{{ cartIndex + 1 }}

{{ getLabelForAddress(cart.settlementResponse) }}

Ehhez a címhez rendelődik amit a kosárba tesz

Összesen: ({{ cartIndex + 1 }}. címre):

Kedvezményes havi díj

{{ cart.shoppingCartDTO.monthlyFee | price }} Ft / hó

Átvételkor fizetendő:

{{ cart.shoppingCartDTO.fullPrice | price }} Ft

CALL CENTER ÉRTÉKESÍTÉSI MUNKATÁRS

SZEKSZÁRD


Feladatok:

  • Bejövő hívások fogadása, ügyfelek pontos és szakszerű tájékoztatása, kiszolgálása
  • Tarr Kft. teljes termékpalettájának értékesítése telefonon
  • Értékesítési akciók, keresztértékesítési folyamatok támogatása
  • Meglévő ügyfélszerződések újrakötése, hosszabbítása
  • Új ügyféligények felmérése, ajánlattétel, szerződéskötés
  • Éves értékesítési tervszámok ütemezett, ellenőrzött teljesítése

Elvárások:

  • Középfokú végzettség (érettségi)
  • Kiváló kommunikációs készség, precizitás
  • Kiemelkedő kapcsolatteremtő és problémamegoldó képesség
  • Értékesítési attitűd
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

Előny:

  • Távközlési piac és szolgáltatások ismerete

Amit kínálunk:

  • Betanulási időszak után Home Office (otthoni munkavégzés) lehetősége
  • Dinamikusan fejlődő, vállalati háttér
  • Versenyképes jövedelem
  • Alkalmazotti jogviszony
  • Béren kívüli juttatások, cafeteria
  • Folyamatos tanulási és előrelépési lehetőség
  • Elkötelezett tagokból álló erős csapat

Munkaidő: 8 órás munkaidő (változó beosztásban)
Munkakezdés: azonnal, megegyezés szerint.
A munkavégzés helye
: Szekszárd vagy a betanulási időszak után Home Office (otthoni munkavégzés) lehetősége.
Jelentkezési határidő:
2022. december 31.

A fényképes önéletrajzokat az allas@tarr.hu e-mail címre várjuk, bruttó bérigény feltüntetésével
„ Call center értékesítési munkatárs, Szekszárd” tárggyal.

Jelentkezem

Amennyiben jelentkezel a meghirdetett állásra, azzal hozzájárulásodat adod személyes adataid az adatkezelési tájékoztatónkban foglaltak szerinti kezeléséhez.
Adatkezelési tájékoztató állásra jelentkező személyek részére