéssel számolunk, erre számítunk költséget. Minden további vételi hely kiépítése további költséget jelent.

Mennyi idő alatt kötik be a szolgáltatást?

A szolgáltatás bekötését 15 naptári napon belül vállaljuk a szerződés feldolgozásától számítva. Azonban TARR Kft. mindent megtesz annak érdekében, hogy a bekötés 3 munkanapon belül megvalósuljon.

Mennyibe kerül a bekötés?

A bekötés akció keretén belül 0 Ft, egyéb esetben a díjak mértékét az Általános Szerződési Feltételek tartalmazza.

Ügyintézés:

Mennyi idő alatt javítják a bejelentett hibámat?

A bejelentéstől számított 72 órán belül javítjuk a hibát, de mindent megteszünk annak érdekében, hogy a hibát mielőbb elhárítsuk.

Költözés miatt szeretném áthelyezni a szolgáltatást. Mi a módja?

Áthelyezést kezdeményezhetsz személyesen az ügyfélszolgálati irodák egyikében.

Szükséges okmányok: új lakcímkártya - ahová az áthelyezést kéred, vagy adásvételi szerződés, vagy tulajdoni lap.

Szerződés kötése, szerződés módosítása:

Új előfizető lennék. Hogyan tudok szerződést kötni?

A szerződéskötés történhet a lakhelyedhez legközelebbi ügyfélszolgálati irodában, vagy kérhetsz üzletkötőt is, aki felkeres otthonodban egy megbeszélt időpontban. Az üzletkötő a TARR Kft. által kiállított dokumentációval azonosítja magát.

Szerzőzés kötéshez szükséges okmányok: lakcímkártya- ahová a szolgáltatás bekötését kéred, vagy adásvételi szerződés, vagy tulajdoni lap.

Miért kell mindig a hűséget meghosszabbítaniuk, miért nem megy automatikusan tovább?

A jelenlegi törvényi szabályozás ezt nem teszi lehetővé. A hűség lejárta után módosíthatsz kisebb csomagra, vagy kérheted a jelenlegit újra hűségvállalással. Nagyobb csomagra bármikor módosíthat hűség időn belül is.

Hogy lehet csomagot módosítani?

Személyesen az ügyfélszolgálati irodák egyikében, üzletkötőknél, ügyfélkapun vagy telefonon keresztül.

Hogy tudok hűséget hosszabbítani?

Személyesen az ügyfélszolgálati irodák egyikében, üzletkötőnél, ügyfélkapun vagy telefonon keresztül.

Általános kérdések:

Meddig vannak nyitva az ügyfélszolgálatok?

Ügyfélszolgálataink nyitvatartási idejét itt találod.

Miért az előfizetőnek kell behozni az eszközt lemondás esetén?

Az eszköz leadása szolgáltatás lemondással jár, és ezt ügyfélszolgálati irodáinkban személyesen tudod intézni.