A kosár tartalma

Összesen:

Kedvezményes havi díj

{{ basket.fullPriceOfServices | price }}Ft / hó

Átvételkor fizetendő: {{ basket.fullPriceOfProducts | price }}Ft

CALL CENTER ÜGYFÉLSZOLGÁLATI ÉRTÉKESÍTÉSI MUNKATÁRS


Feladatok:

  • Bejövő hívások fogadása, ügyfelek pontos és szakszerű tájékoztatása
  • Tarr Kft. teljes termékpalettájának értékesítése telefonon kimenő hívások indításával
  • Értékesítési akciók, keresztértékesítési folyamatok támogatása
  • Meglévő ügyfélszerződések újrakötése, hosszabbítása
  • Új ügyféligények felmérése, ajánlattétel, szerződéskötés
  • Éves értékesítési tervszámok ütemezett, ellenőrzött teljesítése.

Elvárások:

  • Középfokú végzettség (érettségi)
  • Kiváló kommunikációs készség, precizitás
  • Kiváló stressz és monotónia tűrés
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek.

Előnyök:

  • Felsőfokú végzettség
  • Call centerben szerzett tapasztalat
  • Egy idegen nyelv társalgási szintű ismerete
  • Távközlési piac és szolgáltatások ismerete.

Amit kínálunk:

  • Dinamikusan fejlődő, vállalati háttér
  • Versenyképes jövedelem
  • Alkalmazotti jogviszony
  • Béren kívüli juttatások, cafeteria
  • Folyamatos tanulási és előrelépési lehetőség
  • Elkötelezett tagokból álló erős csapat.

Munkaidő: napi 8 óra, változó beosztással (A call center hétfőtől - vasárnapig 8.00-21.00-ig tart nyitva).
Munkakezdés: azonnal, megegyezés szerint.
A munkavégzés helye
: Szekszárd

A fényképes önéletrajzokat az info@tarr.hu e-mail címre várjuk
„ Call center ügyfélszolgálati előadó” tárggyal.

Jelentkezési határidő: 2019. augusztus 16.

Jelentkezem

Amennyiben jelentkezel a meghirdetett állásra, azzal hozzájárulásodat adod személyes adataid az adatkezelési tájékoztatónkban foglaltak szerinti kezeléséhez.
Adatkezelési tájékoztató állásra jelentkező személyek részére