Weboldalt fejlesztünk!

Weboldalunk fejlesztés alatt áll. Az okozott kellemetlenségekért elnézésedet kérjük! Észrevételeidet szívesen vesszük, kérlek ide küldd: info@tarr.hu

Ügyfélkapuról


A TARR Kft. folyamatosan törekszik arra, hogy Előfizetőinek minél kényelmesebbé, gördülékenyebbé tegye szolgáltatásaival kapcsolatos ügyintézését.

Már 2012-től lehetőséget biztosítunk minden kedves Előfizetőnknek – aki regisztrál az Ügyfélkapu szolgáltatásunkra – hogy még könnyebben, gyorsabban tudjon kapcsolatba lépni cégünkkel, valamint meglévő szolgáltatásaival kapcsolatosan informálódni tudjon.

Most bruttó 300Ft kedvezményt biztosítunk előfizetési díjadból, ha most regisztrálsz Ügyfélkapu rendszerünkbe. Az akció visszavonásig érvényes!

Regisztráció folyamata TARR hálózatból:

TARR hálózatból történő regisztráció esetén a modem adatait felhasználva a program azonosítani tud, ezért a regisztráció folyamata egyszerűsödik. Az online felületen a ’Regisztráció’ gombot lenyomva a regisztrációs felület jelenik meg, ahol a következő adatok megadása kötelező: Felhasználónév, Kapcsolattartási e-mail cím. A sikeres regisztráció további feltétele az ’Online Ügyfélszolgálat Igénybevételi feltételeinek’ elfogadása.

Ha a fenti esetek egyike sem fordul elő, akkor a program az ügyfél regisztrációjához szükséges jelszót a felületen megjeleníti (Kérjük, ezt az első belépéskor változtasd meg a Beállítások menüpont alatt), ezzel regisztrációs folyamat véget ér.

Regisztráció folyamata külső hálózatból:

Az online felületen a ’Regisztráció’ gombot lenyomva a regisztrációs felület jelenik meg, ahol a következő adatok megadása kötelező: Ügyfélszám, Előfizető neve, Anyja neve, Születési hely, Születési idő, Kapcsolattartási e-mail cím,Választott felhasználónév. A sikeres regisztráció további feltétele az ’Online Ügyfélszolgálat Igénybevételi feltételeinek’ elfogadása.

A regisztrációs folyamat elutasításra kerül, ha:

  • az ügyfél nem valós ügyfélszámot ad meg
  • a megadott ügyfélszám nem magánelőfizetőhöz tartozik (nem magánelőfizetői regisztráció csak ügyfélszolgálaton keresztül lehetséges)
  • korábban már regisztrált ügyfél (ügyfélszám) próbál újra regisztrálni
  • megadott felhasználónév már létezik az adatbázisban
  • kötelezően kitöltendő adatok nincsenek kitöltve
  • az Online ügyfélszolgálat igénybevételi feltételei nincsenek elfogadva

Ha a fenti esetek egyike sem fordul elő és a kitöltött adatok minden egyes karaktere egyezik az ügyfélnyilvántartó rendszerben tárolt adatokkal, akkor a program a regisztrációjához szükséges jelszót a megadott e-mail címre elküldi és ezzel a regisztrációs folyamat véget ér.

Ha a bevitt adatok nem 100%-ban egyeznek, akkor a regisztrációs kérelem az ügyfélnyilvántartó rendszerbe kerül hitelesítésre és elbírálás után a kérelem elfogadásra/elutasításra kerül. A döntésről az ügyfél a megadott e-mail címen értesítést kap, elfogadás esetén a belépéshez szükséges jelszóval. A regisztráció folyamata itt véget ér.

Belépés folyamata:

Amennyiben regisztráltál már, alap esetben a választott felhasználónév/e-mail-ben kapott jelszó párossal tudsz belépni az Ügyfélkapu rendszerbe.

Ha a belépés során a jelszavad három egymást követő belépési kísérletnél is elrontod, akkor a regisztráció újra aktiválásra kerül, a korábban megadott kapcsolattartási címre a program automatikus e-mail-t küld az újonnan generált jelszóval, és a továbbiakban ezzel a jelszóval tudsz belépni.

Amennyiben elfelejtetted a jelszavad, akkor a belépési felületen a megfelelő link-re kattintva új jelszót igényelhetsz. Amennyiben a korábbi jelszavad az ügyfélszolgálaton kaptad (nem magán előfizető), akkor új jelszót ismét csak az ügyfélszolgálaton keresztül kaphatsz.

Bízunk benne, hogy fejlesztésünk a Te kényelmed szolgálja és a továbbiakban megelégedésedre tudod használni Ügyfélkapu rendszerünket.