CALL CENTER ÉRTÉKESÍTÉSI MUNKATÁRS
SZEKSZÁRD
Feladatok:
- Bejövő hívások fogadása, ügyfelek pontos és szakszerű tájékoztatása, kiszolgálása
- Tarr Kft. teljes termékpalettájának értékesítése telefonon
- Értékesítési akciók, keresztértékesítési folyamatok támogatása
- Meglévő ügyfélszerződések újrakötése, hosszabbítása
- Új ügyféligények felmérése, ajánlattétel, szerződéskötés
- Éves értékesítési tervszámok ütemezett, ellenőrzött teljesítése
Elvárások:
- Középfokú végzettség (érettségi)
- Kiváló kommunikációs készség, precizitás
- Kiemelkedő kapcsolatteremtő és problémamegoldó képesség
- Értékesítési attitűd
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
Előny:
- Távközlési piac és szolgáltatások ismerete
Amit kínálunk:
- Betanulási időszak alatt is kimagasló cafeteria (SZÉP kártya hozzájárulás)
- Munkába járás költségtérítése
- Nyugdíjbiztosítási hozzájárulás lehetősége
- Kedvezményes Tarr dolgozói csomag biztosítása
- Bónusz
- Év végi jutalom
- Magasszintű munkakörülmények/környezet biztosítása
- Céges csapatépítő rendezvények
- Folyamatos szakmai támogatás, tréningek, fejlődési lehetőség
- Motiváló, fiatalos csapat, családias légkör
- Betanulási időszak után Home Office (otthoni munkavégzés) lehetősége
- Dinamikusan fejlődő, vállalati háttér
- Versenyképes jövedelem
- Alkalmazotti jogviszony
- Béren kívüli juttatások, cafeteria
- Folyamatos tanulási és előrelépési lehetőség
- Elkötelezett tagokból álló erős csapat
Munkaidő: napi munkaidő változó (munkanap és hétvége)
Munkakezdés: azonnal, megegyezés szerint.
A munkavégzés helye: Szekszárd vagy a betanulási időszak után Home Office (otthoni munkavégzés)
lehetősége.
Munkaszerződés: határozott idejű
Jelentkezési határidő: 2023. december 10.
A fényképes önéletrajzokat az allas@tarr.hu e-mail címre várjuk, bruttó bérigény feltüntetésével „ Call center értékesítési munkatárs-Szekszárd” tárggyal.
Amennyiben jelentkezel a meghirdetett állásra, azzal hozzájárulásodat adod személyes adataid az adatkezelési tájékoztatónkban
foglaltak szerinti kezeléséhez.