Az ügyfélkapuról
A TARR Kft. folyamatosan törekszik arra, hogy Előfizetőinek minél kényelmesebbé, gördülékenyebbé tegye szolgáltatásaival kapcsolatos ügyintézését. Már 2012-től lehetőséget biztosítunk minden kedves Előfizetőnknek – aki regisztrál az Ügyfélkapu szolgáltatásunkra – hogy még könnyebben, gyorsabban tudjon kapcsolatba lépni cégünkkel, valamint meglévő szolgáltatásaival kapcsolatosan informálódni tudjon.
Regisztráció folyamata TARR hálózatból:
TARR hálózatból történő regisztráció esetén a modem adatait felhasználva a program azonosítani tud, ezért a regisztráció folyamata egyszerűsödik. Az online felületen a ’Regisztráció’ gombot lenyomva a regisztrációs felület jelenik meg, ahol a következő adatok megadása kötelező: Felhasználónév, Kapcsolattartási e-mail cím. A sikeres regisztráció további feltétele az ’Online Ügyfélszolgálat Igénybevételi feltételeinek’ elfogadása.
Ha a fenti esetek egyike sem fordul elő, akkor a program az ügyfél regisztrációjához szükséges jelszót a felületen megjeleníti (Kérjük, ezt az első belépéskor változtasd meg a Beállítások menüpont alatt), ezzel a regisztrációs folyamat véget ér.
Regisztráció folyamata külső hálózatból:
Az online felületen a ’Regisztráció’ gombot lenyomva a regisztrációs felület jelenik meg, ahol a következő adatok megadása kötelező: Ügyfélszám, Előfizető neve, Anyja neve, Születési hely, Születési idő, Kapcsolattartási e-mail cím,Választott felhasználónév. A sikeres regisztráció további feltétele az /Online Ügyfélszolgálat Igénybevételi feltételeinek/ elfogadása.
A regisztrációs folyamat elutasításra kerül, ha:
- az ügyfél nem valós ügyfélszámot ad meg
- a megadott ügyfélszám nem magánelőfizetőhöz tartozik (nem magánelőfizetői regisztráció csak ügyfélszolgálaton keresztül lehetséges)
- korábban már regisztrált ügyfél (ügyfélszám) próbál újra regisztrálni
- megadott felhasználónév már létezik az adatbázisban
- kötelezően kitöltendő adatok nincsenek kitöltve
- az online ügyfélszolgálat igénybevételi feltételei nincsenek elfogadva
Ha a fenti esetek egyike sem fordul elő és a kitöltött adatok minden egyes karaktere egyezik az ügyfélnyilvántartó rendszerben tárolt adatokkal, akkor a program a regisztrációjához szükséges jelszót a megadott e-mail címre elküldi és ezzel a regisztrációs folyamat véget ér.
Ha a bevitt adatok nem 100%-ban egyeznek, akkor a regisztrációs kérelem az ügyfélnyilvántartó rendszerbe kerül hitelesítésre és elbírálás után a kérelem elfogadásra/elutasításra kerül. A döntésről az ügyfél a megadott e-mail címen értesítést kap, elfogadás esetén a belépéshez szükséges jelszóval. A regisztráció folyamata itt véget ér.
Belépés folyamata:
Amennyiben regisztráltál már, alap esetben a választott felhasználónév/e-mail-ben kapott jelszó párossal tudsz belépni az Ügyfélkapu rendszerbe.
Ha a belépés során a jelszavad három egymást követő belépési kísérletnél is elrontod, akkor a regisztráció újra aktiválásra kerül, a korábban megadott kapcsolattartási címre a program automatikus e-mailt küld az újonnan generált jelszóval, és a továbbiakban ezzel a jelszóval tudsz belépni.
Amennyiben elfelejtetted a jelszavad, akkor a belépési felületen a megfelelő linkre kattintva új jelszót igényelhetsz. Ha a korábbi jelszavad az ügyfélszolgálaton kaptad (nem magán előfizető), akkor új jelszót ismét csak az ügyfélszolgálaton keresztül kaphatsz.
Bízunk benne, hogy fejlesztésünk a Te kényelmedet szolgálja és a továbbiakban megelégedéssel tudod használni Ügyfélkapu rendszerünket.